Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itellä ainaki data packin jälkee nollautu editoitujen pelaajien ulkonäöt ja kansalaisuudet entiselleen bundesliigassa jonka tein feikki liiga peu:n tilalle kitit oli sentää säilyny. Eihän noita pelaajia voi mennä editoimaan jos joka data packin jälkeen noin käy.
Jossain Fifassahan oli käsivirheetkin olemassa, että näinköhän toi filmauskin muuttuu pitemmän päälle vain ärsyttäväksi, kun itse ainakaan niille käsivirheille ei voinut yhtään mitään.Eilen tapahtu muuten ekan kerran se että kone yritti filmata rankkarin itelleen.
Jossain Fifassahan oli käsivirheetkin olemassa, että näinköhän toi filmauskin muuttuu pitemmän päälle vain ärsyttäväksi, kun itse ainakaan niille käsivirheille ei voinut yhtään mitään.
Onko muilla jääny tuo silver collector basic trophy aukeamatta. Kaikki muut kyllä tuli aukaistua mutta tuo ei jostain syystä toimi. Rankkareitakin tuli ammuttua ekan kerran niin että näin sen tähtäimen. Eipä tuo kyllä vieläkään selvinny että mikä tuon idea on kun ihan mihin sattuu ne näytti lentävän. Tähtäin aina yhtä iso ja sitten tuuri määritti miten hyvä veto tuli. Oma tuomio: täys floppeja nuo pilkut.
Sitä suuntaa pitää näyttää niin kauan, että potku lähtee. Vasenta tattia ei saa päästää silloin, kun pelaaja lähtee liikeelle ja tähtäin häviää.
Täytyy kyllä vaan edelleenkin kehua ja positiivisessa mielessä ihmetellä tämän pelin tekoälyä! Päivityksen jälkeen on tullut päivittäin pelattua vähintään muutama matsi ja kyllä se vaan on sanottava, että tässä pelissä on paras tekoäly koskaan, mitä on missään urheilupelissä tullut vastaan. Sellaisia realistisia ja tosielämään noudattavia ratkaisuja järjestäen melkein joka tilanteessa. Ei ole tullut julkaisupäivän jälkeen vastaan varmaan kuin 2-3 tapausta, joissa olisin joutunut sanomaan "miksi sä noin teit?". Ihailtavan erilaisia otteluita tulee myös vastaan: välillä sitä saa pitää palloa ja pyöritellä "rauhassa" koittaen avata sitä vastustajan puolustusta ja välillä taas, kuten tänään esimerkiksi kun pelasin Lyon - Zenit ottelua, niin kotona pelanneella Lyonilla olin "hätää kärsimässä", kun venäläiset vaan painoivat päälle ja veskari Lopes pelasti pari paikkaa haamuilla. Ensimmäiseen 60 minuuttiin saanut laukaustakaan kohti vastustajan maalia, kun olin niin sillassa, mutta lopulta sitten Lacazette pääsi vastahyökkäyksestä tekaisemaan maalin. Tasan päättyi ottelu lopulta, kun Hulk onnistui tasoittamaan.
Ihan loistava esimerkki tuokin ottelu siitä, millaista draamaa tämän pelin kanssa saa aikaan ja vieläpä hyvässä mielessä. Kaukana takanapäin ovat ne päivät, kun FIFA 15:n kanssa tuli kiroiltua, kun tekoäly teki mitä tahtoi. Tässä pelissä kun häviää, niin syy on järjestäen aina itsessä ja siinä, että pelasi tekoälyn maaliin johtaneessa tilanteessa jotenkin väärin. Tappioiden syy ei ole siinä, että tekoäly päättäisi voittaa, vaan siinä, että minä olen itse pelannut huonosti. Samaten voittaessa voiton syy on se, että on itse onnistunut useammassa suorituksessa peräjälkeen, eikä siinä, että tekoäly nyt vaan päätti, että pelaaja saa tällä kertaa voittaa.
Joo, samaa käytän myös itse. Välillä jopa lähden juoksemaan alaspäin ennen sitä korkeaa läpisyöttöä, mutta ei se auta kun pelaajaa juoksee vasta sitten täyttä vauhtia kun vastustajalla on pallo. Usein pääse toki päällä katkomaan syötön, jos ohjaa topparilla ja liikkuu hyvin.Itse olen huomannut että sen puolustajien "jäätymisen" voi estää sillä että rikkoo tai jollain muulla tavalla pysäyttää pelin. Toinen minkä on hyvä keino siihen on se että pyrkii itse ohjaamaan yhtä pelaajaa siitä puolustus linjasta. Ite ohjaan yleensä toista topparia aina kun he kuvassa näkyvät. Eipähän tule hyökkäystä keskeltä.
Joo, samaa käytän myös itse. Välillä jopa lähden juoksemaan alaspäin ennen sitä korkeaa läpisyöttöä, mutta ei se auta kun pelaajaa juoksee vasta sitten täyttä vauhtia kun vastustajalla on pallo. Usein pääse toki päällä katkomaan syötön, jos ohjaa topparilla ja liikkuu hyvin.
Eniten ehkä harmittaakin tuossa se, että saan yleensä pidettyä vastustajan hyökkäykset hyvin kurissa ja sitten sieltä se kuiten väkisin kerran roiskaisee ottelussa täydellisen pallon, täydelliseen ajoitukseen ja juoksuun, josta sitten tule varma maali vaikka ehtisit vielä tilanteseen mukaan.Se tuntuu huijaukselta niin kaikkiin muihin hyvin tilantesiin nähden siinä ottelussa.
Yhtä asiaa tuohon voisi opetella eli linjan nostoa ristiohjaimesta, täytyy katsoa kuinka nopeasti ne pelaajat reagoivat käskyyn.
Ja kyllähän tuosta itsekin hyötyy, koska hyökkääjät tekevät hyviä juoksuja pystyyn joihin sitten voi heittää täydellisen korkean läpisyötön manuaaleilla ja niissäkin tilanteissa huomaa, että vastustajan toppari jää vähän liian heikkoon asemaan.
Mistähän lähtien Realismi on ollut urheilu pelissä huono juttu?