Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prince of Persia

Jaakko007

New Member
On pelannu 83% pelistä. Olen siinä kohdassa kun Farah varastaa multa aseet ja sit pitäis keksiä se peilien ratkaisu mut en keksi sitä milläään. Voisiko joku yrittää kertoa ratkaisun?
 
Mää taian olla siinä 82 % läpi, ku ne tippuu sinne jonnekki hautakammioon ja tulee semmonen kohtaus, että savua vaan näkyy ja sitte se farah on todennäkösesti varastanu sen tikarin, ja sitte se prinssi tiputtautuu sen haudan läpi:confused:
Sitte pitää juosta iha sairaan pitkästi alaspäin ja tullaan semmoseen tilaan missä on paljon ovia, mutta mikään niistä ei johda mihinkään!
Mitä tässä pitää tehä ??
 
Mennä semmoisesta ovesta sisään jonka kohdalla kuuluu veden lorinaa! niin kaun et pääsee seuraavaan kohtaan! Sit kun ton selvität niin kerro se peili yhdistelmä en keksi sitä!
 
........................|
........................|
........................|
....PEILI-------PEILI
.......|
.......|
.......|
.......|
.......|
.......|
.......|
.......|...........MIEKKA
.......|...............|
.......|...............|
.......|............PEILI-----PEILI
.......|.............................|
.......|.............................|
ISO.PEILI-----------ISO.PEILI

Tajusikko..:rolleyes:
Toi on siis ku katotaan ylhäältä, nii sen valon kulku

/edit/
Juu tarvii niitä kaikkia LIIKUTELTAVIA, mutta ei niitä isoja.
/edit/
 
Mää oon menny pelistä 52% ja olen semmottessa kohdassa missä pitää kävellä semmosta seinänpäällystä.Sitten,kun painaa semmosta vipua niin tulee tikapuut joilla pääset alas sitten menen roikkuun vipuun ja sieltä tulee semmotteita lentokoppakuoriaisia.Sitten pitää vetää seinästä semmonen vipu ja sitten viereinen portti alkaa laskea.Mitä sitte pitää tehä:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joza
Mää oon menny pelistä 52% ja olen semmottessa kohdassa missä pitää kävellä semmosta seinänpäällystä.Sitten,kun painaa semmosta vipua niin tulee tikapuut joilla pääset alas sitten menen roikkuun vipuun ja sieltä tulee semmotteita lentokoppakuoriaisia.Sitten pitää vetää seinästä semmonen vipu ja sitten viereinen portti alkaa laskea.Mitä sitte pitää tehä:confused:

Kerro vähä lisää, koska mää en ainakaan muista yhtään mistä kohtauksesta on kyse. :rolleyes:
 
Pitää niin kun kävellä seinän päällä.Sitten kun hyppi niille muille seinille niin sitte tulee semmotteita lintuja.Muistatko jo kohdan?
 
Mä muistan sun pitää mennä takas melkein tallennus pisteen luo tallennus pisteen alla on se taso sun pitää keretä tarpeeksi nopeesti sinne tallennus pisteen alapuolelle niin että voit juosta sitä laskevaa ovea pitkin toiselle puolelle. Tai ainakin luulen muistavani toivottavasti tajusit jotain!
 
Tuota mä ajatellinkin,mutta mistä pääse nopeiten sinne,kun en kerkee koskaan sinne.Aina on portti menny liian alas:mad:
 
Pääsin sen,mutta nyt oon pelannu 60% ja se on semmottessa vesipaikassa missä voi mennä roikkuun köyteen.Siitä pitäisi hypätä jonnekkin(luultavasti),mutta minne?
 
oletko siis suuressa salissa/luolassa jossa on pylväitä keskellä ja vettä nilkkoihin asti? ensimmäisestä köydestähän hypätään seinässä olevaan syvänteeseen jossa on tallennuspaikka, josta jatketaan seinää pitkin... muissa hypätään aina joko seuraavalle köydelle taikka sitten seinässä olevaan aukkoon...
 
Ylös Bottom