Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2002?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei julkaista. Cubelle tulee ISS 2 joka on myös Konamin julkaisema ja kuulemma melkolailla saman suuntainen, kun PES. Mikäli en väärin muista niin ISS 2 on jo heti euroopan julkaisussa.

Julkaistaanpa. Ehkä.
Gamespotissa on jotain juttua, laitan linkin tänne myöhemmin.

PES on maailman paras peli, 500+ tuntia tullut pelattua PS2:lla... :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Julkaistaanpa. Ehkä.
Gamespotissa on jotain juttua, laitan linkin tänne myöhemmin.

PES on maailman paras peli, 500+ tuntia tullut pelattua PS2:lla... :)

Niin oli, mutta Esa on minua niin useasti asiasta valistanut, että käsitin vihdoinkin että PES ei tule cubelle. Sama selviää kun katsot kyseisen pelin uutiskeskusteluja gamespotissa.

Noh, ei se minua haittaa, vaikkei tulisikaan.
PES pysyy siis PlayStation-pelinä, ja luulen, että DualShock on parempi ohjain sen pelaamiseen kuin Cuben ohjain.
Suosittelen kuitenkin ostamaan PS2:n ihan jo pelkän PESin takia. Aivan mahtava peli!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Noh, ei se minua haittaa, vaikkei tulisikaan.
PES pysyy siis PlayStation-pelinä, ja luulen, että DualShock on parempi ohjain sen pelaamiseen kuin Cuben ohjain.
Suosittelen kuitenkin ostamaan PS2:n ihan jo pelkän PESin takia. Aivan mahtava peli!

Joo oon samaa mieltä! Jos ei kaikkien aikojen paras peli niin ainakin kaikkien aikojen paras futis- ja urheilupeli! Ja älkää vaan ihmiset ostako mitään ISS2:ta. Se on taas eri tiimin tekemä kuin loistavat ISS Pro Evolutionit ja Pro Evolution Soccer(PES). Näitä ei pidä sekoittaa keskenään!

Eli mikään muu futispeli ei voi olla hyvä? Siis en vielä sanoisi pelistä mitään, kunhan alkaa arvosteluja tulla niin sitten nähdään miten hyvä ISS 2 oikeasti on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Eli mikään muu futispeli ei voi olla hyvä?

En nyt sanoisi niinkään, mutta Konamilla nuo kaksi tiimiä tekevät noita futispelejä. Eli ton ISS2:n on kai tehnyt se tiimi joka teki mm. N64:n iss:t. Ei nekään huonoja oo, mutta eivät päjrää pro evolutionille ja pleikkarin iss-peleille. Menee sekavaksi, mutta näin se on!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
En nyt sanoisi niinkään, mutta Konamilla nuo kaksi tiimiä tekevät noita futispelejä. Eli ton ISS2:n on kai tehnyt se tiimi joka teki mm. N64:n iss:t. Ei nekään huonoja oo, mutta eivät päjrää pro evolutionille ja pleikkarin iss-peleille. Menee sekavaksi, mutta näin se on!

N64:n ISS-sarjaa pidettiin kyllä pitkään parempana kuin ISS Pro-sarjaa. Nykyisin se on arcademaisempi kuin PES, mutta taitaa silti hakata Konamin ulkopuoliset futispelit realistisuudessakin. Sitäpaitsi, toisinkuin PES, tämä ISS2 on oikea ISS.

Tässä on muuten PS2-version arvostelu Gamesdomainissa. Arvosana 4/5 lupaa ainakin hyvää.
http://www.gamesdomain.com/playstation2/reviews/International_Superstar_Soccer_2.html

Viimeksi muokannut moderaattori:
N64:lla tuli hakattua eräänkin kerran ISS 64:sta ja uudempaa ISS 98:a, molemmat arcade-henkisiä, mutta omasivat loistavan pelattavuuden ja sulavan animaation.

PES on ISS-futispeleihin verrattuna teknisempi, vaikeampi ja joukkueen tukea vaativampi, mutta molemmat hyviä pelejä.

ISS 2 kannattaa kuitenkin tsekata ennenkuin laskettelee ennakkokäsitysten syövyttämiä kommentteja...

Ihan offtopickina, onko GameCuben pelitarjonnasta kolmannes futista tai jotain? Katsoo julkaisuja niin soccer on varmasti yleisin sana X)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Joo oon samaa mieltä! Jos ei kaikkien aikojen paras peli niin ainakin kaikkien aikojen paras futis- ja urheilupeli!
Kyllä wanha kunnon Amigan Sensible Soccer on edelleen se paras. Tai vaihtoehtoisesti Kick Off 2.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
Pro Evolution Soccer taitaa sittenkin tulla Cubelle :D
Lukekaapas tästä: http://www.shiggy.net/news.cfm?action=item&id=2978
Eikös PES:in nimi ole Japanissa Winning Eleven (korjatkaa jos olen väärässä).

Totta kuin mikä. ja onhan se CubeFIN.com:issakin jo uutisoitu. :D

Winning Eleven on tosiaan PES Japanissa, mutta ikävä kyllä tuossa ei mainita mitään tulevan version numerosta... toivon hartaasti, että kyseessä on myös PS2:lle tekeillä oleva Winning Eleven 6 eli Pro Evolution Soccer 2.. sen verran huikea peli alkuperäinen PES nimittäin PS2:lla on, että jatko-osan saaminen myös Cubelle olisi kieltämättä todellinen lottovoitto.

- Esa

Mitämitä? Juuri kun menin hehkuttamaan PESia tuossa Medal Of Honor -aiheessa... :eek:

Jos PES tulee Cubelle, minä hyppään vaikka koulun katolta alas!

Voiko tämä olla edes totta... PES on maailman paras peli, todettakoon se jälleen.

Ylös Bottom