Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2009 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilpikonna 09
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kilpikonna 09

New Member
PES 2009

Tänne voi kirjoittaa kaiken tiedon ja omia ajatuksia tulevasta pessistä.

Ensimmäinen uudensukupolven pes oli todella keskeneräinen peli. Seabassin anteeksi pyyntöjen jälkeen Konamilla on kova paine tehdä uudesta pessistä aito nextgen. peli!

Me, jotka olemme pelanneet sarjaa suurella rakkaudella jo vuosia tiedämme ettei pes-sarja ole ottanut suurta askelta siten pes4:sen. Nyt laiterajat eivät ole enää tiellä - on jo aika saada jotain suurta.

hauskaa kesää kaikille pes addikteille!

Vastaus: Pes 2009

Kyllä tekisi mieli päästä jo pelailemaan PESsiä myös PS3:lla, mutta kyllä tuo 2008 on sen verran huonosti toimiva, että täytynee tyytyä fifaan ja vanhempiin PESseihin PS2:lla.
Toivottavasti tästä uudesta saadaan loistopalloa entisten tyyliin ja uusilla mausteilla ja herkuilla varustettuna tietysti!

Täytyy sanoa, että pessissä pelkkä syöttely tuntuu jo, niin hyvältä.. etten ole törmännyt tähän missään muussa pelissä. FIFA08 on monessa asiassa pessiä valtavasti edellä, mutta tuntuma pelaajiin ja peliin on pesseissä aivan omaa luokkaansa.

Kiitos tästä Seabassille, joka tietääkseni vastaa animoinnin lopputuloksesta itse pelissä.

PESin täytyy kyllä yllättää mut tänä vuonna totaalisesti, että sen tulen hankkimaan.

Viime vuonna olin sokea ja luotin saman laadun jatkuvan PS3:lla. Vielä menin ennakkovaraamaan pelin! Ei herttileili, mitä arcadejuoksua päästä päähän. Meni heti myyntiin.

Onneksi toinen ennakkovaraamani peli eli FIFA 08 oli ja on edelleen todella laadukasta jälkeä, joka hämmästytti minut. Kun oli tottunut PS2 - puolella, että PES on kingi, jota FIFA yrittää matkia, oli asetelmat aivan toisin päin nyt PS3:lla.

Eli jos Konami ei saa sitä seuraavaan PESiin samanlaista fiilistä kuin PS2:n PES - peleihin, pysyn edelleen FIFAn puolella.

eddy puhut täyttä asiaa. Fifa08/ eurofifa ovat nyt kovimmat futispelit markkinoilla. Se on fakta. Itseasiassa minulla on yksi kaveri, joka edelleen hehkuttaa ps2-versiota. Kuitenkin 99% pes ystävistäni on siirtynyt jo vuoteen 2008.

pessin on näytettävä olevansa edelleen mukana kilpailussa muuten EA ottaa KONAMIN valtikan futispeli markkinoilla!

Itsekin olen AINA ollut pes-miehiä, mutta kyllähän tuo 2008 oli sellainen riman alitus, että oksat pois. Molemmat (FIFA, PES) löytyy hyllystä, ja kyllähän FIFA on se viimeistellympi. Mutta en ole siihenkään täysin tyytyväinen, jotenkin pelaaminen on vähän tylsää, vaikka muuten onkin hienon näköinen ja realistinen. Ehkä se vain on liian hidas tai kömpelö. Lisäksi en pidä siitä L2+tatti kikkailusta.

En oikein yhtään tiedä mitä odottaa tulevalta PESsiltä. Ulkoasua pitäisi kyllä parantaa todella paljon. Uskon kyllä, että lisää erilaisia toimintoja on luvassa. Lisäksi pelaajien pitäisi pystyä liikkumaan mihin suuntaan tahansa eikä kahdeksaan eri ilmansuuntaan niin kuin tässä nykyisessä. Puhumattakaan pelitemmosta joka on aivan liian nopea. Jonkinlainen sekoitus FIFAa ja PESsiä olisi paras.

PES 2008 on surkein palloilu ikinä! Kaveril oon pelannu ja ps3:n demoa. Eddy vai kuka se oli niin on täysin oikeassa. FIFA meni vasta tänä vuonna ohi Pessistä. Luulempa että PES 2009 tulee olemaan samaa perus huttua kuin 2008:nkin. No toivotaan parasta. COME ON PES!

PES 2008 muuten toimii PS2:lla ihan ok, mutta kolmosellahan tuo on aika kauhea.
Toivottavasti nyt saavat tuon seuraavan toimimaan nykyaikaisellakin raudalla, ettei tarvii tuolla vanhalla pelailla :)

Onko kellään tietoa mille kaikille koneille uusi pes julkaistaan?

Minusta edellinen versio julkaistiin jopa käsikonsoleille. Loppuiko aika kesken vai mitä tapahtui. Haluaisin pessistä yksinoikeuspelin ps3:lle!

varmaan julkaistaan tänä vuonna enään ps3, xo360, wii, psp, DS ja sitten ehkä ps2
ja aiempien vousien tapaan julkasu on varmaa joskus 20.10 - 30.10.

FIFA08 on hieman tahmea, mutta heitän väitteen, että UEFA 2008 on pelituntumaltaan lähes PS2:n PES 6:n tasoa. Tosin pitää muistaa, että kyse on kahdesta eri pelistä, jotka tekevät asiat hieman toisin. EA:n pelit voivat tuntua huonoilta joillekin siksi, että yrittävät pelata näitä kuin PESia.

Olisi saakelin hienoa, jos PES2009 onnistuisi nokittamaan EA:n futiksen taas, mutta sarja tarvitsee kiperästi uudistuksia ja edes viimeistellympää jälkeä. FIFA on loikkinut pari viime vuotta eteenpäin harppauksin, kun PES taas on taantunut. Tällä hetkellä odotan FIFA 09:a enemmän kuin PESiä, mikä on aika ihmeellistä, ottaen huomioon että aikanaan PES 1-6 tuli jokainen omistettua PS2:lle ja FIFA ei voinut vähempää kiinnostaa

Pesseissä ei ole ikinä ollut tunnelmaa, ja kun pelasin PS2 joskus pes6 , niin ärsytti kun ei edes pysty simuloimaan otteluita. Ja rahakin on joku pes pisteet, eikä oikeaa rahaa, kuten erkki tai dollari.

Pesseissä ei ole ikinä ollut tunnelmaa, ja kun pelasin PS2 joskus pes6 , niin ärsytti kun ei edes pysty simuloimaan otteluita. Ja rahakin on joku pes pisteet, eikä oikeaa rahaa, kuten erkki tai dollari.

Mielestäni on hyväkin, ettei otteluita voi simuloida. Itse varmaan sortuisin semmoseen, jos olisi mahdollista. Mun mielestä pesseissä just master leaguen pelaaminen on mukavaa, kun kaikki ottelut on pakko pelata. Jokaisen maalin teet sinä itse eikä mikään tekoäly.

PES 2008 on surkein palloilu ikinä! Kaveril oon pelannu ja ps3:n demoa. Eddy vai kuka se oli niin on täysin oikeassa. FIFA meni vasta tänä vuonna ohi Pessistä. Luulempa että PES 2009 tulee olemaan samaa perus huttua kuin 2008:nkin. No toivotaan parasta. COME ON PES!
Minähän se olin... vai kuka se oli?

Jep, PES 2008 on paska... vai mikä se oli?

Sori, oli pakko :D ... vai miten se oli? :D:D:D

Alkaa kuulostaa siltä, että aika moni pesmies on vaihtanut täksi vuodeksi FIFAAN ... minun yksi kaveri teki samoin. Nyt hän kuitenkin toivoo parasta pessille. Vuosien rakkaus sarjaan elää yhä!

Itse kokeilin FIFA08 peliä, mutta se ei ole minua varten.

Mielestäni on hyväkin, ettei otteluita voi simuloida. Itse varmaan sortuisin semmoseen, jos olisi mahdollista. Mun mielestä pesseissä just master leaguen pelaaminen on mukavaa, kun kaikki ottelut on pakko pelata. Jokaisen maalin teet sinä itse eikä mikään tekoäly.

Joo, matsien simulointi on adhd-sukupolven hommia. :D

Toivottavasti uuteen PES:iin tulisi FIFAn "Be a Pro":n kaltainen pelimuoto, jolla pystyisi pelaamaan mys Master Leaguessa.

Mulla ainakin meni PES6 into just sen takia, kun piti pelata kaikki pelit. Mut kyllä sitä jakso aina siihen asti kunnes pelasin kaverin Boxilla FIFA08 . Se oli semmonen kokemus mitä en oo ikinä kokenut missään muussa pelissä. :cool:

FIFA nyt on aina ollut kikkailua. PES-sarja sen sijaan on keskittynyt aina realismiin. Tosin 2008 on tältä osin askel (iso sellainen) taakse päin. Adriano juoksee pakkien yli pallon kanssa, muutamaa nopeeta kärkeä ei saa kiinni ei sitten millään ja joku john terry juoksee Martinsin kiinni 10 metrin takamatkalta. Surkeaa.

Suurin puute kuitenkin on puolustajien tekoäly. Parhaimmillaan aukeaa oikein kunniakuja hyökkääjälle kun pakit juoksee omaa maalia kohti 5 metriä pallosta. minkäs teet kun ei o tapana vetää takaa sukille.

Mutta tosiaan. Jokainen joka on joskus pelannut jalista varmaan yhtyy mielipiteeseen että pes on jalista FIFA arcadea, tosin 08 on lähempänä pessiä, mutta silti liikaa kikkailua. (imo)

Ylös Bottom