Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2011 [PS3]

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

On muuten hieno uudistus tuo knuckleball! Testailin tuossa vapareita vedellä tuolla tyylillä ja hienoja vetoja kyllä sai aikaan. Maaliin asti ei tosin yksikään päätynyt mutta pikkuvikoja.. :p Aika vaikea tuota on ilmeisesti edes saada onnistumaan, mutta eipä kai se ihan helppoa ole tosielämässäkään. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Mulla on myös ollut 3 vuoden FIFA putki ja se oli sinänsä aika surullista tehdä koska Fifa on kyllä vienyt näillä next-gen konsoleilla PES:siä 100-0. Nyt kyllä olen niin positiivisin mielin odottamassa tätä tulevaa eeposta, että toivottavasti en pety.

Itse olen juuri samalla mielellä liikentees, pessimiehenä vaihdoin fifaan 2-3v sitten ja tiukkaa se teki mutta fifa vaan oli silloin paljon parempi. Nyt kuitenkin demoja testattuani ja fifaan nopeasti kyllästyttyä odotan todella innolla uutta pessiä. Kuten puha sanoi, jos vähääkään pessisarjasta on tykännyt niin tuskin tulee pettymään tulevaan pessiin. Sanokaamunsanoneeni nyt tuntuu siltä, että puntit alkaa kääntymään jos pessi jatkaa samaa linjaa mikä sillä nyt on.

Harmittavinta tässä on se, että perjantaina kun peli ilmestyy, "haluan" mennä muijan luokse vlopuksi.. damn.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Harmittavinta tässä on se, että perjantaina kun peli ilmestyy, "haluan" mennä muijan luokse vlopuksi.. damn.

Mä "pyysin" muijan mun luo. :D

Oon tässä odottanu pessin tulemista aika innoissa ja aamulla emäntä lähetti töistä viestin että " Luin arvostelun, jossa päädyttiin siihen että fifa on vähän parempi." Onko julmempaa kuin kääntää veistä haavassa. :(

En ymmärrä että mistä on hoksannut, saati saanut lehden jossa arvostelu oli.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Mä "pyysin" muijan mun luo. :D

Oon tässä odottanu pessin tulemista aika innoissa ja aamulla emäntä lähetti töistä viestin että " Luin arvostelun, jossa päädyttiin siihen että fifa on vähän parempi." Onko julmempaa kuin kääntää veistä haavassa. :(

Se oli taas vain jonkin arvostelijan näkemys se. ;)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Mä "pyysin" muijan mun luo. :D

Oon tässä odottanu pessin tulemista aika innoissa ja aamulla emäntä lähetti töistä viestin että " Luin arvostelun, jossa päädyttiin siihen että fifa on vähän parempi." Onko julmempaa kuin kääntää veistä haavassa. :(

En ymmärrä että mistä on hoksannut, saati saanut lehden jossa arvostelu oli.

Viittaisi vahvasti viime perjantain hesarin NYT-liitteeseen.

Onko tuo virallinen julkaisupäivä nyt huominen vai perjantai? Gigantti ja Gamestop mainitsee päiväksi 7.10. sivuillaan, mutta jotenkin en tuohon luota.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Onko tuo virallinen julkaisupäivä nyt huominen vai perjantai? Gigantti ja Gamestop mainitsee päiväksi 7.10. sivuillaan, mutta jotenkin en tuohon luota.

Perjantai ainakin maahantuojan mukaan. Maahantuoja taisi saada tänään kyseistä peliä varastoon koska laittoivat jo tulemaan ja todenäkösesti huomenna myymälässä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Kiteytettynä tässä:
The Good

* Deeper gameplay
* New game modes such as Online Master League
* Improved visuals and presentation
* Excellent unlockable extras
* A healthy assortment of customisation options, such as stadiums, team logos, and tricks.

The Bad

* Lack of online content sharing
* Too easy to foul
* Still a lot of unlicensed teams
* Weak commentary.
Ei näytä ainakaan omaan silmään olevan mitään noissa huonoissa puolissa yhtään asiaa mikä itseä liikauttaisi suuntaan tai toiseen, pikemminkin jos muuta pahaa ei keksitty niin kääntää tuon 8.0 (??) arvosanankin reilusti positiivisen puolelle. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Ihan hyvä tuo Gamespotin arvostelu. Noista huonoista puolista, ainakaan omasta mielestäni tuo "Too easy to foul" ei niihin kuulu. Demossa tulee rikkeitä omaan makuun aika sopivasti, mutta myyntiversiossa on kuulemma tuomareiden vihellysherkkyyttä säädetty huomattavasti pienemmälle, mikä on vähän huono juttu. Mutta makuasiahan tuokin toki on.
 
Demossa tulee rikkeitä omaan makuun aika sopivasti, mutta myyntiversiossa on kuulemma tuomareiden vihellysherkkyyttä säädetty huomattavasti pienemmälle, mikä on vähän huono juttu. Mutta makuasiahan tuokin toki on.
Tuostakin liikkuu niin monenlaista mielipidettä. Osan mielestä peli on samanlainen
kuin demo,
toisten mielestä huonompi/parempi. Osan mielestä demossa tuomaritoiminta on parempaa kuin lopullisessa versiossa ja toisin päin, kuten mainitsitkin. Itsehän tuokin on sitten todettava, kunhan peli joskus kolahtaa luukusta.. Näillä näkymin ensi viikolla, kun ei vpd ole peliä vielä lähettänyt. :(
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Taitaa olla edessä PESsin hankkiminen.

Fifaa jauhettu pari vuotta, mutta on vaan nähty. FIFA10 alkuinnostuksen jälkeen pelit vaan oli sitä samaa puuroa, ei napannu ja vähän on tullu pelattua.

Muutama viikko sitten satuttiin vanhalla porukalla pelaileen PES6 ja pienen hakemisen jälkeen kolahti. Se on vaan niin hyvä peli. Ja se fiilis ja ns. "unique-maalit". Upeaa nostalgiaa.

Tänään laitoin sitten 2011 demon testiin ja siinä vierähtikin sitten 10 peliä putkeen. OK, vikoja on, mutta ei mitään ylittämättömiä. Vedot ehkä vähän heikot yleisesti, mutta sitten kun Keitan vasuri rävähti 25 metristä kunnon voimalla verkkon niin oli kyllä hieno fiilis.

Toivottavasti ois tässä nyt sellanen futis joka kestää sen yli kuukauden kulutuksen. Online masterleague kuulostaa kyllä lupaavalta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Mitenhän muuten megan netillä :)o) mahtaa MLO pyöriä? Itseänikin kiinnostaa kyseinen pelimoodi melkoisesti.
Edit: Oikeastaan, eiköhän tämäkin sitten selviä pelin ilmestyttyä.. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

PES-sarjassa oli aikoinaan omat juttunsa mitkä iskiku tuhat volttia muhun. Nyt 2010 tuntuu et ne vahvuudet on kadonnu tai sit FIFA on kiriny etumatkan umpeen. Jokatapauksessa jossai Pessissä vaan yksinkertasesti tuntu et homma pelaa viimisen päälle. Ja tää on aika lähel jotain 4-6 osia.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Ystävällismielinen muistutus: viestit, joissa pelkästään kerrotaan pelin saapuneen itselle, kauppaan, kaverille, jne. päätyvät aika nopeasti roskikseen.

Sama koskee kyselyitä, mistä peliä jo saa tai mistä kannattaisi ostaa. Keskustellaan siis pelistä, ei sen hankkimisesta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Itse ehkä näkisin PES 2011:ssä eniten samaa PES5:n kanssa. Molemmissa hidas tempo ja pelinrakentelu tärkeässä asemassa. PES 6:sta alkoi oikeastaan muutos arcademaisempaan suuntaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Onhan tä v""tu parasta nyt :D Vanha Pes on palannut ja tulee muistot mieleen kun skidinä oli pakko pelata vielä yksi peli, sama fiilis tässä! Huomenna tulee WENB Option File joka tuo peliin lähes täydellisen lisenssin ja uusia stadioneita myös mm; Stamford Bridge :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype]

Nyt on täysversio pelistä konsolissa. pakko sanoa että hyvältä tuntuu ja ei kaduta yhtään kun vaihtoi fifasta. :)

Mittavempaa raporttia myöhemmin ku on saanu pelailla lisää. :D
 
Ylös Bottom