Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 5 online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

illu sanoi:
Ei muuta kun uutta turnausta kehiin, mutta joku muu saa hoitaa tuon "järjestelyn".
Minulla olisi nyt aikaa pelailla ja huseerailla mielin määrin, kun koeviikon kokeet ovat jo loppuneet. Seura- vai maajoukkueet ja kuinka paljon pelaajia?

HP kaikki, onnittelut voittajalle :)

Ehkä uutta ketjua seuraavalle eventille selkeyden vuoksi?

Joo, eikun uutta turnausta tulille.. Barcelonan ja Kehon voi saman tien laskea mukaan :D

Mun mielestä tohon joukkueen valintaan pitäis keksiä jotain. Tyhmää kun nopeimmat voi viedä parhaat jengit ja hitaammat saa tyytyä huonompiin. Tosin jotkut saa tyytyä kuitenkin huonompiin, mutta joukkueiden arpominen ois mun mielestä parempi.

Entäs, jos tekis sillain, että jokainen turnaukseen osallistuva valitsisi ilmoittatumisen yhteydessä yhden joukkueen ja kun kaikki ovat ilmoittautuneet, niin niistä arvotaan tiimit?

No just tätä mä hain takaa. Käykö muille seuraava turnee tällä systeemillä?

LoZo sanoi:
No just tätä mä hain takaa. Käykö muille seuraava turnee tällä systeemillä?
Kuulostaa mielestäni epäreilulta, sillä jotkut voivat halutessaan valita aivan surkean tiimin, koska tod. näk. eivät tule saamaan sitä. Samoin jokaisella on oma pelityylinsä, joka suosii tietyn tyyppisiä pelaajia, emmekä mielestäni voi ryöstää heiltä oikeutta tiimin valintaan. Ennemmin haluaisin nähdä kentällä kymmenen Brasiliaa kuin että joku joutuu puolustamaan paskan tuurin takia Iranilla Englannin hyökkäyksiä. Ei oteta tätä turnausta niin tosissaan, että laaditaan paskan tarkat ja autenttiset säännöt ("Ku kentäl ei voi juosta yhtä aikaa kaht Brasiliaa!! Et nii"). ;)

Tämä hiusten halkominen arvonnnoista ja joukkueista ei kylläkään tunnu minusta enää mitenkään erityisen hauskalta. Ideanahan oli pistää porukalla turnee pystyy muiden KonsoliIFINin tyyppien kanssa hauskanpidon merkeissä eikä verenmaku suussa. Eikö? :)

Mutta tämähän vaan lisää hauskanpitoa ja jännitystä. Eikä mitään paskajengejä oteta mukaan tyyliin Willem II. Ja jos tämä ei ole niin tärkeää, niin ei kai sillä joukkueella ole hirveästi väliä? ;)

Mä opin ton puolustushomman jo tossa edellisessä turnauksessa Betisillä, niin nyt voisi olla muiden vuoro kokeilla sitä... ;)

Eikös kannatais tehä niin, että: Odotetaan että on tarpeeks ilmottautuneita. Sitten arvotaan järjestys jossa saa valita joukkueen. Ei tule ongelmia että siellä on Saudi-Arabiaa ja muuta seassa.

Nonniii

Mä olen myös saanut ton nettizydemin wörkkiin... että voisin kanssa ottaa vähä matsia.

Pelailen Gaddaf nimellä

Jugger1 sanoi:
Eikös kannatais tehä niin, että: Odotetaan että on tarpeeks ilmottautuneita. Sitten arvotaan järjestys jossa saa valita joukkueen. Ei tule ongelmia että siellä on Saudi-Arabiaa ja muuta seassa.
Tämä olisi systeemi, jota minä kannattaisin, mutta tässä on vain se ongelma, että ne ketkä ovat hirveän tosikkomielellä lähtemässä turnaukseen pitäisivät(huonon numeron itselleen sattuessa) koko hommaa kusetettuna ja järjestettynä.

Voisi nyt alkaa kerätä ilmoittautujia tuohon uuteen turnaukseen. Teen uuden topicin ja siihen kerään osallistujalistaa.

Miten ois ihan oma sivusto? Oon jo monta kertaa kysyny, mut ei oo tullu vastausta suuntaa tai toiseen. :(

Olen jo pitkään seurannut forumia sivusta, mutta nyt päätin tulla omalla nikillä kohottamaan sen tasoa.
Asiaan. PES5 nettipeli kiinnostaisi kovasti, mutta on pulma. Omaan laajakaistan kautta vain yhden johdon joka tulee siihen mötikkään joka yhdistetään koneeseen. Siis pitääkö hankkia jokin "jakokappale" , vai voinko siirtää mötikän perästä johdon PS2:seen silloin kun haluan pelata netissä.
Toi ei oo nyt kauheen hyvin muotoiltu mutta jos kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitan koitan selventää.

100%PSG sanoi:
Olen jo pitkään seurannut forumia sivusta, mutta nyt päätin tulla omalla nikillä kohottamaan sen tasoa.
Asiaan. PES5 nettipeli kiinnostaisi kovasti, mutta on pulma. Omaan laajakaistan kautta vain yhden johdon joka tulee siihen mötikkään joka yhdistetään koneeseen. Siis pitääkö hankkia jokin "jakokappale" , vai voinko siirtää mötikän perästä johdon PS2:seen silloin kun haluan pelata netissä.
Toi ei oo nyt kauheen hyvin muotoiltu mutta jos kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitan koitan selventää.
Kyllä pitäisi toimia kun isket suoraan piuhan pleikkariin. Kone vie vaan turhaan kaistaa jos se on samaa aikaa yhdistetty.

Kävin äsken ensimmäisen kerran tuon turnauksen jälkeen kokeilemassa verkkopeliä, mutta siitä oli hauskuus kaukana. Minä valitsen ensimmäisenä SEURAjoukkueen, niin vastustajan oli taas pakko ottaa Brasilia. Voi jum***uta noita idiootteja.

Siihen päälle vielä 1-1 -tilanteessa toisen puoliajan alkuun (yllätys yllätys) todella paha lagi, niin iskin surutta PS2:n sammuksiin. Ei tuota viitsi pelata kuin esimerkiksi näissä meidän turnauksissa tai tuttujen kavereiden kanssa, muissa olosuhteissa tuo on verkkopelinä aivan p**ka... :mad: Yksi puolikas matsi riitti, odotellaan seuraavaa KonsoliFINin turnausta.

-----> takaisin Battlefieldin pariin

joo toi brazilia juttu ottaa päähän...mut itse valitsen itse peli seurani siten että katon kenellä näkyy vihreä yhteys...mutta totta on että livenä toista vastaan pessi on parhaimillaan

Ylös Bottom