Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Joukkuelista, Klubia ei mukana tänäkään vuonna.

Onko siis Englannin liigoissa joukkueiden nimet keksittyjä mutta pelaajien nimet ja tehot oikein?
Tämä helpottaisi huomattavasti kun voisi itse vaihtaa vain joukkueiden nimet eikä tarvisi odottaa option fileä ennen kun aloittaa master leaguen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Onko siis Englannin liigoissa joukkueiden nimet keksittyjä mutta pelaajien nimet ja tehot oikein?
Tämä helpottaisi huomattavasti kun voisi itse vaihtaa vain joukkueiden nimet eikä tarvisi odottaa option fileä ennen kun aloittaa master leaguen.
Pelaajat ovat oikein ja tehot myös. Ja ainakaan Editin käyttö aikaisemmissa Pesseissä ei ole ollut vaikeaa, joten peliasujen viilaukset saa toteutettua melko helposti.

Kävi niin, että ostin Fifan kun se ilmestyi. Ja kyllä on hyvä peli. Peli, isolla P:llä. Harmikseni jalkapalloa ei tuotos muistusta, tai onhan siinä pallo ja 11 miestä kentällä.

Ennen kritisoin Fifaa, mutta nyt ymmärrän miksi porukka pelaa tätä. Paketti on viihdyttävä, vaikka bugisempaa peliä en ole nähnyt. Ai on myös naurettavan huono. Mutta Fut on varsin mainio pelimuoto, kunhan ostaa nopea kinttuisia pelaajia, ja rämpyttää kukkupalloa puolustusrajan tuntumaan. Proclubs, career... Loistavaa viihdettä, mutta pikkuhiljaa olen alkanut kaipaamaan futispeliä.

Onnekseni saamme kuukauden päästä markkinoille vuoden ensimmäisen jalkapallopelin. Taitaa Konamilla olla hymy herkässä, kun saa monopoli-asemassa pyörittää futisbisnestä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Demoon tullu joku päivitys en oo jaksanu vielä testata kun meinasin netistä yrittää löytää tietoa mitä pitäis olla niin osais ehkä kiinnittää huomiota sitten siihen.

Edit. Ei ainakaan varotuksia tullu enää joka rikkeestä. Tosin ei tullu enää rikkeitäkään mistään. EA tyylinen fixaus tekis mieli sanoa. Ei menny taas kohtuudella tuokaan. Tosin yks peli vasta niin paha sanoa oliko tuo nyt vaan tuuria että ei tullu varotuksia eikä rikkeitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Master League näyttää olevan samaa roskaa kuin viime vuonna. My Club on näköjään se, mihin Konami keskittyy.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Mihin ihmeeseen sä tuon lauseen oikeasti perustat? :D
Sarkasmi on vaikea laji.

Edellisessä postauksessa kerroin, kuinka Fifa muistuttaa fudista vain pallolla ja nurmikentällä.
Jalkapallo on joukkuepeli. Fifa ei edusta joukkuepelaamista, vaan painottuu komeisiin kuljetuksiin ja viiden tähden kikkoihin.
Eli siis Fifa tekee pelejä, joista löytyy nurmikkoa ja nahkakuula. Pes taas tekee pelejä, joissa pelataan jalkapalloa, niin kuin sitä pelataan.

Mutta tosiaan, manual shotilla- ja passilla saa Fifastakin suhkoht "realistisen". Täytyisi vain löytää kaveri, joka pelaaisi manualeilla.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

[video=youtube;Q6Y2U-o-wyg]https://www.youtube.com/watch?v=Q6Y2U-o-wyg&feature=youtu.be[/video]

Siinä on minun Pessivideo demosta. Pari Fifa pätkää mukana mutta tätä peliä suurin osa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Kohtahan tää julkaistaan!

Olin just menossa VPD:lle laittaa ennakkotilausta sisään, mutta olivatkin nostaneet hintaa 50-->55€. Eihän sekään nyt paha ole, mutta veti kumminkin naaman ruttuun. Onko missään hyviä hintoja tiedossa? Jos ei mitään tule niin taidan Konsolinetistä hakea paikan päältä 57€. Tuen mieluusti noita pieniä pelikauppoja, kun niitä vielä on!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Oli kyllä tuo demo positiivinen yllätys, kaksi peliä pelasin ja 1-0 ja 4-0 voitot. Kentällä oli tunnetta, niin kuin oikeastikin on ja samaa mieltä joukkuepelistä. En aikonut ostaa, kun on jo Fifa, mutta demo sai toisiin aatoksiin:)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

PC:lle demo ilmestyy 13.11. ja sen saa ladattua itselleen ainakin Steamista. Lähdelinkkiä ei ole tarjota, mutta twitteristä bongasin tämän aiemmin päivällä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Klubi mukana :D

1236138_777927348909802_2201597516030092299_n.jpg
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Ohhoh pitääkin pistää ihan jo tämän takia demo lataukseen ja katsoa jos sitä innostuisi pessistä taas moneen vuoden jälkeen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Tätä odotinkin että hjk mukana :)
Ehdottomasti kannatta ainakin demo lataa.
Fifaa todella paljon pelanneena voin sanoa että pessi erottuu selkeästi tänä vuonna.
Sen takia valitsin pessin enkä fifaa tänä vuonna.
 
Perhana pitääkö se tämä ostaa. Odotan vielä suomiarvostelut ja pelikuvaa kokoversiosta. Fifa on timanttia kyllä, mutta vain livenä ihminen ihmistä vastaan. Muulloin pikajuoksua päästä päähän.

Kommentoikaa myös peliä heti kun saatte näppiinne.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours


Voi kun PESsin julkaisuajankohta olisi lähempänä FIFAa, niin tulisi varmaan ostettua melkein vuosittain. Kausi pyörähtää käyntiin kuitenkin elokuun jälkipuoliskolla, eikä uuden kauden futispeliä millään jaksa/pysty marraskuulle odottamaan, kun FIFA kuitenkin tulee jo syyskuussa. Siinäpä Konamille mietittävää, jolla saisivat nostettua markkinaosuuttaan...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Luulen että nyt on tehty tietoinen julkaisuvalintA reilusti fifAn jälkeen sillä monet kerkeävät jo kyllästyä fifaan
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Luulen että nyt on tehty tietoinen julkaisuvalintA reilusti fifAn jälkeen sillä monet kerkeävät jo kyllästyä fifaan

Voi olla. Toisaalta itse näkisin fiksumpana vetona laittaa molemmat futispelit ulos "samaan aikaan" kauden alussa, jotta niiden välillä pohtivat voisivat ostaa haluamansa. Itse olen todella suuri futisintoilija, enkä minäkään voisi edes kuvitella ostavani parin kuukauden sisään kahta futispeliä. Jos pelit tulisivat ulos samaan aikaan, voisi paljon helpommin tehdä valinnan, kumman ostaa. Nyt virtuaalifutaajista valtaosa ostaa sen FIFAn(itse mukaan luettuna), koska se tulee ulos käytännössä ihan kauden alussa. Marraskuu on monelle aivan liian myöhään.

Olisin itse laittanut tämän syksyn futisroponi PESsiin, jos sen olisi saanut lokakuun alussa, mutta nyt Konamin juna meni jo. En halua luoda mitään FIFA vs PES-vääntöä, mutta aloin myös miettimään, että eikö Konamilla ole sitten tarpeeksi isoa luottoa omaan peliinsä, jotta se uskaltaisi laittaa sen ulos parin viikon sisällä FIFAn julkkarista. Vähän tällainen 1,5 kuukauden rako tässä haiskahtaa siltä...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Kyllä voi nyt koko versioo pelanneena sanoa että pitkästä aikaa maistuu jalkapallo offline puolellakin. Top player vaikuttas just sopivalle vaikeustasolle itselle välillä saa hävitä koneellekin mutta ei tunne silti että sillä onnistuu aina kaikki niinkuin superstar tasolla mikä oli toinen vaihtoehto demossa normaalin lisäks.

Ja huomaa myös että on taktisempi peli kuin tuo fifa tämä. Interillä en saanu mitään aikaan kun alotin Master Leaguen sitten vähän taktiikoita fixailin niin tuntuu että hyökkäyspelikin sujuu paremmin. Puolustus tuottaa itselle kyllä vaikeuksia. Siinä vaiheessa kun kone on kahdella hyökkääjällä 4 puolustajaa vastaan voi alkaa olemaan pelko perseessä minun taidoilla.

Valikot on vielä vähän sekavat taktiikoidenkin osalta mutta ehkä nekin oppii kunnolla että ei tarvii koko ajan miettiä että mitäs tästä nyt tapahtu ja mistä sen sai muutettua.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Konami lykkäsi tämän julkaisua ihan fiksusti, että eivät julkaise peliä keskeneräisenä liian aikaisin. Kuten kävi viime vuonna, kun vaihtoivat pelimoottorin. Onhan PES yleensä tullut samoihin aikoihin Fifan kanssa.

Ihan hyvä, että PES saa pitkästä aikaa vähän arvostelu menestystä ja toivottavasti myynnit kääntyisivät nousuun.
 
Ylös Bottom