Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution 2 Master League höpinää.

JuRka

Member
Eli tänne voi sitten laittaa Master Legauen alottaneet oman alotussakkinsa, menestykset, hankitut pelaajat, jne. jne.

Itselläni on menossa neljäs kausi, yksi kolmosdivarissa ja kolmas menossa kakkosessa.

MV: Canizarres (Dudek)
P: Hyypiä, Kouffur, Cannavaro
KK: DMF vaihtelee peruspelaajien kesken
LMF Fadiga, rmf Djahi
OMF Ballack
H: Elber, Diouf, Litmanen

Eli muodostelmana 3-4-3.
Sijoitus tällä hetkellä kympin paremmalla puolella.
 
Minulla viides vuosi menossa, yksi voittokin takana.

Minullakin muodostelmana on 3-4-3.

GK: Goya

CBT: Eliot
CBT: Hyypiä
CBT: Arce

DMF: Gerrard
LMF: Nedved
RMF: Beckham
OMF: Litmanen

CF: Van Nistelrooy
LW: Diouf
RW: Shevchenko
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan unknowable
Minulla viides vuosi menossa, yksi voittokin takana.

Minullakin muodostelmana on 3-4-3.

GK: Goya

CBT: Eliot
CBT: Hyypiä
CBT: Arce

DMF: Gerrard
LMF: Nedved
RMF: Beckham
OMF: Litmanen

CF: Van Nistelrooy
LW: Diouf
RW: Shevchenko
Hmm...Yksi voitto,ton tasoset pelaajat,viides kausi ja rahat riittää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Hmm...Yksi voitto,ton tasoset pelaajat,viides kausi ja rahat riittää?

Tarkoitti varmaan tuolla voitolla ykkösdivisioonan voittoa.

Itsellä kolmas kausi menossa, kaksi ensimmäistä kautta kolmosessa ja nyt siis kakkosessa sijoitus 11. Vaikeusasteena hard.

Hankitut pelaajat hankkimisjärjestyksessä: Niemi, Heskey, Rui Costa, Hyypiä. Rui Costa-Heskey yhdistelmä on välillä murhaavan tehokas ja Niemi huippupäivänään uskomaton :)

Nyt tulikin kauhea himo mennä taas pelaamaan.
 
Mulla alkaa nyt neljäs kausi, kolmosessa edelleen. Meni hetken aikaa ennen kuin tajusin sen palkkasysteemin kunnolla. Olen myös vasta nyt oppinut pelaamaan oikealla muodostelmalla ja taktiikoilla.

Pelaan 5-4-1 systeemillä, Fowler kärjessä. Keskikentällä on Stoijkovich (tms.), Savisevic, Dunga ja Djorkaeff. Pakkeina Ferdinand alimpana, muita on Torricelli, Harte ja pari muuta joita en muista =) maalissa van der Sar.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan luigi
Tarkoitti varmaan tuolla voitolla ykkösdivisioonan voittoa.
Juups,sitä hän varmaan tarkoitti.Ei kukaan voi olla huono,ettei noilla pelaajilla voittais. ;)

Ja itse en enää pelaa Masteria.Liian helpolta vaikuttaa (Extreme).
Enemmän haastetta tulee,kun yritän voittaa Suomella maailmanmestaruutta.Kyllähän Masterissakin alkais haastetta tulemaan ainakin ykkösdivarissa(???),jos vain jaksais pelata.
 
Koita, jos oot niin kova jannu ku kehut, väännä vaikeus nuppiin (Extreme) ja koitas voittaa.
 
ManU:lla pelaan. Hard vaikeusaste. 5. kausi meneillään.

Kokoonpano: Taktiikka: 3-5-2

Gk: Kahn, Chilavert
Df: Nesta, Cannavaro, Thuram, F. de Boer, Campbell, Samuel
Dmf: Vieira, Davids, Dunga, Almeyda
Omf: Rivaldo, Beckham, Roberto Carlos, Veron, Recoba, Totti
Cf: Shevchenko, Henry, Van Nistelrooy, Vieri
(Ronaldo oli ennen mut myin sen, koska se ei oikeen osannu vetää ja se loukkaantuu liian helposti)

Peli on hardilla turhan helppo. voitan kaikki pelit väh. neljällä maalilla, ennätys voitto on 13-1. Oon pelannu myös vähä Extremellä eikä se mitenkää vaikeeta oo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gamemastah
Peli on hardilla turhan helppo. voitan kaikki pelit väh. neljällä maalilla, ennätys voitto on 13-1. Oon pelannu myös vähä Extremellä eikä se mitenkää vaikeeta oo.

Minusta on aika naurettavaa ruikuttaa pelin helppoudesta jos ensin haalii parhaat pelaajat mitä löytyy omaan joukkueseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Minusta on aika naurettavaa ruikuttaa pelin helppoudesta jos ensin haalii parhaat pelaajat mitä löytyy omaan joukkueseen.
Hra. Mestari vois kertoa miten meni ennen miljoona-joukkueen kokoon saamista.
Mua henk. koht. kypsyttää semmonen parhaimpien pelaajien haaliminen jengiin, persoonallisuutta pitää olla mukana.
Esim. tuosta mun kokoonpanosta melkein 100% varmuudella kaikki nykyiset pelaajat tulevat pelaamaan, elleivät ole väsyneitä.
 
Itse tein FC HAKA:n ja oikeet pelaajat oon saanu kokoon 4.kausi ja 1 divarin ekan roikutaan just ja just...
Käyttääkö kukaan muuten noita strategy juttuja???onko niistä hyötyä ja onko helppo käyttää?
 
Joo no tässä mun tämän hetkinen ML (alotus) kokoonpano:

maalivahti: Toldo

Puolustajat: Samuel
Desailly
Nesta

Keskikenttä: Rivaldo
Perles :cool:
Rui Costa
Schneider (vai miten nyt kirjotetaankaan)

Hyökkäys: Batistuta
Saviola
Ronaldinho


Mainitsemisen arvoisia vaihtopelaajia: Verilino
Fahrenheit
Ja itse pelleilymielessä tehty Llanttori (jota kyllä en peluuta ollenkaan)


Ja 3-4-3 taktiikallahan minäkin väännän.

Normal on vaikeustaso ja ykkös divarissa tällä hetkellä...

Tulevia hankintoja: Kluivert (varma jo, ostan heti kun vaan negotation period taas alkaa), ja sitte joku puolustaja vielä (jos rahaa jää) tai kakkosmaalivahti

ja joukkuehan oli Barcelona, joten Kluivertin saa käytännössä ilmatteeksi.

EDIT: ja mullahan oli 5. (tai 6.) kausi menossa, en oo ihan varma
 
Mulla muodostelmana kanssa 3-4-3 ja joukkueena Ajax

GK: Canizares (Rustu)
CBT: Hyypiä
Ayala
Cannavaro (Maldini)

DMF:Ince (Cocu)
SMF: Beckham
Nedved (Doni)
OMF: Zidane

CF: Olisadebe (Ronaldinho)
RF: Del Piero
LF: Klose (Babangida)

Kuudes kausi alkamassa, takana 2 ykkösdivisioonan voittoa, vaikeustaso hard.
Seuraavana ois tarkotus hankkia kärkeen Kluivert, Batistuta, Crespo tai Ronaldo.
 
Taas yksi kausi ohi, eikä nousua tullut edelleenkään, sijoitus kuitenkin parani, nyt kahdeksas.
Joukkueen ainoat muutokset ovat, että ostin puolustavaksi keskikentäksi (DMF) Dorinal Munteanun ja möin varamolari Jerzy Dudekin ja ostin Chilavertin.

Harjoituspelit lupaavat hyvää, 1. Divarin jyrä, Paris S.G., kaatui harjoitusmatsissa 4-1.
Nyt taistellaan sitten tosissaan noususta!

Ja strategioita rupean varmaan käyttämään, on kuitenkin niin helpon oloisia käyttää.
Vaikeimmillaan L2+(neliö, kolmio, ympyrä tai rasti) ja helpoimmillaan tietokone hallitsee kolmea kuviota ja sinä vain L2+L1 kuviota(tjsp).
 
melkein kaks kautta pelattu, kolmas alkamassa. vaikeustaso normaali ja muodostelma 3-5-2

Niemi (ivanov)

Hyypiä
Vorlander
Eddington

Miranda
Fidaga
Baroja
Espinas
Oranges 102

Forssell
Castello

hankittu niemi, fidaga, hyypiä ja forssell, nyt ois tarkotus hankkia joku ton orangesin tilalle

eli ei kovin nimiporukka, mutta kyllä sillä aina välillä voitaa=) nyt varmaan nousen 2 divariin..

Onko kukaan muuten onnistunut tekemään pelissä maalia vaparista? tuntuu aika vaikeelle :)
Onko mahdollista harjotella maalivahtina torjumaan rankkareita?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan macno
Onko kukaan muuten onnistunut tekemään pelissä maalia vaparista? tuntuu aika vaikeelle :)
Onko mahdollista harjotella maalivahtina torjumaan rankkareita?
Varmaan kaikki tähän aiheeseen kirjoittaneet on tehny maalin vaparista, vaatii vain harjottelua.
Kyllähän sen pitäisi onnistua, valikosta exhibition matchista p.k. match ja siitä harjottelemaan(tjsp).
 
Oma ML-Juventukseni (7. kausi menossa, 3 1. div voittoa alla)

GK: Buffon (Hedman)
CBT: Samuel (Montero), Tudor (Iuliano)
SB: Thuram (Zenoni), Ze Roberto
DMF: Davids (Karembeu)
SMF: Beckham (Dyer), Nedved (Zambrotta)
OMF: Del Piero (Aimar)
CF: Diouf (Olisadebe), Jardel (Hasselbaink)

subs: Narij, H. Nakata, Zlatan, Babangida

Pelaan ML:aa Hardilla, meneillään olevalla kaudella 17 matsia eikä yhtään tappiota vielä. Olisadebe ja Diouf sekä etenkin Hasselbaink on aivan kingejä. Jardel kannattaa hommata jos haluaa tehdä paljon puskumaaleja.

Beckhamin osto oli selviö; heti tokassa matsissa matala vapari 35 metristä tolpan kautta sisään :)
 
Oma ManU on kakkosdivarissa, kolmas kausi menossa, normal vaikeustaso (oon vasta ihan amatööri PES:sä).
Muodostelmana 4-4-2

Barthez

Gary Neville
Babayaro
Brown
Blanc

Kuqi
Finidi
Beckham
Goor

Klose (gigs)
Babangida (yawke)
 
Ylös Bottom