Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
20.8gb näytti storePES 2016 MyClub-ilmaisversio löytyy nyt PS3 ja PS4-konsoleille PS-storesta. Kokoa karvan alle 10GB
Kumpi Store? Mä olin näkevinäni mun PS3-versiossa 10 gigaa.20.8gb näytti store![]()
Ahh, mä laitoin ps4 version tulille.Kumpi Store? Mä olin näkevinäni mun PS3-versiossa 10 gigaa.
Kyllä siellä ymmärtääkseni ihan täysi MyClub mukana on.Pystyykö ilmaisversion MyClubissa pelaamaan divaria tietokonetta vastaan?
Kyllä siellä ymmärtääkseni ihan täysi MyClub mukana on.
1 musta pallo tuli sen jonkun alku-intron mukana ja ... 75 ovr Barzagli. Sanotaanko että odotukset oli "hieman" kovemmat.
Kyllähän tästä tulee vahvasti mieleen Pro Evolution Soccer 4, mikä on itselle se kaikkien aikojen paras jalkapallo peli.
Tässä on kyllä niin loistava pelattavuus että ei löydy oikeastaan mitään valittamisen aihettaIso hyppäys 2015 versiosta, varsinkin puolustamisen osalta.
Vaikuttaakos noi Pep Guardiolat jne miten noihin mustiin palloihin yms? Eli saako paremalla MyClub-valkulla paremmat prosentit mustiin palloihin tai vaihtoehtoisesti enemmän mahdollisuuksia sinne soppareihin?