Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prisoner of war / viimeisessä kentässä(Colditz)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Anttu

New Member
Prisoner of war

viimeisessä kentässä(Colditz) Pitää löytää siihen ullakolla olevaan keskeneräiseen lentokoneeseen kangasta, rautalankaa ja PUUTA!
Mistä sen puun löytää??? Kangasta löytää saksalaisten tuvasta, rautalankaa löytää ullakon viereisestä huoneesta, mutta sitä puuta mä en löydä mistään!!!
 
Kannattaa kysellä muilta vangeilta. Niiltä yleensä saa hyviä vinkkejä. Itse olen vasta päässy Colditsiin.
 
On kyselty mut ei niistä ole apua. Sanovat vaan että jostai kappelista vois löytyy, kun vartijat on remontoinut siellä mut eipä löydy. PRKL.
 
Oon nyt saanu sen tiirikan, mut miten sen hemmon luo pääsee. toiset vangit neuvoo kirjaston tai teatterin kautta mut en oo löytäny mitää reittii. aina kärähtää jostakin. muuten hieno peli.

p.s en muista nyt sen hemmon nimee mut sitä vartioidaan koko ajan....
 
Toisella vankileirillä kun pitää pukea saksalaisten univormu päälle ja käydä hakemassa sieltä päämajasta (siitä rakennuksesta minkä yläkerrasta saa Iron keyn ja Mini telescopen) ne jotkut paperit, niin miten onnistuitte ohittamaan sen vartijan joka seisoo siinä yhdessä huoneessa (ilmeisesti juuri siinä huoneessa on ne paperit)? Vai mistä ne paperit pitäisi hakea?
 
Paperit

Mä ainakin otin ne paperit sillee että ekaks menin samaan huoneeseen missä ne paperit on, mut kuitenkin sillee et se pääjehu ei nähny mua, sitten vaan kyttäsin siinä vähän matkan päässä et se pääjehu kävelee sen pöydän takaa pois, ja sit mä otin ne paperit. Hae ne paprut kuiteski äkkiä pois ennenkuin se jöbö tulee takaisin.
 
Ylös Bottom