Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prisoner of War

Eilen vedin sen läpi. Meni 5 päivää. Tietääks joku muuten että saaks siihen mitäänm boonuksia ku vetää sen läpi "muutaman" kerran?
 
onko pelissä widescreen tukea? eli ts. anamorfista laajakuvaa pukkaako ulos jos xbox pistetään 16:9 laajakuva moodiin?
 
Joo en kyllä voi suositella kellekään tätä peliä. Grafiikka on surkeaa ja peli nykii koko ajan. Eikä pelattavuudessa ole paljon kehumista. Odotin kyllä paljon tältä peliltä mutta ei niin ei.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lare
Joo en kyllä voi suositella kellekään tätä peliä. Grafiikka on surkeaa ja peli nykii koko ajan. Eikä pelattavuudessa ole paljon kehumista. Odotin kyllä paljon tältä peliltä mutta ei niin ei.
Tuo oli kyllä todella vääristävä mielipide.
Ei se grafiikka mitään surkeaa ole, eikä peli ole nykinyt mulla kertaakaan.
Kieltämättä pelattavuus vois olla parempaakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
onko pelissä widescreen tukea? eli ts. anamorfista laajakuvaa pukkaako ulos jos xbox pistetään 16:9 laajakuva moodiin?
Myös meikäläistä kiinnostaa tämä homma, eikö kellään pelin omistajalla muka ole laajakuva telkkaria!?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Myös meikäläistä kiinnostaa tämä homma, eikö kellään pelin omistajalla muka ole laajakuva telkkaria!?

ei tarvita edes laajakuva tv:tä, Xboxin video säädöistä widescreen päälle niin näkeepi että tuleeko anamorfista kuvaa vai ei.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli


ei tarvita edes laajakuva tv:tä, Xboxin video säädöistä widescreen päälle niin näkeepi että tuleeko anamorfista kuvaa vai ei.
Niimpä, mut onhan se hirvee homma ja ymmärrän ettei porukka "jaksa" nähdä vaivaa sen takia kun joku tuntematon kysyy boardilla...

Mut epäilemättä joku on kyllä sitä widelläkin pelannut, eli voisko joku ystävällisesti venyä sen verran ja kertoa et onko se 16:9 tuki vai nöy?
 
Minä en ole Prisoner of Waria pelannut, mutta minulla taitaa olla vähän toisenlainen laajakuva hommeli kuin muilla. Eli minulla se ei automaattisesti veny telkkarin muotoon (vaikka asetuksissa on WideScreen), vaan minä painan kaukosäätimestä pari kertaa yhtä nappulaa, niin, että ylänurkassa lukee Laajakuva. Silloin pelini on asetettu sopivaksi laajakuvalle.
 
Ei se nyt voi olla noin vaikeata. Kyllähän sen nyt jäkee jos se on oikea anamorfinen laajakuva, eikä venytetty 4:3.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Onko toi nyt sit syy olla ostamatta loistavaa peliä jos ei tue laajakuvaa??
Mitä olen mielipiteitä kuullut ja lueskellut, niin ko. peli ei ole loistava vaan korkeintaan hyvä. Toosa kuvasuhteen pelejä en ostele, jollei kyse ole huippupelistä.
 
Ylös Bottom