Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prince of Persia Warrior Within

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villakoira
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Villakoira

New Member
Täällä taas ongelmissa.
Jumissa kohdassa Fates Dark Hand, kapeahko käytävä, lattialla ovenavaus laatta, ovi joka aukeaa on käytävän perällä vasemmalla. Ovi vain hetken auki ja sulkeutuu eli sisään ei ehdi. Samassa tilassa saa voiman, jolla aikaa voi palauttaa, power eye of the storm, MUTTA ei onnistu..siis missä vaiheessa sitä L1 pitää painaa, että ehtii siitä ovesta sisälle??? Olen mielestäni kaikki jo koettanu, mutta jotain teen vissiin väärin.! :confused:

No,haloo,oon melkonen valopää :) Painoin L1 vissiin liian kauan joten se kytkeytyi aina pois päältä ja aikaa ei siksi tullut lisää. Asia siis taas ok!
On muuten monipuolista toimintaa tässä pelissä, tykkään ,vaikkakin välillä pitää panna silmät kiinni kun "ketsuppi" niin kovasti lentää :eek:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Prince of Persia Warrior Within

Nyt en aivan ole varma onko sama paikka, mutta juuri eilen pääsin vastaavanlaisesta kohdasta seisomalla laatan päällä, painamalla L1 kerran jolloin aika hidastuu ja juoksemalla ovelle ja heittämällä kuperkeikka.

Muuten... Tässä 2:ssa prinssillä on amuletti, jolla saa leikittyä aikaa. Tarina kertoo että 1:ssä se prinsessa antaa sen, mutta muistan pelanneeni sitä, enkä lopussa muista mitään sellaista. Eli mistä se amuletti on peräisin? Muutenkin 2:n tarina kerrotaan alussa aika epämääräisesti. Alussa örkki jahtaa prinssiä kaduilla ja sitten ollaan laivassa mättämässä hiekkahirviöitä. Valoitetaanko juonta enemmän pelin edetessä?

Vastaus: Prince of Persia Warrior Within

Ei mitään tietoa. Mun ei tullu pelattua sitä ykköstä ollenkaan, välillä nyt tulee mieleen et jos ois sen pelannu niin ehkä tämän kakkosen pelaus olis vähä sujuvanpaa :)

Ylös Bottom