Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Poll: Kumpi kiinnostaa enemmän Xbox vai GameCube?

xbox kiinnostaa enemmän. Eilen olisi ollut mahdollisuus pelata gamecubea. Joku äijä jotain selitti: "tulkaa pojat pelaamaan"
en sit menny. Siin oli se waverace vai mikä sen nimi nyt onkaan.
Mun mielestä todella huono idea on tehdä jet ski peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh
Mun mielestä todella huono idea on tehdä jet ski peli.
No, onko se nyt yhtään tyhmempää kuin tehdä autopeli, tai lentsikkapeli?

Kerro nyt edes miksi se on niin huono idea.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Ei kiinnosta kumpikaan, koska molemmat ovat ylihintaisia ja eivat ainakaan toiseksi tarjoa mitaan uutta ja mullistavaa. DC riittaa ainakin toistaiseksi ja siihen saa edullisesti peleja. Kannattaa odottaa vuosi katsoa mika on tilenne silloin. Mielestani yli 3000 mk alkaa olla konsolista liikaa, koska tietokone alkaa tulla jo lahelle ja silla voi tehda paljon muutakin.


Mistäs asti GameCube on ollut ylihintainen?? Mun mielest se 1400mk ei oo ylihintaa!!! Ei oo 3000 nähnykkää...
Luulen et tuut ostaan viel ton Nintendon tehoyksikön;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan proCyon



Mistäs asti GameCube on ollut ylihintainen?? Mun mielest se 1400mk ei oo ylihintaa!!! Ei oo 3000 nähnykkää...
Luulen et tuut ostaan viel ton Nintendon tehoyksikön;)


Eikös gc ole ainoa konsoli, jota ei myydä tappiolla?:confused:
Vai muistanko kenties väärin?
 
Ku oon näpytelly tietokonetta monta monta vuotta, ni oon tottunu huomaan että kaikki Microsoftin valmistamat/kehittelemät tuotteet on bugisia paskoja!(esim.Windows) Ja tuskin XBox tekee poikkeusta. Sitten kun se maksaa niin per*****sti. Gamecuben saa puolet halvemmalla, ja pelit on paljo parempia. Shigeru Miyamoto pukkaa taas uusia ja uusia hittipelejä joita myydään miljoonia. Ja nyt kun monet hyvät pelifirmat on alkanu kehitteleen pelejä Gamecubelle, niin miksi kukaan ostaisi XBoxia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Ku oon näpytelly tietokonetta monta monta vuotta, ni oon tottunu huomaan että kaikki Microsoftin valmistamat/kehittelemät tuotteet on bugisia paskoja!(esim.Windows) Ja tuskin XBox tekee poikkeusta. Sitten kun se maksaa niin per*****sti. Gamecuben saa puolet halvemmalla, ja pelit on paljo parempia. Shigeru Miyamoto pukkaa taas uusia ja uusia hittipelejä joita myydään miljoonia. Ja nyt kun monet hyvät pelifirmat on alkanu kehitteleen pelejä Gamecubelle, niin miksi kukaan ostaisi XBoxia?


Mul on ämässän hiiri, tuukko ettii siitä pukin? Ja _ihan_ kaikkia ei kuitenkaan kiinnostaa kaikki, mitä Miyamoto väsää.
 
No, kyllähän se xbox kiinnostaa enemmän, mutta taitaa kuitenkin jäädä ostamatta. Olen mustan matolaatikon onnellinen omistaja:D
 
Kyllä aion Gamecuben hankkia ehdottomasti, olen aina ollut enemmän Nintendo ihminen, pidän pahinpana virheenäni kun vaihdoin aikoinaan N64:en PSX:ään.

Enkä ymmärrä miksi GC:tä pidetään vielä lastenkonsolia, kun katsoo julkaisulistaa, ei se siltä näytä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tulikettu
Enkä ymmärrä miksi GC:tä pidetään vielä lastenkonsolia, kun katsoo julkaisulistaa, ei se siltä näytä.
Cubea taitaa pitää lastenkonsolina vain lapset jotka haluavat olla aikuisia.
 
Kyllä se lastenkonsoli -juttu pitää sinällään paikkansa, että nintari on valinnut sen kaltaisen strategian että se tähtää nuorempaan ikäryhmään kuin $ony ja M$. Siitä ei auta sen enempää tapella.
Mitä tulee sitten siihen, voiko sillä vehkeellä pelata vanhemmatkin, on eri juttu!
 
Ylös Bottom