Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DimSum
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

DimSum

New Member
HUOMHUOMHUOM!!!!! Loin myös jonkinlaisen kokeiluliigan "Community Kalukki" ja sieltä community league jos oikein muistan. Kaikki nyt mukaan vaan ja oletan, että sinne tarvitsee minimimäärän X pelaajia, että aloittaminen onnistuu joten MUKAAN!

Samanlaista ketjua ei näyttänyt olevan joten tein sen sitten itse. Eli itselleni pelin saan tod.näk huomenna ja suomenmaasta saatava peliseura hyvine yhteyksineen on aina tervetullutta.

Ei muuta kuin nickiä listalle jos hyville pessiväännöille olis tarvetta, miksei nyt muutenkin. Lupaan myöskin valita muitakin joukkueita kun realin. :cool:

Itselläni on myöskin ollut haaveena järjestää tai olla mukana pienimuotoisessa turnauksessa ehkä pienellä panoksella ;) budjetti olisi kuitenkin hyvä olla opiskelijan tasolla, että saataisiin mukaan hyvä henki mutta pieni rahan tuoma jännitys :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Täällä olisi yksi aktiivinen PES-pelaaja, joka toivoisi aktiivista peliseuraa(mielellään mikillistä, mutta jos on tarpeeksi aktiivinen peluri niin mikittömyyskään ei haittaa(mikit eivät toimi täydellisesti, kuulee kyllä sen verran, että selvää saa)).

Ja sen verran joukkoeista, että kierrän Barcat ja Realit kaukaa(paitsi jos joku haluaa pelata El Classicon). Muuten joukkoeet koostuvat Bundesliigan joukkoeista, Valioliigan(paitsi ManU/Chelsea/Arsenal), maajoukkoeista(jos joku haluaa maaottelun), ja sitten ihan randomilla jonkun muun maan liigan joukkeista.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Mie voin myös PESsissä kyllä matseja ottaa. Mieluusti jollain muilla tiimeillä kuin Barcalla ja Realilla.. :P Mikkiä ei tosin tällä hetkellä löydy.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

2v2 pelejä pelailen kaverin kanssa silloin tällöin (useimmiten pe/la-iltoina) nimimerkillä Vemparen. Kaverikutsuja tulemaan jos tuollaiset mätöt kiinnostaa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Mullakin on tapana ollut valita ihan fiiliksen mukaan noita joukkueita, Real fani olen ollut Seniori ronaldon ajoista ja becksi tietenki :D Myöskin pidän Santiago Bernabeusta (Real Madridin kotistadion) mutta tietenkin aina on myös mahtava pelata Ajaxin/3-4 tähden joukkueilla tiukkoja vääntöjä.

Nicki on Kalukki et listalle vaan. Sillointällöin tulee myös kaverin luo hinattua ps3 vloppusin, että 2 vs. 2 pelit ovat yhtä tervettulleita.

Mikki myöskin löytyy, että jos oikein toivotaan toiselta puolelta ruutua mikkiä niin onnistuu. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Tutustukaapa pesnordic.com sivustoon. Rekisteröityänne pääsette käsiksi kätevään chat-toimintoon jolla hetkessä sovitte pelejä muiden pohjoismaisten pelaajien kanssa. Sivuilla järjestetään myös viikoittaisia turnauksia, joissa usein jaossa Konamin sponsoroimia palkintoja.

Keväällä kauden päättyessä 16 parasta suomalaista pelaaja voittavat myös paikan SM-lopputurnauksessa (Konami vastaa matkoista ja hotellista ei pk-seudulla asuvien osalta) jossa kamppaillaan paikasta PES MM-turnaukseen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Jeps toisella ketjulla puhuttiin, että joku ystävämielinen turnaus vois olla paikallaan ja itse voin vaikka olla 1 vapaaehtoinen pistämään onlineturnausta jos ei joku, jolla on kokemusta turnajaisten värkkäämisestä, halua välttämättä tehdä.

Elikkäs tarkoitus olis varmaan ekaksi kerätä nickit ylös ketkä tämmösestä olis kiinnostuneita?
 
Jeps toisella ketjulla puhuttiin, että joku ystävämielinen turnaus vois olla paikallaan ja itse voin vaikka olla 1 vapaaehtoinen pistämään onlineturnausta jos ei joku, jolla on kokemusta turnajaisten värkkäämisestä, halua välttämättä tehdä.

Elikkäs tarkoitus olis varmaan ekaksi kerätä nickit ylös ketkä tämmösestä olis kiinnostuneita?
Mun puolesta voit laittaa turnausta pystyyn. Mikethafifa mukaan. Ehtisikö joku nyt vaikka pari peliä pelata? Harjoituksen vuoksi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Lisäile vaan listalle niin pelaillaan! nicki Kalukki
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Okei mä sain nyt tehtyä jonkinlaisen turnauksen sinne joten käykää liittymässä sinne jotka haluaa kokeilla vähän mitä tuo on.

Tosiaan en sitten tiedä mitä sieltä on tulossa :D Menkääpäs sinne community onlineen ja liittykää community kalukki ja sieltä sitten community league ja sielä sitten pitäisi kait olla community league, ainaskin minulla näkyy.

Ilmoitelkaa jos/kun otte tulossa niin tiiän vähän katella jos jotain pitää säätää tai jtn.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Mie joudun tässä muutaman viikon nyt viettämään erossa PESsistä, mutta tulevaisuudessa oon kyllä messissä, jos vielä communityt/turnaukset/muut vastaavat on pystyssä : )
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Mie joudun tässä muutaman viikon nyt viettämään erossa PESsistä, mutta tulevaisuudessa oon kyllä messissä, jos vielä communityt/turnaukset/muut vastaavat on pystyssä : )

Jeps kylhän toi tuola pysyy :p
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

juu en pelannutkaan enää.. Vaikutusvaltaisemmat henkilöt kiskoi piuhat seinästä. :( Huomenna jatkuu. Hyvä peli oli dimsumin kanssa. Maali tosin olisi voinut olla toisenlainen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

juu en pelannutkaan enää.. Vaikutusvaltaisemmat henkilöt kiskoi piuhat seinästä. :( Huomenna jatkuu. Hyvä peli oli dimsumin kanssa. Maali tosin olisi voinut olla toisenlainen.


Mut hey se on vaan fudista :D Täytyy myöntää, että itekkin oon meinannut parikertaa nousta kiskomaan piuhat seinästä MUTTA vain kun vastassa on ollut oikeesti v*ttupää.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 peliseura/sovitut ottelut

Muuten joukkoeet koostuvat Bundesliigan joukkoeista.

Miten nuo BuLi joukkueet näkyvät nettipelissä, kun ne on tehty eri liigan päälle ja pelaajien arvot ovat mitä ovat? Tarvitseeko molemmilla olla sama option file asennettuna että pelaajat näkyvät oikeina vai tarkoittitko vain muncheniä ja werdaa?
 
Ylös Bottom