Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Onko mihinkään sivustolle vielä julkaistu täydellistä Valioliigan pelipaitakittia kaudelle 2016-2017? Joitain yksittäisiä kotipaitoja oon löytänyt mutta onko missään täydellistä packia?

Tuntuuko se vaan minusta vai onko tuo Valioliigan pelinopeus törkeän epäreilu? Pelinopeusasetus on -2 tällä hetkellä..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Onko mihinkään sivustolle vielä julkaistu täydellistä Valioliigan pelipaitakittia kaudelle 2016-2017? Joitain yksittäisiä kotipaitoja oon löytänyt mutta onko missään täydellistä packia?

Kävin tuossa kierroksella tutuilla sivustoilla, mutta mistään ei löynyt kokonaista pakettia Valioliigan peliasuja kaudelle 2016-2017. PESWold-sivuston foorumeilla kuitenkin aktiivisesti tehdään näitä Valioliigan pelipaitoja.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Ei vielä ole edes kaikkia paitoja virallisesti julkistettu, joten aika hankala mitään pakettia tehdä. Sunderlandin asut ja ManU:n kotipaita ovat viimeksi tässä ihan muutama päivä sitten julkaistu.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Onkos kukaan pelannu Become A Legendiä??
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

PES kits all in -blogin kommenteista bongasin tämän sivuston, josta saa kopioitua kauden 2016 - 2017 peliasut Valioliigaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Hienointa tässä ois varmasti ottaa esim.joku Englannin Championshipin joukkue ja kehittää siitä vuosien saatossa huippujengin.

Esim.Leeds (takaisin huipulle),Nottingham (legendaarinen ex-suurseura).

Tai Liverpool takasin huipulle..tai Everton.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Stop the press! Sain rankkarin ja tein vielä maalin siitä. Yhteensä on tainut tulla kaksi rankkaria mulle ja edellisestä on yli 200 peliä, sen muistaakseni ampusin tolppaan.

Hyvin on ML edennyt ja peliä ollut kiva pelata. Tietyt huijaukset ärsyttää vieläkin, mutta onneksi niitä on nykyisin niin harvassa. Viimeisin ärsytys oli Chievo, joka piti väkisin palloa vaikka sillä oli ihan huono materiaali ja muutenkin yksi sarjan heikompia joukkueita. Mikään ei siihen auttanut, ei taktiikka muutos tai kova prässi tai vetäytyminen ja houkutus. Ero normaaleihin matseihin oli järkyttävän iso. Kurja hävitä kotiottelu 1-0 tuollaisella huijauksella, kun taistelen vielä tiukasti CL-paikoista.

No tuo on toki kaikkien tiedossa ja ei sitä onneksi kovin usein tule vastaan. Toivottavasti kuitenkin ensi vuoden versiossa saisi mahdollisimman paljon reiluja pelejä, koska nuo huijaukset on ihan turhia. Ne eivät ole realistisia ja poistavat vain ottelusta sen kaiken hyvän.

Toinen on sitten rival ottelu Laziota vastaan, itse pelaan Pescaralla. Sillä on ihan järkyttävä liike etu, liukutaklaavat vaan jaloille joista sitten pelaajat loukkaantuvat eikä vastustaja saa edes korttia. Lisäksi siihen päälle vielä nuo naurettavat läpisyötöt ja ylitehokas viimeistely. Hävinnyt kolmen kauden aikana jokaisen pelin Laziolle ja maaliero on jotain 15-2. Nyt ei enää jaksa ja poistan Lazion rival vastustajista.

Muita isoja seuroja vastaan tulee yleensä hyvät pelit, vaikka mulla vielä onkin niitä heikompi pelaajamateriaali. No onneksi nämä paskat matsit on nykyisin harvassa ja kauden aikana saa kuitenkin noin reilu 30 hyvää peliä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Tuli muuten tehtyä myös pieni kokeilu ja Juvelle sekä ManUlle kaikki kesän siirrot. Sitten pelasin yksittäisiä pelejä niillä joukkueilla ja itse pelasin Juventuksen kanssa tietenkin. Pogba oli aika vaisu ManUn keskukentällä, mutta Zlatan tietenkin dominoi.

Kone iski Zlatanilla varmaan hienoimman maalin mitä olen nähnyt. Peli oli 1-1 Rooneyn vaparimaalin ja Higuainin puskumaalin jälkeen. Juventus oli myllyttänyt koko pelin ja sitten 85 min kohdalla alkoi tapahtua. Fellaini heitti pienen noston linjan taakse ja Zlatan oli karannut Bonuccin miesvartioinnista. Siitä ruotsalainen laittoi yhdellä kosketuksella kantapää takavasaralla pallon itsensä ja Buffonin yli suoraan maalin. Se oli jotain niin Zlatanmaista taidetta johon ei kukaan muu pelaaja pysty maailmassa ja se on vielä kaikenlisäksi mallinnettu tähän peliin mukaan. Huh huh!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Tuli muuten tehtyä myös pieni kokeilu ja Juvelle sekä ManUlle kaikki kesän siirrot. Sitten pelasin yksittäisiä pelejä niillä joukkueilla ja itse pelasin Juventuksen kanssa tietenkin. Pogba oli aika vaisu ManUn keskukentällä, mutta Zlatan tietenkin dominoi.


Miten nuo kesän siirrot saa helpoiten peliin tehtyä? =) Onko muuta helpompaa tapaa olemassa kuin manuaalinen pelaajan "raahaaminen" joukkueesta toiseen Edit-modessa?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Ei ole muuta tapaa. Se on tosiaan aika hidas ja kankea systeemi. Muutamaan siirtoon menee helposti 5-10min.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Kone iski Zlatanilla varmaan hienoimman maalin mitä olen nähnyt. Peli oli 1-1 Rooneyn vaparimaalin ja Higuainin puskumaalin jälkeen. Juventus oli myllyttänyt koko pelin ja sitten 85 min kohdalla alkoi tapahtua. Fellaini heitti pienen noston linjan taakse ja Zlatan oli karannut Bonuccin miesvartioinnista. Siitä ruotsalainen laittoi yhdellä kosketuksella kantapää takavasaralla pallon itsensä ja Buffonin yli suoraan maalin. Se oli jotain niin Zlatanmaista taidetta johon ei kukaan muu pelaaja pysty maailmassa ja se on vielä kaikenlisäksi mallinnettu tähän peliin mukaan.
Aika harvassa on pelit joissa vastustajan maali saa aikaan WAU efectin. :) Mitä tuollaisen maalin tullessa oikein voi ajatella..... Tiettyjä pelaajia kuten ZLATAN on vaan oikeastikin melko vaikeaa puolustaa. Kaikki jotka EM-Kisoja kesällä katto muistaa varmaan sen Unkari - Portugali pein. Se eräs Ronaldo teki sen takavasara maalin muistaakseni se pelin 2-2 maali. Sekin liike on mallinnettu peliin. :) Liike rata ei tietenkään Ronaldolla ja Zlatanilla ole täysin sama.

On siinä puolustajana jotenki aseeton fiilis että mitä mun oikein pitää tän kohdalla tehdä.... Vähän niin kun 2K NBA pelissä jos se ei ole Stephen Curry niin se saa mun puolesta heittää 2 metriä kolmen pisteen kaaren takaa... Tuskin menee sisää niitä ei nimittäin voi puolustaa. :D Niin kun ei tuollaista takavasara maaliakaan omasta mielestäni.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Help! Miten nuo peliasu kittien tiedostot kannattaa tallentaa ja nimetä WEPES kansioon? Kun muutenhan tuo pleikkari näyttää ne kuvatiedostot vaan numerosarjoina... On melko hankala laittaa oikeat paidat joukkueille numerosarjan perusteella...

Vinkkejä kiitos?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Help! Miten nuo peliasu kittien tiedostot kannattaa tallentaa ja nimetä WEPES kansioon? Kun muutenhan tuo pleikkari näyttää ne kuvatiedostot vaan numerosarjoina... On melko hankala laittaa oikeat paidat joukkueille numerosarjan perusteella...

Vinkkejä kiitos?
*Joukkueen nimi* vieras/koti?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Pitkästä aikaa kokeilin tämän pelin yksinpeliä ja laitoin vaikeustasoksi top player ja säädin pelinopeutta myös. Eka matsi master league ja 4-5 tappio, kokeilin ottelun aikana pelinopeudet 2, 1, 0, -1. Pelasin ottelun loppuun -1. Pointti on kuitenkin tämä tekoälyn kusetus, menin helposti 3-0 johtoon ja näytti että peli on selvä. Ei, tekoäly mätti 4 maalia putkeen samalla ***** chippisyötöllä linjan taakse. Toinen peli harjoitusmatsi mulla Islanti ja koneella Albania. Peli alkoi tasaisesti ja pidin nopeuden nollassa enkä muuttanut enää. Helposti 2-0 johtoon, mutta loppu oli taas yhtä selviytymistaistelua. Voitin 2-0, mutta miksi melkein joka pelissä pitää olla tämä tekoälyn kusetus? Olisin tyytyväinen, jos peli olisi tasaista ja maalit tulisivat realistisesti, mutta kun ei niin ei. Tuo vielä näkyy niin selvästi, kun kone ei ensin muka pärjää ja sitten lyödään pallo joka paikasta maaliin. Tässä on yksi tosi iso syy minkä tähden en yksinpeliä pelaa niin futiksessa kuin jääkiekossa. Eikä pidä käsittää väärin, hyvä että näissä on kaikille pelattavaa jos ei tykkää online puolesta. Itsekin pelasin yksinpelejä vuoteen 2010 asti, mutta siitä lähtien oikeastaan pelkkää Onlinea.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Itse olen huomannut että jos sitä vastustajan pelaaja listaa ja todennäköistä pelitapaa osaa edes vähän ennakoida niin tässä 16 versiossa on melko helppo voittaa 2-0 melkein joukkue kun joukkue. 9 kertaa kymmenestä maali johtuu omasta virheestä eikä siitä kun näin "kuuluu tapahtua" Jos tekee pahan merkkaus virheen niin niistä nyt kuuluukin tekoälyn tehdä maali. Sitten vaan seuraava tilanne vähän paremmin jne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Itse olen huomannut että jos sitä vastustajan pelaaja listaa ja todennäköistä pelitapaa osaa edes vähän ennakoida niin tässä 16 versiossa on melko helppo voittaa 2-0 melkein joukkue kun joukkue. 9 kertaa kymmenestä maali johtuu omasta virheestä eikä siitä kun näin "kuuluu tapahtua" Jos tekee pahan merkkaus virheen niin niistä nyt kuuluukin tekoälyn tehdä maali. Sitten vaan seuraava tilanne vähänparemmin jne.

Ite oon murjonu joukkueita 7-1 ja sillee..mut joku paikallisderby ja kärkijoukkue onki ollu paljon vaikeaampia.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

9/10 koneen tekemästä maalista on puhdasta paskaa ja kusetusta. Vain harva on oikeasti ansaittu ja luonnollisesti tehty. Liian tarkat syötöt ja vedot sekä älyttömät haltuunotot on se suurin syy. Suurin uhka on joku 68ovr surkea hyökkääjä, eikä esim. Higuain.

Omat topparit, kun on kehittynyt sinne 78 ovr luokkaan niin nyt pystyy pitämään tuon supertehokkuuden kurissa. Paljon tulee nollapelejä ja vastustajan tekemät maalit on yleensä siitä ottelun 1-2 paikasta väkisin tehty mitä ei voi pysäyttää. 89 min verran voit eliminoida vastustajan, mutta koko ottelua teköäly ei salli.

Nyt on tällä kaudella tilastoissa 30 peliä ja 30 päästettyä maalia, Lazio tehnyt niistä 7. Ja 12 nollapeliä näyttäisi olevan. Ilman huijausmaaleja vastustaja olisi varmaan tehnyt jotain 6 maalia mua vastaan. Dominoin pallonhallintaa, syöttelyä ja vetotilastoja. Tehokkuus hyökkäyksessä ei ole parasta koska pelaan manuaaleilla ja en viitsi vedellä alakulmiin tai juosta pallon kanssa vetopaikkaan. Sillä tavalla voisi tehdä 10 maalia/ottelu. Tykkään enemmän rakentaa, syötellä ja puolustaa pallonhallinan kautta kuten Barca ja Juve tekee Serie A:ssa.

Onneksi tuota asiaa on videoiden perusteella hiottu PES 2017:ssa.

/avautuminen
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Mä oon just tuolla painonhallintaan perustuvalla pelillä saanu ne huijaus maalit aika hyvin pois. Muutaman kerran on käyny niin et mä oon tehny sen klassisen merkkaus virheen esim että hyökkääjä jää selän taakse...

Ollu ihan varma että nyt tulee maali sitte sieltä tulee se kova kosketus ja veskari ehtii sen verran vastaan (otan veskaria kolmiolla aina vähän ulos sieltä viivalta.) Että ehtii peittämään tilanteen. Joskus tulee se fiilis et tän pelin "piti" päättyy 3-1 jos johdin pitkään 3-0.

Aika usein kuitenki pallo peleissä maalit tulee siitä että virheet kertautuu. Keskimäärin maali jalkapallossa tarkoittaa noin 7 virhettä. Joista veskari tekee sen viimeisen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Ihan naurettaviahan ne botin täydelliset keskitykset sinne maalialueelle on ja tuo helvetin kumilanka-syöttely/irtopallojen meno botille. Lisäksi kun vielä omat puolustavat pelaajat välillä vaan... kaatuu ei mihnkään itsestään ja se kumilanka vetäisee mun hyökkäävän ukon puoleksi sekunniksi paikalleen, kun yritän syöttää läpi, niin eipä voi kuin toivoa että PES2017-pelissä tuo olisi niin että tuntuisi kusettamisen sijaan jalkapallolta ja haasteelliselta sellaiselta.

Siis jos nyt ylipäätään koko peliä edes ostan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Päivityksen jälkeen oon alkanu hallitsemaan pelejä CPU:ta vastaan,erittäin hyvin!!
 
Ylös Bottom