Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prisoner of war???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Anttu

New Member
Hei mikä tää tämmönen peli on kuin Prisoner of war? Näyttäis olevan myynnissä, mutta en ole onnistunut löytämään arvosteluja ainakaan IGN:stä yms. Idea vaikuttaa mielenkiintoselta pitää karata saksalaiselta vankileiriltä (tulee ihan mieleen vanhat amiga pelit). Kannataakohan hankkia???
 
Joo onhan tosta ollu juttua vaikka missä ja aika mielenkiintoselta vaikuttaa. Arvosteluja ei vielä pahemmin oo, koska jenkeissähän tota ei oo vielä julkastu. Ainoon arvostelun jonka oon nähny on CVG:n. Ne tais antaa 7/10. Mut saas nähä sit ku tulee enemmän arvosteluja.
 
Ostin 16 päivä. Suosittelen kaikille hiiviskelystä/ongelmanratkonnasta pitäville.

Peli on kyllä hieman viimeistelemätön. Musiikki saattaa välillä "seota", kuulostaa samalta kuin kelaisi cd.tä eteenpäin. Kamera kaipaisi viilaamista. (Muutamassa kohtaa jäänyt kameran takia kiinni.) Peli nykii välillä, mutta siihen tottuu.

Vaikka tähän listasinkin vain huonoja puolia, ei se tarkoita sitä, että peli olisi huono. Olen vain laiskalla päällä enkä jaksa enempää pelistä kertoa.
 
Joo, tuli itsekkin ostettua toi pikkupähkäilyn jälkeen, ja ei yhtään hunompi hiiviskelypeli. Perus idea on karata vankileiriltä ja kun ekalta karkaa niin joudut isommalle ja tarkemmin vartioidulle leirille. Ensin opetellaan arki rutiinit kuten nimenhuudot ja ruoka-ajat, ja sitten vaan pakoa suunnittelemaan. Kyllä toi ihan hyvin otteessaan pitää viimeistelemättömyydestä huolimatta.
 
Mullakin tuli toi tänään ostettua, ja ihan mukavalta peliltä toi tuntui jo pienenkin kokeilun jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
En tiedä teidän ikähaarukkaa, mutta jos täällä on entisiä C=64-miehiä, niin varmaan muistaa sellaisen pelin kuin "Great Escape". POW on aika paljon samanlainen mutta tietysti 3D:nä.

En saanut muuten ekaks millään vartijan univormua puettua päälle. Kokeilin kaikki napit sun muut. Sitten huomasin että pitää mennä seinän viereen pukemaan se päälle! Aika dorkaa varsinkin kun ei meinannut toimia kaikkien seinien vieressä. Noin muuten ihan jees peli vaikka hermot meinaa joskus mennä totaalisesti kun jää kiinni jostain pitkältä hiiviskely reissulta.
 
Like old-school..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
jos täällä on entisiä C=64-miehiä, niin varmaan muistaa sellaisen pelin kuin "Great Escape". POW on aika paljon samanlainen mutta tietysti 3D:nä.
Hei! - Pitäisköhän sitten harkita..? Great Escapea tuli pelattua niin peevelisti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
En tiedä teidän ikähaarukkaa, mutta jos täällä on entisiä C=64-miehiä, niin varmaan muistaa sellaisen pelin kuin "Great Escape". POW on aika paljon samanlainen mutta tietysti 3D:nä.

En saanut muuten ekaks millään vartijan univormua puettua päälle. Kokeilin kaikki napit sun muut. Sitten huomasin että pitää mennä seinän viereen pukemaan se päälle! Aika dorkaa varsinkin kun ei meinannut toimia kaikkien seinien vieressä. Noin muuten ihan jees peli vaikka hermot meinaa joskus mennä totaalisesti kun jää kiinni jostain pitkältä hiiviskely reissulta.

Kokeileppa ensikerralla pukea ne vartijan vaatteet peilin edessä. Peilejä löytyy aina "omasta" huoneesta ja muutamasta muusta paikasta pelissä.
Ninn ja kenkälankkiakin voi käyttää vain peilin edessä...
 
mistä löydän "kevyen puun" joka kuuluu laittaa lentokoneeseen
ennen ku pääsee alas laboratorioon?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan devil
mistä löydän "kevyen puun" joka kuuluu laittaa lentokoneeseen
ennen ku pääsee alas laboratorioon?
Hei mulla on sama ongelma, kyselin tätä samaa juttua tuolla peliapu-puolella. Jos joku tietää niin kirjottakaa tänne tai sinne peliapuun!!!
 
Vartijan Tamineet

Mistä sen vartijan puvun saa pöllittyä, joku sano että pesulasta, mutta en löydä mitään pesulaa.:mad: auttakee!
 
Re: Vartijan Tamineet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Satyr
Mistä sen vartijan puvun saa pöllittyä, joku sano että pesulasta, mutta en löydä mitään pesulaa.:mad: auttakee!

Jos olet tokassa leirissä niin kaikista helpoin tapa saada puku on hakea se vankialueen takana olevasta talosta(oman punkkaamispaikan takana). Eli kiipeä aidan yli vartijan huomaamatta ja tiirikoi talon ovi auki.
 
:confused:Mä en oo vähään aikaa pelannu tota pelii, ku mä oon ihan jumis siin ku pitää päästä sinne saksalaisten puolelle 3vankilass muistaakseni...pitäis kai mennä niit lattialuukkui pitkin jotenki:confused: vinkkejä?!
 
Jelp!

Vankileiri kakkosella, oon saanu vartijan puvun mutta se onkin ihan eri asia sitten miten saan ne dokumentit sieltä huoneesta.Meinaa siellähän on se upseeri nipottamassa.kannattaisko piilouta vessaan vaikka ja odottaa yötä ja SITTEN mennä ja ottaa dokumentit..? auttakaa joku plz :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom