Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: maailman huonoin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
itse peli on kyllä loistava menee vaan hetki että oppii pelaa ku en muista pelanneeni futista aikasemmin konsoleilla/pcllä

antakaas pari vinkkiä että en ota aina turpaan? :D

Itse olen kanssa vasta-alkaja tässä fudispelissä ja kokemuksesi kuulostaa tutulta :) Ensin kannattaa tutusta joihinkin oppaisiin, jossa on kontrolleja selitetty vähän enemmän (esim http://www.babedestination.com/pes2/winningeleven6.doc).

Itse olen havainnut seuraavaa:
- lyhyitä syöttöjä (X) ei kannata roiskia kauhean pitkälle. ne on heppo katkaista
- yritä tehdä tilaa palloa kuljettamalla ja syöttelemällä
- takaapäin ei kannata koskaan liukutaklata. kortti nousee heti. Muutoinkin taklaamisen kanssa kandee olla varovainen
- puolustamisessa ei kannata hötkyillä ja juosta joka paikkaan. ennemmin peittää hyökkääjän ja tekee harkittuja "ronkkimisia" X:llä
- vedot boxin rajalta uppoavat silloin tällöin.

Muilla jotain hyviä käytännön vinkkejä?
 
Sormi lipesi esikatselusta lähetä painikkeelle :)

Hyökkääjät:
Emile Mpenza - BELGIUM
Emmanuel Olisadebe - POLAND
Sergei Rebrov - UKRAINE
Tijani Babangida - NIGERIA
Samuel Eto'o - CAMEROON
Augustine Simo - CAMEROON
Blanco - MEXICO
El Hadj Diouf - SENEGAL

Noilla pitäis päästä ainakin alkuun. Ja kannattaa tosiaan muistaa tsekata ne FREE PLAYER:sit.
 
joo tajusin itsekkin ekan pelin jälkeen että liukutaklaukset pois :)

mutta maalin teko on aika vaikeeta hommaa.. vinkkejä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
mutta maalin teko on aika vaikeeta hommaa.. vinkkejä?

Ainakin laukaukset tahto mulla mennä alotellessa taivaisiin joten kannattaa opetella superlyhyt napautus neliölle (tai itse käytän kyllä ympyrää laukaukseen).

Keskityksistä tuntuu olevan vaikeampi saada maaleja kuin ykkösessä. Lähinnä pääpallojen voittaminen on vaikeutunut. 16 rajalta kannattaa jo yrittää laukoa, joskus saa kauempaakin maaleja suorilla vedoilla.
 
voisko joku kertoa ihan suomen kielellä miten laukominen ja sen tähtääminen tehdään?
 
Kantsii ehkä pelata pari pelii kahden tähden tasolla ja opetella maalinteko sieltä...Ite tein niin(tosin pelasin vain yhden pelin), kyllä se jo nyt jotenkuten onnistuu...Pelaan nytten neljällä tähdellä ja Masteria en aloita ennen kuin on olen viiden tähden arvoinen...
 
Voisko joku kertoa vinkkejä, miten päästä läpi normal tasolla master leaguessa? Kun alkukausi meni hyvin ja voitin pelejä monta, mutta sitten alko semmonen putki, etten ole voittanu varmaan viiteen peliin, jossei lasketa sitä kun pelasin easyllä yhden pelin, ettei loppuisi rahat kesken.

Jostakin syystä, vaikka mulla on 5 pakkia, niin aina pääsee jostakin raosta vihulaisten pelaaja syöttämään täysin avoimelle pelaajalle. Kokeilen itse samaa, niin koneet vain muitta mutkitta katkaisee syötöt, niin pitkät kuin lyhyetkin.

Tässä viikon pelailun jälkeen tuntuu vähän siltä, että pelistä ei oikein löydy sopivaa vaikeustasoa, kun easyllä on liianki helppoa, voitan joka pelin jotain 5-1, mutta sitten taas normalilla aluksi menee aina hyvin, mutta sitte alkaa joku kymmenen tappion putki, enkä välttämättä voita koko kaudella enää yhtää peliä. Ja minähän siis olen kakkos divarissa.

Pelaajien vaihdotkaan ei oikein auta, kun parhaat pelaajat on jo kentällä, ja kun vaihdan ne pois, niin jää jäljelle vain niin huonoja pelaajia (niitä ihme pelaajia, jotka tulee mukana master leaguessa kun alottaa) ja tuloksena on taas häviö.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Ainakin laukaukset tahto mulla mennä alotellessa taivaisiin joten kannattaa opetella superlyhyt napautus neliölle (tai itse käytän kyllä ympyrää laukaukseen).

Keskityksistä tuntuu olevan vaikeampi saada maaleja kuin ykkösessä. Lähinnä pääpallojen voittaminen on vaikeutunut. 16 rajalta kannattaa jo yrittää laukoa, joskus saa kauempaakin maaleja suorilla vedoilla.

Tähän lisäyksenä, että kyllä niitä pääpalloja saa, mutta jollain master-leaguen aloituspelaajilla ei juuri kannata edes yrittää. Jos ne saa päänsä väliin, niin pallo luultavasti menee täysin päinvastaiseen suuntaan kuin haluat. Pelaajan header- ja jump-taidot vaikuttavat hyvin pitkälle siihen miten keskityksiin osuu.
 
potsku:

Kokeile 3-5-2 taktiikkaa(eli sitä ihan ML:n default-taktiikkaa), niin että laitat toiselle alemmalle keskikenttäpelaajalle puolustavamman roolin(attacking attitude). Tällä pelaajalla koetat ottaa sen aina sen pallo ylös tuovan vastustajan ja yrität ohjata sitä laitoihin.
Puolustaminen muutenkin kannattaa hoitaa mahdollisimman pitkälle näillä puolustavilla kk-pelaajilla. Jos vastustaja pääsee esim. 3 vs 3 tai 2 vs 2 tilanteisiin toppareiden kanssa niin yleensä siinä on kusessa.

Sitten tietysti kannattaa hankkia puolustajia joilla on hyvät defense, balance ja response arvot. Esim. Equadorin Espinoza(?) on hyvä ja halpa ostos.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Premium
just tätä meitsinkin piti kysymän. kuulostaa varsin hyvältä ratkaisulta noiden PES2-päivitysten kannalta. tsiigasin et ainakin tikkurilan VideoPeliDivari myis kyseistä kalikkaa... pitääks täs olla ensimmäinen joka sen testaa vai onks jollakin toi jo käytössä? :)
Joo, perjantaina tuli x-port.. Hyvin pelittää. Latasin heti ShowUsMiraclen options filen(uudet liput, oikeat paidat, nimet).
Peli on kyllä kieltämättä liian helppo. Maajoukkueilla ei viidellä tähdelläkään tarvi jännittää häviääkö. Toisin on ollut sarjan aikaisemmissa peleissä. No, seuraavassa options päivityksessä pitäisi olla tehty tärkeimmät pelaajasiirrot sekä hyökkääjäpelaajien statsien vähennykset... Sillä pitäisikin saada vanha vaikeus takaisin.

http://www.evo-web-forums.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1571
 
Ultimate Update for Pro Evolution Soccer 2 £7.99

Real names and stats for all the top English clubs!
Unlock All Teams
Infinite Money
Infinite Transfers


Review
Includes real names and stats for all the top English clubs!
Do you enjoy the superb realism of Pro Evolution Soccer 2 but wish you could change the names of clubs and players to match the real thing quickly and simply?
With Ultimate Update for Pro Evolution Soccer 2 you can play the beautiful game the way you want to, because we've done all the hard work for you!
Ultimate Update contains save game data which changes every one of the game's existing player and club name to their real- life counterparts. Not only that, with Ultimate Update you can access secret and hidden teams. Plus, you can even gain access to all the top clubs and stars in the English game's top division!
With the exclusive Action Replay engine included on this disc you can also benefit from powerful cheats such as Unlock All Teams, Infinite Money, Infinite Transfers in Master League Mode and much, much more.


Hmm tommosen voisi tilata kyllä kimpassa ja kierrättää kaveriporukalla, euron nasse tms.
 
Sorry! Pihalla ollaan.....

En löytönyt tuolta lisälaite puolelta juttua x-portista, joten esitän kysymykseni täällä..tietoa ja "elämän"kokemusta kun tuntuu löytyvän.

Eli jos joku voisi valaista vähän x-portin toimintaperiaatetta? ja miten tiedostojen siirto ps2:lle toimii ym.ym.
 
No niin nyt tarttee perua puheet siitä että Master league olisi liian helppo extreme tasolla! Eka kausi oli aikamoista via dolorosaa ja konkurssikaan ei ollut kauhean kaukana. Toinen kausi onkin nyt lähtenyt alkuun peräti kahdella voitolla ja kassavirta on kääntynyt nousuun. Todella mielenkiintoista kun ei pysty ostamaan mitään maailmantähtiä ja varsinkin kun aloitin Rangersillä niillä on vielä toi free player lista aivan hanurista. Nyt aloituskokoonpano muodostuu lähinnä Itä-Eurooppalaisista ja Etelä-Amerikkalaisista keskitason pelaajista. Nyt sit pitäis vääntää ittensä väkisin nousukarsintoihin, kunhan vaan sais kärkeen jonkun joka vois tehdä päälläkin maaleja, kun noista mun kääpiö kärjistä ei siihen ole! Puolustuslinjani on ehkä euroopan hitain ja pisin eli siellä ainakin voitetaan pääpallot...

Todella mielenkiintoinen toi master tosiaan on jos vertaa Pes ykköseen...
 
Missä vaiheessa se Queenin "we are the champions" biisi tulee? Master leaguen 1 divari ja Master leauge championship voitettu Barcalla hardilla(aidolla kokoonpanolla, siis Rivaldo myyty veks ja Riquelme ja Mendieta ostettu) , eikä ollut mitään hienoja voiton juhlia. Ehkä se "we are the champions" kajahtaa international cupissa?
Oli muuten tiukka Master league Championship finaali Boca Juniorsia vastaan; Ne johti puoliajalla 3-0, mutta Barcelona tuli tasoihin Geovannin, Kluivertin ja Boca Juniorsin omalla maalilla. Jatkoaika oli maaliton ja Barca hoiti rankkukisan 6-5.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Missä vaiheessa se Queenin "we are the champions" biisi tulee? Ehkä se "we are the champions" kajahtaa international cupissa?

Jep, international cupissa sen sain kuulla. Ja tulee varmaan kaikissa muissakin erillisissä cupeissa, paitsi Konami-Umbrossa.
 
Ylös Bottom