Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Power Stone 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ashy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotenkin omituiselta näyttää, mutta enpä voi vannoa. Kurkkaan hyllyyn illalla, jossei kukaan muu ehdi varmistamaan tuota ennen sitä.

Eivät ne minulla ainakaan ole.

Minulla on samanlaiset kuin muissa ebay.co.uk:n myynnissä olevissa yksilöissä, kuten esim. tässä.

Oman Power Stone 2:ni ostin noin vuosi sitten uutena muoveissa muistaakseni selvästi halvemmalla. En usko, että tuosta omituisesta käytetystä kannattaa £25 maksaa.

Jos tuolta Ebay.co.uk:sta tilaisin niin ei pitäisi tulla mitään extra-postikuluja tai alveja? Paljon muuten yleensä postitus maksaa Briteistä tavalliselta peliltä? Ja onko täällä jo jossain aiheessa puitu Pay Palin käyttö, kun se on minulle "ei mitään tietoa", jos vaikka linkkiä laittaisi.

Ebay-n00b

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Jos tuolta Ebay.co.uk:sta tilaisin niin ei pitäisi tulla mitään extra-postikuluja tai alveja? Paljon muuten yleensä postitus maksaa Briteistä tavalliselta peliltä? Ja onko täällä jo jossain aiheessa puitu Pay Palin käyttö, kun se on minulle "ei mitään tietoa", jos vaikka linkkiä laittaisi.

Ebay-n00b

Postikulut ovat niin paljon, kuin myyjä kehtaa vaan vaatia :) . Jotkut myyjät ottavat myös käsittelystä maksun. Epäselvissä tapauksissa kannattaa kysyä ennen huutoa, ettei tule yllätyksiä. Englannista yhden DC pelin postikulut taitavat yleensä olla siinä 3 punnan molemmin puolin. Se on melko kohtuullista, ja jos huutaa useamman pelin samalta myyjältä, voi saada kokonaiskulut pienemmiksi. Alvia ei mene, jos toimitus tapahtuu EU alueelta.

PayPalista on höpisty ainakin täällä ja täällä .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Jos tuolta Ebay.co.uk:sta tilaisin niin ei pitäisi tulla mitään extra-postikuluja tai alveja?

Kuten Veloxneb jo totesi, ei ALVeja/tulleja tule, jos tavara tulee EU:n sisältä. Se, että se on myytävänä eBayn UK-saitilla ei takaa, että tavara on EU:n sisällä. Eräs usein käyttämäni kauppias kauppaa tavaraa UK:n saitilla, mutta pelit postitetaan Japanista.
Kannattaa kurkkia siis myös myyjä location -informaatio.

Mutta vaikka tulisikin EU:n ulkopuolelta, pätee siihen sama sääntö kuin nettikauppoihin, eli että alle 10 euron ALV+tullia ei makseta. Lisäksi, jos pelin arvona lukee paketin päällä riittävän vähän, ei tulli käytännössä niitä juurikaan rupea tarkastamaan. Isompien juttujen, kuten pelikoneiden kanssa käytäntö on eri.

Tuskinpa tietysti noihin Dreamcastin PAL-ostoksiin vaikuttavat, koska ne asustavat aika hyvin EU:n sisällä.

Ylös Bottom