Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2009 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilpikonna 09
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pes 2009

FIFA nyt on aina ollut kikkailua. PES-sarja sen sijaan on keskittynyt aina realismiin. Tosin 2008 on tältä osin askel (iso sellainen) taakse päin. Adriano juoksee pakkien yli pallon kanssa, muutamaa nopeeta kärkeä ei saa kiinni ei sitten millään ja joku john terry juoksee Martinsin kiinni 10 metrin takamatkalta. Surkeaa.

Suurin puute kuitenkin on puolustajien tekoäly. Parhaimmillaan aukeaa oikein kunniakuja hyökkääjälle kun pakit juoksee omaa maalia kohti 5 metriä pallosta. minkäs teet kun ei o tapana vetää takaa sukille.

Mutta tosiaan. Jokainen joka on joskus pelannut jalista varmaan yhtyy mielipiteeseen että pes on jalista FIFA arcadea, tosin 08 on lähempänä pessiä, mutta silti liikaa kikkailua. (imo)

Älä kikkaile :)

Olen samaa mieltä Fifasta. Se ei ole vieläkään riittävän realistinen, mutta kuten tiedämme. Nykyinen pes on hirviö ps3:lla ja aikamoista arcadea myös ps2:lla.

Nyt me kaikki mietimme mitä tapahtuu Konamilla. Onko hommat täysin kesken vai nähdäänkö ensi syksynä se kaikkien aikojen pes-peli. Kuten yleensä tietoa saa etsiä - mutta sitä ei pahemmin löydy. Laittakaa muuten jotain fani-sivuja tähän jos tiedätte!

- www.pesfan.com

Vähän on sekavat fiilikset uudesta Pessistä. 2008 nyt on ihan läppä, että en ees mene siihen.

Pes 3 oli paras sekoitus simulaatio - ja arcadefutista mitä on ehkä koskaan tullut.

Pes 6 oli kuitenkin todella hyvä party football peli, jossa realismista ei ollut häivääkään jäljellä. Hauskaa ja ei kovin paljon keskittymistä vaativaa hubia kaverin kanssa. Huonommatkin pelaajat pärjäävät scriptingin ansiosta. Ainoa mikä pilasi paljon pelistä oli järkyttävä määrä erilaisia bugeja. Cutbackit oli pakko bannia, että pelaamiseen sai edes jotain järkeä.

Toivon oikeastaan, että Pes 2009 jatkaisi tällä party football linjalla ja antaisi EA:n keskittyä niihin realismiin pyrkiviin futispeleihin. EA sen kuitenkin osaa paremmin.

Vähän on sekavat fiilikset uudesta Pessistä. 2008 nyt on ihan läppä, että en ees mene siihen.

Pes 3 oli paras sekoitus simulaatio - ja arcadefutista mitä on ehkä koskaan tullut.

Pes 6 oli kuitenkin todella hyvä party football peli, jossa realismista ei ollut häivääkään jäljellä. Hauskaa ja ei kovin paljon keskittymistä vaativaa hubia kaverin kanssa. Huonommatkin pelaajat pärjäävät scriptingin ansiosta. Ainoa mikä pilasi paljon pelistä oli järkyttävä määrä erilaisia bugeja. Cutbackit oli pakko bannia, että pelaamiseen sai edes jotain järkeä.
.

Puhut luultavasti boxi versiosta?

PS2:lla PES6 oli kyllä hemmetin kova peli. Paras fudis peli mitä olen pelannut (Oon pelannu fifa 08 ps3:lla).

Puhut luultavasti boxi versiosta?

PS2:lla PES6 oli kyllä hemmetin kova peli. Paras fudis peli mitä olen pelannut (Oon pelannu fifa 08 ps3:lla).
PS2 versio ja vieläkin kaverin kanssa pelaillaan pari kertaa viikossa. Loistava party futispeli. Ei nyt niin hyvä kuin Mario Strikers, mutta erilainen.

Jos Philosopher/Filosofi väittää, että Fifa on realistisempi futis peli noin yleisesti, niin aika kova väite.

Kyllä pessit ovat aina pyrkineet simuloimaan jalkapallo ottelua. Fifat tulleet aina perässä. Vaikka Fifa 08 ja Euro 2008 ovat askel parempaan, niin eivät ne kuitenkaan ole kovin realistisia futis pelejä. Pelaajien ohjaaminen ei tunnu hyvältä. En saa kunnon otetta pelaajiin.

Jos Philosopher/Filosofi väittää, että Fifa on realistisempi futis peli noin yleisesti, niin aika kova väite.
Pes 3:n jälkeen Pes sarja on koko ajan mennyt aina vaan arcadempaan suuntaan, ei realistisempaan.

Ja aika uskomaton väite jos meinaat, että Pes 2008 on realistisempi kuin Fifa 08 :D

Hmm.. Todella kovaa puhetta. Onko tosiaan, niin että Fifa 08/ Euro 2008 on kovin futispeli tällä hetkellä?

Tarkoitan myös realistisin. Onko nyt tosiaankin, niin että joudun tuon kyseisen euro 2008 pelin ostamaan. Ihan kohta alkavia EM-kisoja varten.

Lauantai 7.6.
Sveitsi - Tshekki klo 19 (Basel)
Portugali - Turkki klo 21.45 (Geneve)

Tässä muuten avausottelut. Kiitos philosofi jos tosiaankin väität, että Fifa on mennyt pessin ohi. Myös realistisuudessa.

Tässä muuten avausottelut. Kiitos philosofi jos tosiaankin väität, että Fifa on mennyt pessin ohi. Myös realistisuudessa.
Euro 2008:sta en tiedä, mutta Fifa 08 on kyllä todella paljon realistisempi joka osa-alueella kuin Pes 2008/Pes 6. Ainakin siis next gen konsoleilla.
Fifa 08:n PS2 versiokin on mielestäni parempi kuin Pes 6/2008 vaikka kärsiikin osittain todella kankeista animaatioista. Tai no, parempi jos hakee realistista futista. Mitä itse en oikeestaan halua ja siksi pelailenkin edelleen Pes 6:a enemmän.

PS3:n Fifa 08:ssakin pieniä ongelmia tietysti on, mitä nyt lyhyen kokeilun perusteella pisti silmään. Uskomattoman sekavat valikot ja vähän liian monimutkainen dribblaussysteemi imo.

Next gen ja current gen Fifathan käyttää aivan eri pelimoottoria ja ne on koodannu eri tiimit joka meinaa, että pelit ovat täysin erilaisia. Next gen vaikutti huomattavasti paremmalta.

joo olen kyllä samoilla linjoilla. Yritin muuten pelata euro2008/ps3-demoa, mutta nopeasti tuli sellainen tunne, ettei mikään futis peli tuota sellaista tyydytystä kuin pes.

en tiedä mitään parempaa kuin ensin pussailla tyttöystävän kanssa ja sitten pelata rauhassa pessiä. Illalla sitten kaverin luokse ja joku 4 miehen turnaus, vaikka 2vs2 ai että...!

Modern Talking soi tauolla tausta musiikkina esim. "Don't Let it Get You Down"

PES 2009 näyttää vielä mihin Seabassin tiimi pystyy, muuten elämästä puuttuu turhan tärkeä asia, asia jolle itse olen 100% omistautunut.

Kysymys EM-kisojen kunniaksi:

Millä joukkueella pelaat pessiä/ olet pelannut? + lempiPES-pelaaja TOP-3?

Minulla: Italia + (italialaiset seurajoukkueet)

1. Del Piero (idolini)
2. Pirlo (Azzurrin aivot ja kapellimestari)
3. Pasqual (italian vasenjalkainen, vasenlaitapuolustaja, ai että niitä keskityksiä)

Maajoukkueis lähinnä Italialla.

Seurajoukkueis: AC Milan, FC Barcelona ja Chelsea.

TOP-3 pelaajat:

1) Zambrotta
2) Pirlo
3) Messi

Muuten onko kellään mitää tietoa tästä pelistä? Villeintä huhua kuulin ettei tänä vuonna julkaista pessiä ollenkaa vaan että pelin kehitystyö jatkuu ensivuoteen?

Pitäisikö minun nyt mennä perumaan pes 08 tilaus ja ostaa mielummin fifa 08 tai uefa 08 enemmän sitä tulisi kaverin kanssa kaksin pelinä pelattua HELP!!!! tarvitsen nopeita vastauksia.

Pitäisikö minun nyt mennä perumaan pes 08 tilaus ja ostaa mielummin fifa 08 tai uefa 08 enemmän sitä tulisi kaverin kanssa kaksin pelinä pelattua HELP!!!! tarvitsen nopeita vastauksia.

Jos ei häiritse, että UEFAssa ei ole seurajoukkueita niin osta se. Se on paranneltu versio FIFAsta. PES2008 on melko huono. PES asteikolla todella huono.

Jos ei häiritse, että UEFAssa ei ole seurajoukkueita niin osta se. Se on paranneltu versio FIFAsta. PES2008 on melko huono. PES asteikolla todella huono.

Ei se todellakaan häiritse mutta onko pes 08 paljonkin huonompi kuin uefa 08? Täytyis nopeasti saada tietää pes 08 olisi tulossa 59 hinnalla että onko järkeä ostaa mielummin uefa 08 kuin pse 08 ja jos on niin voitko laittaa linkkiä mistä sen saisi halvalla ja mieluiten pystyisi maksamaan postiennakolla.

Ei se todellakaan häiritse mutta onko pes 08 paljonkin huonompi kuin uefa 08? Täytyis nopeasti saada tietää pes 08 olisi tulossa 59 hinnalla että onko järkeä ostaa mielummin uefa 08 kuin pse 08 ja jos on niin voitko laittaa linkkiä mistä sen saisi halvalla ja mieluiten pystyisi maksamaan postiennakolla.

En tiedä onko pes demo enää storessa, mutta kokeile sitä jos löydät. PES on todella arcademainen ja todella nopea tempoinen. Grafiikat on yllättävän huonot ja online ei toimi kunnolla. UEFA on mielestäni paljon parempi. Anttilassa varmaan löytyy UEFAa, muistaakseni 59e.
UEFA demo ainakin löytyy euro storesta. Miksi et sitä lataa?

Snadi offtopic: Mikä on realistisin/mukavin PES PS2:lla? Voisin ostaa, EM-kisat nostanu futiskuumeen pitkästä aikaa.

Vai onko FIFA08 tai UEFA 08 jo mennyt ohi näistä PS2:n todella paljon hehkutetuista PES:eistä? Kyllähän se mukavinta olis pelata oikeilla kokoonpanoilla, mutta kuten yleensäkin peleissä, pelituntuma on tärkein ja jos vanhat pessit on vieläkin edellä, niin mielummin sellaisen ostan.

Jos saat halvalla niin mikä tahansa. Osta vaikka kaikki. PES5 on ehkä eniten realistisin. Vapareistakin saa maaleja. Varmaan ainoa PES, jossa menee vaparit usein.

Osta vaan se UEFA Euro 2008. On se sen verran hyvä.

Jos saat halvalla niin mikä tahansa. Osta vaikka kaikki. PES5 on ehkä eniten realistisin. Vapareistakin saa maaleja. Varmaan ainoa PES, jossa menee vaparit usein.

Osta vaan se UEFA Euro 2008. On se sen verran hyvä.

No niin pes 08 tilaus peruutettu ja uefa 08 lähti tilaukseen :) ja uefan demoa en vaan saa toimimaan valittaa vaan että asennuksen aikana tapahtui virhe mitä pitäisi tehdä:confused:

Ylös Bottom