Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Poll: Kumpi kiinnostaa enemmän Xbox vai GameCube?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J-Dub
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tehoja ei kannata tuijotella vaan televisioruutua. Minulle riittää varsin pitkälle laadukkaimpien PS2-pelien kuvallinen anti, joten sitten päästäänkin pelaamisen peruskysymyksiin. Loppujen lopuksi nimittäin vain sillä, että makaa sohvalla tunti toisensa jälkeen jonkun pelin pariin lumoutuneena, on väliä. Gamecubelle tulevat pelit miellyttävät tässä suhteessa enemmän, joten se varmaan löytää tiensä ostoslistalleni. Nintendo on osoittanut kykynsä, ja pitäähän sen konsolin olla japanilainen. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Nintendo on osoittanut kykynsä, ja pitäähän sen konsolin olla japanilainen. ;)

Tossa olen samaa mieltä: Japanilainen sen olla pitää!

Gamecube tulee varmasti päätymään Dreamcastin ja N64:n rinnalle. Toivon mukaan vain GC:n pelien hinnat tulevat olemaan järkevällä tasolla...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
näyttäisi siltä että GameCube on suositumpi, mutta voihan tää tilastotiede pettääkin:)

Konsolien suosio tilastoissa riippuu ihan siitä, kumpi osapuoli niistä tilastoista raportoi.. Nintendon raporteissa GameCube on edellä, Microsoftin raporteissa Xbox on edellä.. jopa puolueettomissa tilastoissa esiintyy suuriakin poikkeavuuksia.

No se siitä taas.

- Esa

Originally posted by Solid Snake
näyttäisi siltä että GameCube on suositumpi, mutta voihan tää tilastotiede pettääkin:)

Jos tosipelaajilta, joista uskon merkittävän osan tämän BBS:n käyttäjistä koostuvan, kysytään niin vaikkapa Dreamcastille löytyy varmasti enemmän kannatusta kuin myyntilukemat antavat ymmärtää. Sittenkin satunnaiset pelaajat, lapsilleen konsolin ostavat vanhemmat ja muut, ovat ratkaisevassa asemassa kun konsolia pitäisi myydä miljoonamäärin ympäri maailmaa.

kyllä mä valitsen ps2:hen vaik ei listas ookkaa sitte tulee xpox ja vikaks toi lasten konsoli

Gamecube ehdottomasti.

Syitä:
1. Sonic Teamin tukema.
2. Konsolin pitää olla Japanilainen
3. Kapitalistisofta on saatana
4. X-boxille tulee teini skeida-pelejä eli paljon hypetystä, väkivaltaa, maitorauhasia ja huonoa pelattavuutaa. Kyseinen ilmiö tunnetaan myös ns. Playstation-ilmiönä.
5. Jos haluaisin pelata PC-pelejä ostaisin kunnon PC:n enkä alitehoista PC:tä (-> x-box).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Quandar
Gamecube ehdottomasti.

Syitä:
1. Sonic Teamin tukema.

Eikös ne tee muillekin konsoleille pelejä?

Totta.

Ja sinäkö siitä kärsit?!

4. X-boxille tulee teini skeida-pelejä eli paljon hypetystä, väkivaltaa, maitorauhasia ja huonoa pelattavuutaa. Kyseinen ilmiö tunnetaan myös ns. Playstation-ilmiönä.

Paljon pelejä=muutama kourallinen hittejä.
Kourallinen pelejä=vähemmän hittejä.

5. Jos haluaisin pelata PC-pelejä ostaisin kunnon PC:n enkä alitehoista PC:tä (-> x-box).

X-Boxin ehkä ainut ongelma onkin että jos Haloa haluaa pelata voi sitä pelata kotona PC:llä, mikä löytyy kaikilta.

Mun vastaus: molempi parempi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Quandar
Gamecube ehdottomasti.

Syitä:
1. Sonic Teamin tukema.

Eikö olisi järkevämpi perustella valintansa oman koneensa etuina, eikä toisen vaihtoehdon mollaamisella? Ja jos mollataan, keksitään kunnon perustelut, ei höpöhöpöä.

Xbox vai GameCube? Jaa-a, paha kysymys. Mielipide vaihtelee nimittäin mulla viikottain. Pari viikkoa sitten väitin, että Xbox kiinnostaa enemmän. Nyt on taas ollut mielessä, että jos nyt tuon Gamecuben sittenkin ostais ensimmäisenä. Se on täysin peleistä kiinni mulla, ja kummallekin on tulossa kasoittani pelejä, jotka kiinnostavat.

...Loppupeleissä omistan varmaankin kummatkin. Mutta nyt, ehkä tuo GameCube kiinnostaa enemmän.

Mua kiinnostaa ehdottomasti cube! Se ei oo tosiaankaan pelkkä lasten kone. Ei pelejen sitäpaitsi tarvitse olla pelkkää räiskintää ja suolenpätkiä niinku muka "aikuisemmissa" peleissä, kuten esim. Halo(Vaikkakin varmaan hyvä peli, mutta you get the point?). Ja jos konsolin lippulaiva on FPS niin ei kiitos, tahdon peleiltä yleensä myös jotain tarinaa ja tunnelmaa, FPS:t oksettaa!. Ja kuten täälläkin on monesti todettu, ja itsekin nyt japani-friikkinä totean: Kyllä konsolin Japanilainen pitää olla. Ja vielä viimeinen ja tärkein syy Cubeen: Uusi Zelda. Tuo peli yksistään riittäisi cubeen, vaikka sille ei tulisi mitään muita pelejä. Ja tämä on totta.

Xbox vakuutti enemmän ja oho, mullahan on se jo :D

Halo, Project Gotham ja Amped on saanut kyytiä. Tilauksessa on jo Silent Hill 2 (ja mahdollisesti SSX Tricky).

Joo... minä ainakin valitsen näillä näkymin Xbox:in, vaikka saatan hommata Gamecubenkin sitten kun sille ilmestyy uusi Zelda (ei Celda). Ja kyllähän tuota PS2:ta voisi harkita, sillä nyt sille on alkanut tulemaan vähän liikaakin hyviä pelejä, mutta kuten jo sanoin Xbox on minun ostoslistani kärjessä.
:cool:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tonttu
...vikaks toi lasten konsoli

Joo, no tästähän on keskusteltu jo ihan tarpeeks, elikkä ei Nintendo ole mikään "lasten" kone. Jos pidät Zombien päiden räjäyttämistä "lasten" touhuna, niin en tiedä mistä maasta olet kotoisin.

Xbox: sille tulee musta parhaat pelit, (ei niit nintendon "legendaarisia" ikuisuus sarjoja jaksa enää niin paljo ku sillo joskus) se on tehokas ja uskon sen menestyvän.

Ylös Bottom