Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pokémon Ruby/Sapphire

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fishchicken
2. kymmeniksi tunneiksi riittää,mutta kunnon poke pelien ystävä kyllä pystyy helposti saamaan tästä irti jopa satoja peli tunteja.



itselläni on bluessa koossa ruhtinaaliset 999,59 hta(sitten mittari pysähty:p)

goldissa saman verran


sappiressa vasta 678,45 hta:(

eli pelattavaa riittää:P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fishchicken
itse kyllä mielyymmin ostan pelin jostakin päin Eurooppaa vaikka sitten sillä 60 euron hinnalla. jenkki versio ei ole yhteensopiva euro version kanssa jolloin et voi vaihdella kamujen kanssa etkä liioin taistella niitä vastaan. mutta jos olet yksin,niin siitä vaan hankkiin jenkki versio puolet halvemmalla.


Olen käsittänyt että GBA pelit toimivat aivan hyvin oli sitten mistä maasta ostettu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rusina
Olen käsittänyt että GBA pelit toimivat aivan hyvin oli sitten mistä maasta ostettu?

Jep, näin onkin. Mutta huomaa avainsana yhteensopiva eli esim. USA Pokemon Rubya ei voi yhdistää EURO Sapphire pelin kanssa. :)

"jenkki versio ei ole yhteensopiva euro version kanssa"
 
Onko kellään tietoa, mihin tämä yhteensopimattomuus USA-EURO versioiden välillä perustuu?

Tarkoitan tässä nyt englanninkielisiä versioita.
 
No laitetaanpa helpompi kysymys: Onko joku todennut omakohtaisesti tämän yhteensopimattomuuden, vai lukenut/kuullut jostain?
 
Nintendon pelottelua se vaan on.

Se kumminkin on totta että esim. Saksasta (myös Italia, Ranska ja Japani kuuluu tähän listaan) ostettua peliä ei voi linkittää Euroopasta ostettuun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dead Cat
Nintendon pelottelua se vaan on.

Se kumminkin on totta että esim. Saksasta (myös Italia, Ranska ja Japani kuuluu tähän listaan) ostettua peliä ei voi linkittää Euroopasta ostettuun.

Ongelma eri kieliversioiden välillä on looginen.

Epäilen kuitenkin, että englanninkieliset versiot ovat samoja osti ne mistä tahansa. Miksi versiot olisivat erit? Turhia kustannuksia Nintendolle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MEW89
itselläni on bluessa koossa ruhtinaaliset 999,59 hta(sitten mittari pysähty:p)

goldissa saman verran


sappiressa vasta 678,45 hta:(

eli pelattavaa riittää:P

itelläni pysähty Redissä ja Bluessa aika 255 tuntiin. Goldia pelattu n. 940 tuntia,Rubya vasta n. 60 tuntii ku vasta hankin.
 
Muistaako kukaan kun jossain Pelit-lehdessä (vuoden 2004 puolella julkaistu numero) oli juttua jostain ihmeen kellobugista? Mitä vaikutusta tällä bugilla on? Ajattelin vain ostaa käytetyn Rubyn/Sapphiren ja olisi mukava saada varmistus asialle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vorpal
Niin siis onko kellään 100% varmaa tietoa euro/usa ruby/sapphiren linkitys yhteensopivuudesta?

En ole ainakaan tähän päivään mennessä löytänyt ketään joka asian TIETÄISI. Olen yrittänyt selvittää asiaa monessakin paikassa.

Itselläni on USA-versio, mutta en ole päässyt testaamaan, kun en tunne ketään EURO-version omistajaa.
 
Voiko Cuben colosseumiin siirtää elukoita vanhemmistakin pokemon peleistä? Vai pelkästään Ruby ja Saph.?
 
Itse vielä odottelen omaa Sapphireani saapuvaksi postista, mutta olisi kiva tietää alustavasti että kuinkas porukka kouluttaa mönkiäisiään? Siis, kuvitellaan että sinulla on jo kuusi (tai enemmän) pokémonia. Pyydystät uuden, jätätkö sen homehtumaan Bill´s PC:lle vai otatko sen koulutukseen?

Ainakin itselläni aiemmissa versioissa pelin lopussa tietokoneelta saattaa löytä lvl. 3 otuksia, mikä saattaa olla syynä siihen että Elite Four ja hallitseva Pokemon-mestari ovat olleet kovia paloja.
 
Noin siinä mullakin on käyny. n. 10 kovaa "huippuunsa tunattua" poksua, joista valitsee mukaan 6 aina tilanteen mukaan.
Loput on BILL´s PC:llä jemmassa ihan vaan sen takia että on täydelliset tiedot PókeDexissä..

Yhdellä 100 lv pokemonilla hakkaa Elite Fourin ja Mestarin helposti jos liikkeet on valittu järkevästi. Battle Tower taitaakin olla sitten pahempi pala. Sitä en ole jaksanut itse kokeilla.

esim. kaverin 100lv Alakazam liikkeillä
- Psychic
- Ice Punch
- Fire Punch
- Thunder Punch

ei ole mikään hassumpi.

Vai mitä olet mieltä silmäterästäsi Jani?;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naaahu
Mulla on USA saphire ja kaverilla on PAL ruby ja hyvin toimii poksun vaihtelu:)

Kiitos Naaahu. Olenkin ihmetellyt tuota keskustelua epäsopivuudesta. USA ja UK versiot ovat mitä suurimmalla todennäköisyydellä samat. En vain ole päässyt kokeilemaan, nyt siihen ei tosin ole enää tarvetta.
 
Tän pelin tilasin juuri dvdcrave.comista n. 12 eurolla postikuluineen. Aika edullinen. Toivottavasti on hyvä flipu.
 
Ylös Bottom