Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

El Classicotki tuli koettua viime kaudella (siis pelissä 2018-2019??).

Vaisusti meni. Eka osa Barcan tiki-takaa katsellessa 0-0 ja toisessa 2-0 tappio. :o:confused:

Hienoa,että Master Leaguessa on maajoukkueillakin arvokisoja. Ite valmensin (pelasin) Brasilian American Cupin hopealle.

Pakko viel kehua pelin hyvää pelattavuutta. Ja peliä on hauska rakentaa! :)

On kyllä hölmöä et pelis on kaks San Siroa. Toinen tää Giuseppe Meazza ja toinen San Siro.

Muutenki stadionit on vähän pettymys.

Joku sanoi ettei tajua rankkareita tässä pelissä, en minäkään :D [video=youtube;nXFtKRFAfto]https://www.youtube.com/watch?v=nXFtKRFAfto&feature=youtu.be[/video]

Yllätyksenä tuli, että ovat tähän mallintaneet nuo melko harvinaiset aika-avaruus repeämätkin. :p

En tajua,ku ei niitä edes tule! Paitsi rankkuskabat.:mad:

En tajua,ku ei niitä edes tule! Paitsi rankkuskabat.:mad:

Eihän niitä tulekaan mutta sitten kun pääsee laukomaan niin voi vaan ihmetellä minne vittuun se veto taas lenti kun äsken meni samantasoisella pelaajalla maata pitkin tolppaan ja nyt puolikorkeana vitusti ohi :D käytännössä identtisellä tähtäyksellä.

Täällä kun pilkuista on ollu nyt puhe niin ite oon ampunu koko tässä ajassa minkä oon pelin omistanut pelissä kokonaiset 2 pilkkua. Molemmat sisään laukojat tosin on ollu Zlatan ja Neymar :D eli kyllä pitäiski mennä verkkoon :D

Naurettavan vähän kun ottaa huomioon että PES sentään yrittää olla realistinen kuvaus futiksesta.

Täällä kun pilkuista on ollu nyt puhe niin ite oon ampunu koko tässä ajassa minkä oon pelin omistanut pelissä kokonaiset 2 pilkkua. Molemmat sisään laukojat tosin on ollu Zlatan ja Neymar :D eli kyllä pitäiski mennä verkkoon :D

Naurettavan vähän kun ottaa huomioon että PES sentään yrittää olla realistinen kuvaus futiksesta.

No muutenha peli on aivan loistava monella tapaa!

Omasta mielestä tää on kenties vuoden 2015 urheilupeli nr.1!

Ensi vuonna toivois et ois taas lisää liigoja mm.Bundesliiga? Tai ainakin Saksasta esim.Borussia Dortmund.

Chilen liigan vois korvata esim.Turkin liiga. Epäilen kummiski mahtaako toteutua.

Legendajoukkueihin kaipais jotain uudistusta. Jossain PES 2-4 oli ehkä ne parhaatku mukana oli mm.1970-1980 lukujen taiturit.

Stadionit on ollu kyllä jossainmäärin pettymys. San Siro kahteen kertaan. :(

Saavutin tuossa äsken MyClubia taas pelatessani sen omasta mielestäni pelin vaikeimman saavutuksen. Eli että "Voittaa 6 kertaa putkeen ottelun tekoälyä vastaan SuperStar tasolla". Ihmeen hyvin se meni kun maali ero kuuden pelin jälkeen oli 23-2. :D Oli siellä yks 8-0 voittokin. :D

Tietyt lainalaisuudet kun futiksesta muistaa niin tuo vaikeinkin taso on melko helppoa.
Vastustaja tuskin tekee maalia ellei ensin saa palloa.

Olen saanut kehitettyä joukkuettani ihan kivaan suuntaan. :) Lisäsin tähän kuvan joukkueesta jolla siinä tempussa onnistuin.

Stadionit on ollu kyllä jossainmäärin pettymys. San Siro kahteen kertaan.

Juu eihän siellä ole kun kolme euroopan Stadionia. San Siro tosiaan jostain syystä kahteen kertaan.
Old Trafford ManUn kenttä ja Juven Juventus Stadium on ne muut. Copa Libertadoresiin on sitte ihan kivasti "oikeita stadioneita" mukana. Se Legendaarinen Maracana tulee seuraavan päivityksen mukana. :)

Juu eihän siellä ole kun kolme euroopan Stadionia. San Siro tosiaan jostain syystä kahteen kertaan.
Old Trafford ManUn kenttä ja Juven Juventus Stadium on ne muut. Copa Libertadoresiin on sitte ihan kivasti "oikeita stadioneita" mukana. Se Legendaarinen Maracana tulee seuraavan päivityksen mukana. :)

Joo,Marcana on ihan jees.

Ite haluisin 2017:ta vaikkapa joku Kreikan infernaalinen kotistadion,Rooman olympiastadion takasin??

Luulen et tulevassa Pessissä saattaa olla Ranska vahvasti edustettuna.

Toi Etelä-Amerikan Copa on hienosti tehty!

Tässä vielä vähän plussia&miinuksia:

+Pelinrakentaminen paikoitellen todella hauskaa
+El Classicon lisäksi muitaki derbyjä huomioidaan hienosti
+Kärkimatsit ovat sopivan vaikeita
+Sisältää monia lupaavia junioreita!!

-Ei Suomea oikeen millääntapaa,paitsi muutamat hyvät pelaajamme
-Ei rankkareita juuri ollenkaan
-Regen pelaajat yhä mukana. Tulee uusia casillaksia,drogbia,ronaldoita.. :(
-World Legends ja Europe legends ihan kivat, mutta aiemmissa Pesseissä oli aikoinaan parempi määrä legendoja.

Tässä vielä vähän plussia&miinuksia:

+Pelinrakentaminen paikoitellen todella hauskaa
+El Classicon lisäksi muitaki derbyjä huomioidaan hienosti
+Kärkimatsit ovat sopivan vaikeita
+Sisältää monia lupaavia junioreita!!

-Ei Suomea oikeen millääntapaa,paitsi muutamat hyvät pelaajamme
-Ei rankkareita juuri ollenkaan
-Regen pelaajat yhä mukana. Tulee uusia casillaksia,drogbia,ronaldoita.. :(
-World Legends ja Europe legends ihan kivat, mutta aiemmissa Pesseissä oli aikoinaan parempi määrä legendoja.

Nuo "Uudesti syntyneet" pelaajat saa tietääkseni sillä yhdellä asetuksella pois päältä :) Itse kun laitan sen aina OFF tilaan niin ei ole noita allekirjottaneella näkynyt :)

Se asetus on jostai syystä oletuksena aina päällä kun MasterLeaguen aloittaa...

Nuo "Uudesti syntyneet" pelaajat saa tietääkseni sillä yhdellä asetuksella pois päältä :) Itse kun laitan sen aina OFF tilaan niin ei ole noita allekirjottaneella näkynyt :)

Se asetus on jostai syystä oletuksena aina päällä kun MasterLeaguen aloittaa...

Hmm. Pitääki kattoa! :cool: Tosin itellä noi on kai aina ollu mukana.

Classic players asetus ei ainakaan poista uudesti syntymistä. Mulla on se offilla ihan vaan sen takia kun en ole jaksanut muokata läheskään kaikkia pelaajia niistä vielä.

Ylös Bottom