Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Primal -kisa (9.4.2003 - 16.4.2003)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Primal -kisa (9.4. - 16.4)

Nyt Starttaa Primal -kisa. Oikein vastannut saa palkinnoksi Nordisk Filmin lahjoittaman Primal -paketin.

Kitti sisältää:
- Tyylikkään kotelon
- Mystinen käärö (numeroitu yksilö)
- Primal: Press disc CD-levy
- Primal Playstation2-peli.


Kisa kestää Ke 16.4. asti ja on avoin kaikille BBS:n rekisteröityneille käyttäjille (pois lukien Konsolifinin ylläpito ja heidän perheensä).

Palkinto arvotaan oikein vastanneiden kesken. Huijaamisyrityksistä rankaistaan edelleen ankarasti.



Primal -kisan kysymys:

Primalin mukaan, minkä nimisessä valtakunnassa osallistut tähän kyselyyn?
 
Olipahan taas omituinen kysymys. Noh, mielestäni vastasin oikein, tarvi vaan vähän päättelyä ja paljon tuuria ;) 16.4 käy yhä jännittävämmäksi päiväksi, Devil May Cry 2 ja Primal- kisa ratkeaa ja pikkusiskol syndet silloin :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
16.4 käy yhä jännittävämmäksi päiväksi, Devil May Cry 2 ja Primal- kisa ratkeaa ja pikkusiskol syndet silloin :eek:
Mullakin on synttärit silloin. :p

Taisi mennä tämä kysymys väärin taas vaihteeksi, no en tuosta Primalista onneksi olekkaan kovin kiinnostunut.
 
Mulla ei ollu rehellisesti sanottuna mitään hajua mitä tässä kysytään joten pistin tuurilla, ja väärin tietenkin :cool:
Harmi sinänsä, olisi kerrankin ollut mielenkiintoinen peli palkintoa.
 
Joo, väärin näytti vastaus menevän, vaikka ihan hatusta minä vastauksen revinkin... Huomasin vasta nytten että uusimmassa Pelit-lehdessä tuosta pelitsä arvostelu onkin...
Harmi, olisin mielellään tuon pelin itselleni tahtonut:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Miltäs se peli vaikuttaa? ;)

Itse asiassa aivan mahtava peli, voisin melkein väittää pakolliseksi ostokseksi seikkailusta pitäville ja erityisesti Soul Reaver faneille. :)
 
Hmm... Väärin meni taas, ainakin enemmistön vastauksen mukaan. Kaksi kisaa jo ollut, missä minulla ei ole ollut mitään hajua vastauksesta. :(
 
Ensimmäinen kerta ku en oikeaa vastausta saanu selville parin mintsan haun jälkeen, joten panin veikkauksella. Meniköhän oikein kun suurin osa oli vastannu samoin...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom