Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ekaks aattelin, että pyytäisin pelin jouluksi, mutta nyt kun näin pelin muukkarin Playerissa...
Ihan pakko saada nyt, HETI!
Pitänee käydä kysäsemässä paljonko väliä pitää maksaa jos vie TimeSplittersin ja PES:in...?
 
Mulle kelpais ainakin se Fc Portto! Fiorentina on tosiaan aivan turha joukkue...

Peli on tosiaan aivan loistava, mutta vähän turhan helppo! Onneks kuitenkin Master leaguessa on se extreme? vaikeustaso, ainakin muutaman ottelun kun kokeilin tuntui varsin sopivalta vaikeustasolta. Viiden tähden vaikeustaso on liian helppo eli ei ole oikein mieltä pelaa maaotteluita! Tietysti jos ei ole hakannut edellisiä (iss&pes) miljoonia tunteja niin varmaan viisi tähteä on ihan tarpeeksi haastava! Peli on kuitenkin mun mielestä paljon parempi kuin Pes1!

Tänään pitää pistää kaikkien joukkueiden rosterit oikein ja sit voikin aloittaa master leaguen...vielä kun osais päättää aloittaako Rangersillä vai Valencialla!
 
Nyt on hieman tullut PES2sta pelailtua ja täytyy sanoa, että en todellakaan ole pettynyt. Peli oli suurimmaksi osaksi sitä mitä oletinkin sen olevan. Enimmäkseen olen pelannut kaveria vastaan ja pari näytösottelua. Master leagueen en ole vielä ehtinyt perehtyä. Peli on tullut mun mielestä nopeemmaksi. Nyt mennään päästä päähän melkeen kuin lätkä pelissä. En tiedä johtuuko se itse pelistä vai siitä, että en ole pelannut PESiäkään pariin kuukauteen, joten tazti saattaa olla hukassa.

Graafisesti ei kehitystä ole mun mielestä kauheesti tapahtunu - paitsi tietysti animaatio puolella. Valikot on parantunu hieman PESiin verrattuna. Ääni puolella espanjan ja italiankieliset selostukset ovat todella hieno juttu. En ole kuunnellut vielä englanninkielisiä selostuksia kertaakaan muutta kuin aivan hetken aikaa yhden ottelun alussa.

Ensi tuntumalta vaikuttaa jälleen loistavalta peliltä. Tuntuu hieman erilaiselta kuin PES mutta samalla innolla tätäkin pelataan kuin PESiä aikoinaan. Loistavaa.
 
Onko kukaan huomannut että kone pelais erinlailla kotona kuin vieraissa, Siis vieraissa varovaisemmin? Selittäis aika paljon miks hallitsin yllättävän helposti pelejä maajoukkueilla kun pelasin oikeastaan vaan kotijoukkueena...

Pelasin Master leagueta ja huomasin vaan ekassa vieras ottelussa, että mua vietiin välillä aika mallikkaasti ja ainakin tuntui että "kone" hyökkäs paljon raivokkaammin!
 
Jeh!Tänään se tuli. Meni pari ekaa pelii näppäimien opettelussa,mutta kyllä se siitä...ehkä. On kyllä melkoisen tuskaa vaihdella pelaajien nimet...
Ja,jos parasta pelaajaa kysytään niin ehdottomasti Hernan Crespo...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pro
Mulle kelpais ainakin se Fc Portto! Fiorentina on tosiaan aivan turha joukkue...

Peli on tosiaan aivan loistava, mutta vähän turhan helppo! Onneks kuitenkin Master leaguessa on se extreme? vaikeustaso, ainakin muutaman ottelun kun kokeilin tuntui varsin sopivalta vaikeustasolta. Viiden tähden vaikeustaso on liian helppo eli ei ole oikein mieltä pelaa maaotteluita! Tietysti jos ei ole hakannut edellisiä (iss&pes) miljoonia tunteja niin varmaan viisi tähteä on ihan tarpeeksi haastava! Peli on kuitenkin mun mielestä paljon parempi kuin Pes1!

Ja minä kun vielä eilen toissapäivänä pelasin easyllä! Nykyään pelaan normalilla ja sekin tuntuu aika vaikealta. :D
 
No nyt on HJK valmis, lippua ja peliasua myöten. Ehkä noita pelaajien arvoja vois hieroo vielä kun Deportivokin kaatui ekassa pelissä 3-1... Tai sitten nostettava vaikeustaso Hardiin.
Typerää kun noita itsetehtyjä pelaajia ei saa kuin maajoukkueisiin. Piti tehdä Boca Juniorsin päälle, niillä kun oli vain 2 maajoukkupelaajaa. Nyt sitten Perulla ja Columbialla on Lehkosuo ja Hakanpää :rolleyes:
Rasittaa myös kun kansallisuutta ei voi muuttaa, eikä seurajoukkuepelaajien numeroita. Pelissä olisi kyllä voinut olla mahdollisuus ihan kokonaan uudenkin seurajoukkueen luomiselle. Pelkkää kiusantekoa Konamilta (tai kylmää laskelmointia, pitäähän jotain jättää PES3:eenkin.
Mutta kyllä Group League Konami Cupia on ihan eri fiilis pelata Klubilla.
 
Huomasin tuossa, että Ronaldolla on väärä naama ja hiustyyli! Kannattaa muuttaa ne. Oikea naama on muistaakseni numero 30, ja oikeat hiuksethan kaikki tietävätkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Tai sitten nostettava vaikeustaso Hardiin.
Typerää kun noita itsetehtyjä pelaajia ei saa kuin maajoukkueisiin. Piti tehdä Boca Juniorsin päälle, niillä kun oli vain 2 maajoukkupelaajaa. Nyt sitten Perulla ja Columbialla on Lehkosuo ja Hakanpää :rolleyes:

Olisit voinut tehdä niistä base copyt niistä maajoukkueukoista kopioida ne maajoukkueen vastaavien ukkojen päälle (!) niin Lehkosuo ei pelaisi Perun joukkueessa jne ;)
 
"Olisit voinut tehdä niistä base copyt niistä maajoukkueukoista kopioida ne maajoukkueen vastaavien ukkojen päälle (!) niin Lehkosuo ei pelaisi Perun joukkueessa jne "

Noinhan se pitäisi periaatteessa toimia, mutta enpä ainakaan minä vielä ole tuossa onnistunut.

Esim. kun yritin siirtää Litmasen ajaxiin ja Litmasen tilalle Liverpooliin Dioufin.
Litmasen Ajaxiin siirto on helppoa, riittää kun modifoi haluamaansa Ajax-pelaajaa. Mutta Liverpool-Litmasen korvaaminen Dioufilla ei.
Kaiken järjen mukaan tuon pitäisi mennä näin:
1. Luo uusi pelaaja käyttämällä Litmasen base-copya
2. varastoi(stock) Litmanen
3. Rekisteröi luotu Litmanen Suomen maajoukkueeseen.
4. Modifoi Liverpool-Litmanen Dioufiksi

Noin sen siis pitäisi mennä, mutta 4. vaiheen jälkeen kun menen katsomaan Suomen Litmasta niin sehän onkin muuttunut Dioufiksi.
 
No niin nyt sain vihdoin aloitettua Master liigankin. Vaikeustasoksi täräytin tietysti Evolution Soccer "konkarina" ;) Extreme. Täytyypi myöntää että ainakin näin kymmenen pelin perusteella haastetta piisaa yllin kyllin. 10 pelin saldoksi olen saanut 2 voittoa, 3 tasapeliä ja 5 tappiota. Huh huh, alkaa olla kohta vaikeuksia palkanmaksujen kanssa. Näin kymmenen Master liiga pelin perusteella voinee sanoa, että vaikeustasoa on ainakin pelissä nostettu ja raakasti. Vasta viime viikolla tuli pelattua PES1:n Master Liigaa 5:llä tähdellä ja 2.kaudessa voitin koko roskan. Nyt uudessa PES2:ssa on todella suuria vaikeuksia pärjätä edes 3.divarissa. Eritoten kun aloitusmiehitys on tooooodella surkea niin takkiin tulee ajoittain varsin pahasti. Pelaajien väliset tasoerot ovat 2:ssa huomattavasti paremmin huomattavassi kuin 1:ssä. PES2:ssa kone puolustaa todella järjestelmällisesti. Laidoista nousut on enää todella harvinaisia verrattuna 1:seen. Tästä syystä ainakin henk.koht olen joutunut muuttamaan omaa pelityyliäni rankalla kädellä. Tässä on varmasti myös yksi suurimmista syistä miksi peli ei oikein luista, koska uuden pelityylin omaaminen vie oman aikansa. Koneella on myös nykyään varsin inhottava tapa prässätä todella ylhäältä ja vieläpä varsin tehokkaasti. Mutta eipä tässä tämän kummoisempia tällä kertaa. Pistän lisää kommenttia tulemaan kun pelaamiselta kerkiän.
 
nojoo, tuo kirjoittamani ohje toimii sittenkin. Modify-tila näyttää vaan väärin, mutta peleissä pelaajat meneekin ihan oikein.

Itselläni on ihan samoja kokemuksia kuin jari_i:llä, 9 pelattua ML ottelua ja saldo 2-2-5. Oon onnistunut ostamaan Tainion ja Hakan Sasin, lisäksi Spartakista on lainassa puolustaja jonka nimeä en nyt muista. Joukkueena tietysti Galatasaray.

Ja nyt kun viimein onnistuin siirtämään Litmasen Ajaxiin, niin eikös tämä heti minua vastaan pelatessaan "kiittänyt" syöttämällä kaksi ja viimeistelemällä itse yhden. Hävisin ottelu 3-2. :mad:
 
Ylös Bottom