Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 [Hype] - Love the Past, Play the Future!

Itsellenikin on epäselvää onnistuuko tuo pelaajien jakaminen PS4:lle. Voihan ne nimet toki itse naputella, mutta viime vuoden painoksesta jäi karvaat muistot. Muokkasin kaikkiin maajoukkueisiin aidot nimet, sitten saapui päivitys ja save katosi bittiavaruuteen. Sen verta työläs puhdetyö oli etten jaksanut uudestaan sitä tehdä, siksi tuo pelaajien jako kiinnostaa. Paitajaosta kuitenkin plussaa, sekin on tyhjää parempi.

Demoa tuli eilen kokeiltua muutaman ottelun verran ja kyllähän tässä pelattavuus on jälleen kohdillaan, mutta ennen kaikkea peli tuntuu hauskalle, puhtaalle pelaamisen riemulle. Tällä hetkellä vaikuttaa sille että tämä lähtee ostoon tämän syksyn futispelitarjonnasta.

Itse samoilla linjoilla. Moneen vuoteen en ole yhtään futispeliä omistanut ja varmaan pleikka kakkosella PES:siä viimeksi tosissaan vääntänyt. Testasin nyt uuden PESsin ja FIFAn demot. Ei voi mitään selkeälle erolle, PESsillä futis oli hauskaa FIFAlla ei.

Ainut asia mikä haittaa on tuo PESsin edelleen kuralisenssi, mutta jos senkin saa "latailulla" kuntoon niin täytyy vakavasti harkita. Ilmeisesti mikään ei ole vuosien saatossa muuttunut; PESsin pelattavuus ja FIFAn lisenssi ja presentaatio niin siinä "täydellinen" futispeli :rolleyes:

En osaa aukaista nuita datapakettejen linkkejä. Mac käyttäjän arkea. Siis kaikki haittaohjelmat ja muutkin asenti sitten koneelle. en saa jostain syystä nuita tiedostoja imutettua koneelle? Tuleeko teilläkin joku tommonen MEGA LIMITED ohjelma kun yritätte imuttaa tiedostoa?

Nyt onnistui. Väärä selain oli kyseessä. Nyt on kaikki valmiina peliä odottelemaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

PES demo vaikutti ihan hyvältä, mutta pakko kyllä sanoa, että tuntui kyllä lähesulkoon samalta kuin viime vuoden peli.

Kuten tonne FIFA:nkin puolelle niin yksi peli tuli selostettua tätäkin. Tässähän ei saanut selostusta ollenkaan, niin sekin ongelma on tipotiessään, kun ryhdyin itse selostamaan. Rakentava palaute on tervetullutta.

[VIDEO=youtube;MrbTZY96KgM]https://www.youtube.com/watch?v=MrbTZY96KgM[/VIDEO]

^ Köhiminen kannattaa yrittää jättää pois/vähemmälle. Melko mautonta ja hajutonta selostamista, mut vissii pelasit samalla ni vaikee keskittyy? Sähäkkyyttä puheesee lisää. Noilla eväillä :)

^ Köhiminen kannattaa yrittää jättää pois/vähemmälle. Melko mautonta ja hajutonta selostamista, mut vissii pelasit samalla ni vaikee keskittyy? Sähäkkyyttä puheesee lisää. Noilla eväillä :)

Juu pelasin samalla. Tosiaan toi köhiminen johtuu siitä, kun vähän tässä vielä flunssasta toipilaana. Mutta arvostan palautetta, kiitos siitä.

Alkaako toi lataus vasta 24:00? PSN:n nopeuden tuntien pääsee siis pelaa joskus huomenna puolilta päivin :/

Kanadalaisella kaverilla oli alkanu about 10-14h ennen julkaisua.

Alkaako toi lataus vasta 24:00? PSN:n nopeuden tuntien pääsee siis pelaa joskus huomenna puolilta päivin :/
Vanhojen ennusmerkkien pohjalta ennakkolataus alkaa klo 15 Suomen aikaa.

Piti käydä taas itse laittamassa lataamaan. Omalla kohdalla ainakin miten sattuu toimii tuo automaattinen lataus. No kyllä se sieltä aamuks kerkee.

PES demo vaikutti ihan hyvältä, mutta pakko kyllä sanoa, että tuntui kyllä lähesulkoon samalta kuin viime vuoden peli.

Kuten tonne FIFA:nkin puolelle niin yksi peli tuli selostettua tätäkin. Tässähän ei saanut selostusta ollenkaan, niin sekin ongelma on tipotiessään, kun ryhdyin itse selostamaan. Rakentava palaute on tervetullutta.

[VIDEO=youtube;MrbTZY96KgM]https://www.youtube.com/watch?v=MrbTZY96KgM[/VIDEO]

Hyvä aloitus, kehitä itseäsi niin hyvä tulee.

Itse olen tehnyt pleikkariselostuksia 15 vuoden ajan ja se näkyy selostuksessa :D

[video=youtube;AjOmFrErtp0]https://www.youtube.com/watch?v=AjOmFrErtp0[/video]

Vähän Fifamainen maali näin demon loppuun. Tosin ei 16:sta rajalta suoraan kulmapotkusta.

Oletteko löytäneet mistään pelkkää valioliigapakettia? Minulle riittäisi se.

Tossa ylempänä ainakin tuo missä on kaikki tähän mennessä valmiit. Otat sen ja sieltä tikulle pelkkä valioliiga? Tai sitten selaat tuon forumin, eiköhän siellä pelkästään sekin ole..

Edit: Kellään tietoa millon noi serverit aukee että pääsis esim. myclubia hankaamaan?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tossa ylempänä ainakin tuo missä on kaikki tähän mennessä valmiit. Otat sen ja sieltä tikulle pelkkä valioliiga? Tai sitten selaat tuon forumin, eiköhän siellä pelkästään sekin ole..

Edit: Kellään tietoa millon noi serverit aukee että pääsis esim. myclubia hankaamaan?

oli ne aamulla vähän aikaa auki. Mulla just oli joku homma kesken kun katkes yhteys. Ei kannata varmaan sitä hyvää pelaajaa minkä saa lainaan 7 pelin ajaks käyttää mihinkään beginner tason peleihin. Ite en ainakaan käyttäny. Tein viis maalia jä lähdin tupakalle kun toinen puoliaika alkoi. 5-0 olin voittanu koskematta ohjaimeen toisella puoliajalla. Tietenkin maaleja olis voinu tehdä vaikka 20 mutta kestää turhan kauan peli sitten.

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Nyt pääsi sisään :) Mihinkähän ne Neymar ja se toinen pelaaja menee kun kävin inboxissa klikkaa ne viestit? Tai mistä sen toisen edes saa arvottua itselleen? 10000GP kyllä kolahti tilille.

Nyt pääsi sisään :) Mihinkähän ne Neymar ja se toinen pelaaja menee kun kävin inboxissa klikkaa ne viestit? Tai mistä sen toisen edes saa arvottua itselleen? 10000GP kyllä kolahti tilille.

Viesteissä oli kaikki bonukset. Käy katsomassa uudestaan jos puuttuu.

Joo löyty ne tuolta special agenteista.. Ei noihin viesteihin pääse enää käsiksi kun on klikannut kerran.

On tuo täällä euroopan puolellakin aika kuraa lagin kanssa online puoli. Ei kyllä pelitä niinkuin pitäs ainakaan alun perusteella. Sekunnin viive laskenu vähän alle puolen luokkaan mutta ei tuolla kovin skarpisti tarvii näköjään liikkua vieläkään. Mutta kyllä tuota nyt pystyy pelamaan Amerikkoihin verrattuna. Roikkupalloahan tuo näyttäs olevan ja pallon menetyksistä (joita tulee lagin takia) rokottamista.

Ylös Bottom