Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2010 [PS3]

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2010 [PS3]

Nyt tuli sit oma peli postissa tänään.

Pelaaminen on "tönkköä" kun ei liikkuminen oo kovin sulavaa vrt fifa, ja syöttely ei ole mitenkään järin nautinnollista kun tietää et nappia näpäyttämällä syöttö menee omalle pelaajalle :D


Sillä oikeanpuoleisella tatilla voi manuaalisesti syöttää ja määritellä nopeuden.

Itse pelannut tätä n 2vk. Vastustaja ei ole kertaakaan saanut punaista, saisi muuten CPU tehdä hieman enemmän rikkeitä. Tasan 1 rangaistuspotkun olen saanut. Sen minkä huomaan tuomarit ei vihellä paljoa mistään kun vastustaja rikkoo, mutta heti kun itse rikkoo niin keltainen nousee. Ja pelaan Professional tasolla. Kaikkein tasaisin. Ei helppo mutta ei ole helvetin vaikeakaan

Ite pelaan Master Leagueta toista kautta, tuli hankittua Westö Hjk:sta :D, teki ekassa ottelussa Barcaa vastaan maalin :).

Loistava peli kaikenkaikkiaan. paljon parempi kuin Fifa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2010 [PS3]

Mikähän meni pieleen asennuksessa ko bundesliigan pelaajat eivät ole oikein.
Osa on ihan outoja ja loput on player01, player02 jne....
Kaiken lisäksi kaikki on kaljuja!

Kuuluko niiden ollakin tommosia?

Latasin option filen tuolta: gtmproworld.tk

Valioliiga on oikein ja vissin muutkin, mutta tuo bundesliiga harmittaa ko olis kiva pelata Hyypiällä ja Pasasella.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2010 [PS3]

Kannattaa ladata semmonen edit data, joka on tarkoitettu uusimmalle konamin downloads -patchille, eli 1.07:lle.

http://www.filefront.com/16748007/WEFA-Option-File-2010-Full.zip/ tuossa on ihan ok. Tällä hetkellä ei oikein ole tarjolla uk-versiolle hyviä edit datoja. Vähän aina sotkee noi konamin omat päivitykset, kun sitte taas jannujen pitää tehdä vaihdot uusiks. Helpompi on pc:llä pelata päivitysten kanssa. Tuotakin, minkä linkitin, pitää hiukan hienosäätää. Numerot on ainakin maajoukkueilla aika päin honkia.

Tuolta GTM:ltä pitäis tulla piakkoin päivitystä 1.07:lle.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2010 [PS3]

Kiimassa tullu väännettyä tätä MM-huuman takia. Tosin onnistuin hajottamaan yhden PES 2010-levykkeen ja luulin aluks et Xbox on hajonnu mut se oliki pelilevy. No uus tilalle ja eilen oli taas kuumia vääntöjä. Parhaimpana mainittakoon lempijoukkuueni Man Cityn voitto ManU:sta 3-0. Annoin kunnon haipakkaa Unitedin supertähdille! Muuten ottelut oli tasaisia ja häviöitäkin tuli. Tasona Top Player.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2010 [PS3]

Vinkkejä kaipaisin hieman. Oon nyt pelannut offlinessa pari turnausta ja hieman BaL:ia, ja nyt kokeilin hieman onneani onlinessa. Noh, ehkä 10 matsia takana, ja jokaisessa aika pahasti takkiin. Taitaa olla 3 tehtyä maalia ja varmaankin 20-30 päästettyä. Suurimmat ongelmat on pääpallot, häviän useimmat ja vaikka voittaisinkin, ottaa oma pelaaja sen hitaasti ja kömpelösti "haltuun", jolloin vastustaja usein ottaa sen nopeasti pois. Oma pelaaja ei tunnu reagoivan kovinkaan nopeasti. Toinen juttu on syöttöjen katkot ja muutenkin vapaan pallon haltuunotto. Taas kerran vastustajan AI tuntuu syöksyvän kovalla prosentilla palloihin ja saa tuhottoman kovalla prosentilla katkottua syöttöjäni. Pelini yksinkertaisesti loppuu nopeasti keskikentän jälkeen jolloin ei vain ole tilaa syöttää kenellekään. Kun vastustaja nousee hyökkäämään, pääsee hän helposti hyville paikoille laukomaan vaikka minulla on neljä puolustajaa joilla yritän painostaa pallollista pelaajaa.

Ilmeisesti pelaajan valinnankin voi jostain valita, kun se on nyt semi-automaattinen(?). Pelaaja saattaa vaihtua aivan väärällä hetkellä jolloin joku pelaaja sinkoutuu aivan väärään suuntaan ja avaa ison kaistan tilaa yms.

Formationina mulla on yleensä 4-3-3. Mahtaako olla liian agressiivinen kun noille hyökkääjille ei käytännössä ole käyttöä kun ei AI ei hae kunnon syöttöpaikkoja.

Oma peli on kyllä tällä hetkellä niin sekaisin että on vaikea tietää edes mistä aloittaisi.. :) Asiaan ei auta yhtään barca/argentina-jampat sekä tuo 1-3sek viive mitä välillä esiintyy.

Jos edes jotain vinkkejä heruisi niin olis ihan kiva. Slidereita viilaamaan?
 
Ylös Bottom