Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2009 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilpikonna 09
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Muuan FIFA osti FIFA lisenssin. MUTTA ei silti osaa tehdä peliä, jossa pelaajiin saisi hyvän otteen.

"Erittäin ivallista naurua" :D
Heitetään vastineeksi Pes, jolla ei ole mahdollisuuksia enää edes La-liiga lisenssiin ja pelituntuma on yhtä arcadea.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Heitetään vastineeksi Pes, jolla ei ole mahdollisuuksia enää edes La-liiga lisenssiin ja pelituntuma on yhtä arcadea.

Heitetäänpä vastaukseksi että tässä meillä on ihminen, joka tulee tänne ketjuun haukkumaan pessiä eikä osaa mainita ainuttakaan hyvä asiaa pessistä. Sitten fifa ketjussa heti palaa pinna jos joku uskaltaa edes sanoa että fifassa joku on toteutettu huonommin kuin pessissä!

ps. pakko avautua pari päivää jo ottanu asentees päähän.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Ei ole CL-pelitilassa sen enempää lisensoituja joukkueita kuin pelissä muuten. Konamin lehdistötiedotteet on kirjailtu niin tarkasti tätä asiaa kiertäen....ens viikolla pitäisi olla valmis peli käsissä, niin katsotaan. Tod. näk CL on vain pelitila, jossa on Champions League -kuorrutus (äänet, visuaalit) ja that's it.

Totesin itse NeoGafilla, että hyvä, että Konami satsasi edes jotain rahaa PES-sarjaan hankkimalla Champions Liiga -lisenssin (josta EA luopui), mutta mulle huomioitiin fiksusti, että siihen käytettiin rahat jotka jäi La Ligan menettämisestä...hyvä pointti.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

.........huoh.

On pakko kysyä itseltä, että onko pes-sarja tosiaan tullut tiensä päähän. Katsoin uudet 4 videota pessistä ja on pakko todeta.. Hmm.. eteenpäin on menty,,,,, Mutta.. sitähän on toistettu Suomi futiksessakin jo vuosia.

Minua ei videot, eikä ucl "lisenssit" vakuuta yhtään. Pelaaminen on varmasti hauskaa ja addiktoivaa, mutta mutta - pes elämäntapa ihmisille, kuten minulle, ei ole luvassa paljoa. 8-suuntaa, arcademaisuus, ulkoasu, selostus, värimaailma, valikot, musiikki... samat ongelmat seuraavat sarjan jokaista osaa.

Minulla on kavereita, joita ei pessissä mukamas mikään haittaa. Pelattavuus on kuulemma niin hyvä ja tatsi pelaajiin. Itse olen jo pes 4,5,6 aikoihin toivonut sitä suurta askelta, niin pessille kuin Suomen futis skenelle. Mutta turhaan... En tarkoita, että pessi pitäisi täysin muuttaa. Jotenkin vaan peli tuntuu ja näyttää, että se olisi ulkoasultaan, audiovisuaalisuudeltaan, näyttävyydeltään.. ihan sama mikä sana se nyt parhaiten tätä harmautta kuvaisikaan - niin pes tuntuu olevan muita pelisarjoja jäljessä parikin vuotta.

Enkä jaksa nyt kuulla näitä 2010 on pessin vuosi jne. Konamin, pes tiimin, yhteisön.. meidän on vaadittava pelisarjan tulevilta osilta täysin uutta tasoa. Se, että pelissä on nyt parempi pallo fysiikka, mutta tempo on suht nopea, ei riitä! Ei myöskään se, että La Liga on poissa, mutta ucl tilalla, tai, että edit modessa saa laittaa kannatuslaulun joukkueelle, muttei kannatuslauluja? Miltä kuulostaisi jos pes-sarja palaisi juurilleen. Esim. 50 joukkuetta ympäri maailmaa, täysin tarkasti mallinnettuna. Siihen 14 maailman hienointa stadionia ja mahdollisuus luoda liiga/turnaus mahdollisimman pikkutarkasti. No puhun luultavasti asioista joista en tiedä mitään.

Jotenkin vain olen näkevinäni miten pes urheilupeli sarjana on kaukana muiden URHEILUPELI Sarjojen vauhdista. EA:n NHL, FIFA, NBA, MADDEN, useat muut autopelit. Olenko ainoa, joka tuntee epävarmuutta sarjan tulevaisuutta kohtaan? Vuodet (PS2) alustan ylivoimaisena ykkösenä ovat takana. Hienoja pelejä olivat oikeistaan kaikki pes1-pes7. Helmiä minulle pes4,5,6. Nyt kuitenkin on rauta uusi (PS3) ja jotenkin näyttää siltä, että se vaatisi vielä suurempaa panostusta pestiimiltä ja konamilta. Esim. netin kautta pelaaminen on ainakin kaikkien nuorten ykkös juttu. Itse pystyn vielä helposti pelaamaan konetta vastaan omia turnauksia, mutta nuorempi sukupolvi on paljon tottuneempi nettiliigoihin ja satunnaisiin pelisessioihin kuulokemikrofonin kera. Ilman lagia ja kauniilla, toimivilla lobbyillä.

Hmm.. No tässä tämän päivän saarnani, ehkä valonpäässä onkin sitä kuuluisaa valoa, mutta sitten toisaalta olisi niin suomalaista alkaa etsimään väkisin jotain positiivista tulevasta/tulevista pesseistä. Olemmehan toitottaneet jo vuosia maajoukkueen mahdollisesta arvokisapaikasta tai Veikkausliigan hyvästä ja nautittavasti futiksesta. Toivon, etten ole ainoa, joka tunsi piston sydämessä kun lähes 40.000 suomalaista toisteli ääneen, kuinka hyvä tulos 3-3 Saksaa vastaan oli. . . . että pärjättiin niinkin hyvin.

kaikkea hyvää kuitenkin we/pes

R.I.P.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Mitä väliä, vaikka tässä olisi täydellinen lisenssi. Pelattavuus on niin jälkeen jäänyttä, että sitä ei voi hyväksyä. Edelleen yhdellä pelaajalla pystyy kikkailemaan kentän läpi ja laukomaan ylänurkkia. Pallo pysyy aivan liian hyvin jalassa. Kuten todettua, audiovisuaalisesti pes on täysin keskiverto.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Heitetäänpä vastaukseksi että tässä meillä on ihminen, joka tulee tänne ketjuun haukkumaan pessiä eikä osaa mainita ainuttakaan hyvä asiaa pessistä. Sitten fifa ketjussa heti palaa pinna jos joku uskaltaa edes sanoa että fifassa joku on toteutettu huonommin kuin pessissä!

ps. pakko avautua pari päivää jo ottanu asentees päähän.
Niin no mitä hyvää minun pitäisi mainita Pessistä, jos siitä ei yksinkertaisesti löydy mitään minun tarpeitani tyydyttäviä ominaisuuksia? Varsinkin kun olen pääasiassa puhunut 2008:sta niin vähän vaikea tuosta on kenenkään mitään hyvää sanoa. Toisin on Fifa-sarjassa, mutta enpä nyt ala tässä enempää näitä vertailemaan kun tälle vertailulle on avattu oma ketjunsakin. Mutta jos sinulle tulee jotenkin parempi mieli, että sanon jotakin hyvää Pessistä niin sanottakoon se, että 2008:ssa pelaajien naamat oli tehty aidomman näköiseksi kuin Fifassa.

Minä en mahda mitään jos minun asenteeni ei miellytä sinua, eikä edes voisi vähempää kiinnostaakaan.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Mitä väliä, vaikka tässä olisi täydellinen lisenssi. Pelattavuus on niin jälkeen jäänyttä, että sitä ei voi hyväksyä. Edelleen yhdellä pelaajalla pystyy kikkailemaan kentän läpi ja laukomaan ylänurkkia. Pallo pysyy aivan liian hyvin jalassa. Kuten todettua, audiovisuaalisesti pes on täysin keskiverto.
Samaa mieltä. Tarkemmin kun ajattelee niin ei sillä täydellisellä lisenssilläkään paljon juhlita jos pelattavuus on täyttä kuraa.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Niin no mitä hyvää minun pitäisi mainita Pessistä, jos siitä ei yksinkertaisesti löydy mitään minun tarpeitani tyydyttäviä ominaisuuksia? Varsinkin kun olen pääasiassa puhunut 2008:sta niin vähän vaikea tuosta on kenenkään mitään hyvää sanoa. Toisin on Fifa-sarjassa, mutta enpä nyt ala tässä enempää näitä vertailemaan kun tälle vertailulle on avattu oma ketjunsakin. Mutta jos sinulle tulee jotenkin parempi mieli, että sanon jotakin hyvää Pessistä niin sanottakoon se, että 2008:ssa pelaajien naamat oli tehty aidomman näköiseksi kuin Fifassa.

Minä en mahda mitään jos minun asenteeni ei miellytä sinua, eikä edes voisi vähempää kiinnostaakaan.

eikä minua sinun, mutta olet oikeassa ja tänä vuona kouraan tarttuu fifa!
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

matias92 sanoi:
ps. pakko avautua pari päivää jo ottanu asentees päähän.
No kyllähän tämä minun asenteeni näyttää sinua kiinnostavan ainakin tuon viestin perusteella. Jos ei kiinnoistaisi niin siinä tapauksessa olisit jättänyt tuon koko viestin väliiin :rolleyes:

Ja jottei mene ihan off-topiciksi niin mainittakoon vielä, että taitaa Fifan kokoversio olla tätä menoa jo ulkona kun Pessin demoa vielä odotellaan. Konamilta loistotoimintaa.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Ihmeellistä kyllä että pelin pitäisi ilmestyä muutaman viikon päästä, mutta demoa ei saada ulos! Ei luulisi ihmeitä vaativan lähes valmiista pelistä vääntää 5min demo matsi, vaikkapa kahdella lukitulla joukkueella.:confused:

Mielestäni tämä on pelkkää laiskuutta...
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Partio, tässä sinulle <keltainen kortti>.

Pysy fifa ketjussa hehkuttamassa sitä peliä, mistä PES -sarjaa on kiittäminen.

Eikö Herralle ole opetettu minkäänlaisia tapoja? Kuopattua ei tarvitsisi puukottaa noin pahasti selkään. Anna vanhan levätä ja maatua kunnialla.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Partio, tässä sinulle <keltainen kortti>.

Pysy fifa ketjussa hehkuttamassa sitä peliä, mistä PES -sarjaa on kiittäminen.

Eikö Herralle ole opetettu minkäänlaisia tapoja? Kuopattua ei tarvitsisi puukottaa noin pahasti selkään. Anna vanhan levätä ja maatua kunnialla.
Hu hui, aika paha, keltanen kortti...nyt pistit kyllä aika pahan.

Ei tarvitse kenenkään muun opettaa tapoja, koska sinä näköjään teet sen heidän puolestaan.

Minä puhun vain tosiasioita Pessistä, jotka harmillisesti ovat vain noin surkeaa luettavaa. En mahda sille mitään.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

*kentälle kävelee varsinainen herra ylituomari*

Jos ette te poijjaat saa asioita sovittua näillä puheilla, löytyy taskusta rangaistusta moneen lähtöön.

Partio: tämä todellakin on PES2009-ketju, eikä tänne tarvitse tulla peliä mollaamaan - etenkään jos et ole kyseistä peliä edes pelannut. PES vs. FIFA -peniksenvenyttelylle löytyy tosiaan ihan oma ketjusa.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

*kentälle kävelee varsinainen herra ylituomari*

Jos ette te poijjaat saa asioita sovittua näillä puheilla, löytyy taskusta rangaistusta moneen lähtöön.

Partio: tämä todellakin on PES2009-ketju, eikä tänne tarvitse tulla peliä mollaamaan - etenkään jos et ole kyseistä peliä edes pelannut. PES vs. FIFA -peniksenvenyttelylle löytyy tosiaan ihan oma ketjusa.
2008:sta olenkin käytännössä koko ajan puhunut ja olettanut että tuleva on aika samanlaista pelivideoiden ja lukeman perusteella. Tietääkseni kovin moni ei ole tuota pelannut, eli kaikki ovat samalla viivalla.

Mutta tämä jääköön tähän tältä osin.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Noniin...

Jokainen nyt tietääkin jo, että UCL sisältää lisensoituja joukkueita, mutta esim. Arsenal tai Chelsea eivät ole lisenssin alla. Onko sitten niin, että Fifan oma lisenssi on niin vahva, ettei edes ucl matseissa ole esim. näitä kahta aidoilla asuilla.

Jokatapauksessa tämä kaikki korjataan jo pelin julkaisun yhteydessä tulevalla optionfilellä, joka tuo varmasti sitä kaivattua realismia koko pelille. Eli voimme odottaa, että kaikki ucl, englannin liiga ja espanjan liiga joukkueet ovat aidoilla asuilla, logoilla ja nimillä mukana. Toivon myös henk.koht. FC Hollywoodin löytyvän pelistä aidoilla asuilla.. eli *Bayern* täältä tullaan.

Myöskin pelistä löytyy erittäin kiitettävät 19 stadionia.

Wembley
(Englannin maajoukkue, 90.000)

San Siro
(Milan,Inter, 86.00)

Stadio Olimpico
(Roma,Lazio, 83.00)

Stade Luis II
(Monaco, Euroopan Super Cup, 18.500)

Estadio Do Dragao
(FC Porto, 50.00)

Estadio Da Luz
(SL Benfica, 65.000)

Estadio Jose Alvalade
(Sporting Lisbon, 50.000)

Konami Stadium

Santiago Bernabeu
(Real Madrid, 80.000)

Camp Nou
(FC Barcelona, 99.000)

Orange Arena
(Amsterdam AreNa, Ajax, 55.000)

Regenbogen Platz
(Allianz Arena, FC Bayern Munchen, 1860 Munchen, 66.000)

Antlion Colosseum
(El Monumental, Huom! Luultavasti River Platen koti stadion?)

Ville Marie Stadium

Bristol Mary Stadium

Mohamed Lewis Stadium

Stockholm Arena
(Rasunda Stadion, 37.000, AIK, Djurgården ja Hammarby-> joukkueiden pelatessa toisiaan vastaan, Ruotsin maajoukkue)

Stadio Olimpico Di Torino
(Juventus, Torino, 25.000, väliaikainen stadioni uuden valmistuessa ensi kaudelle)

Stade De France
(Ranskan maajoukkue, 1998 MM-Finaali, 90.000)





Huomioitavaa on, kuinka kahden hienon maajoukkueen Englannin ja Ranskan - kansalliset stadionit ovat mukana,,, eli Wembley ja Stade France. Myös silmiin pistävää on, että Portugalin 3 suurta ovat mukana aidoilla asuilla ja stadioneilla. Mukavaa on, ettei Bayernia eikä Juvea ole unohdettu. Sikälli upeaa päästä kokeilemaan Juvella UCL matseja pikku pyhätössä, uuden 40.000 paikkaisen stadionin kohta puolin valmistuessa!

Mitäs muuta..... jos jollain on tietoja noista muista stadion nimistä, niin kertokaa ihmeessä. Itseäni on aina kiinnostaneet stadionit niin pelissä kuin sen ulkopuolellakin.
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Sellaista vielä, että PES2009 sai ekan arvostelun ulos - Espanjasta 92%/100. Ihan hyvin, arvostelu löytyy - tiedätte kyllä mistä.

Kiitos tästä tiedosta: Rock-Hard-Core-Pes-Mies-Andylle!
 
Vastaus: PES 2009 [PS3 Hype]

Tänä vuonna edes option filet eivät tuo "täydellistä lisenssiä", koska ei ole tilaa englannin, saksan ja espanjan liigojen joukkueiden logoihin, sponsoreihin jne.:mad:
 
Ylös Bottom