Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Liiga voipi mennä silloin vtuiks aika tavalla. Hieno tuo Watsonin tiedosto. Lockatut pelajat ja kaikki.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

vaikuttaa ihan hyvältä toi file. kysytään vielä kerran kiellon päälle, että eikö noita max drivejä tai x-portteja myydä missään pelikaupoissa? ko ei oikein jaksais lähtee ostelemaan niitä netin kautta. :confused:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Mun mielestä tää Watsonin option file on ihan jees. Ainoa juttu mikä mua vähä vaivaa on se, että pelaajien taitoja on muuteltu ihan törkeesti. Vai onko, tietääkö joku? En ole verrannut niitä aikaisempaan. Eka matsi tolla OF:llä oli eilisen klassikon siivittämänä Barca-Madrid. Voitin Madridin 7-0!? Äijät lauko maalin varmaan joka paikasta mistä yritti. Tänään aloitin WorlCup-06:sen Englannilla ja sama homma jatkuu. Pallo pysyy jalassa vähän liiankin hyvin. Tuntuuko musta tältä vai onko niitä statseja väännelty vähä liikaa? Ja pelinopeus on mun mielestä noussut (pelaajien juoksunopeutta nostettu liikaa?)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

täs ny viel miettii josko jostain divarista löytäis tän halval ja ostais takaisin...tuntu vaa vaikeelta tottua siihen, että paljonmainostettu sulava pelattavuus oli ottanu askeleen ns.lisärealismia kohti. Myös monet 0-0 nyhjäykset (sekä vittumainen Manchester United) ottivat päähän...edellisosia tahkosin varsin hyvällä menestyksellä 5-tähdellä!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Onkos kukaan päässyt testailemaan Winning Eleven 10 vielä? Itse laitoin tilaukseen tänään play-asiasta. Kalliiksi tulee mutta ei voi mitään, pakko saada. ;)

Kovastihan nuo kehuvat tuola evo-webissä ym. tuomarit järkevämpiä, maalivahdit kuulemma heikompia(?), harhautukset onnistuvat paremmin. ym. Hyvältä kuullostaa, toivottavasti pelaajien nopeus eroilla olisi tuossa uudessa versiossa jotakin merkitystä...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

100%PSG sanoi:
vaikuttaa ihan hyvältä toi file. kysytään vielä kerran kiellon päälle, että eikö noita max drivejä tai x-portteja myydä missään pelikaupoissa? ko ei oikein jaksais lähtee ostelemaan niitä netin kautta. :confused:

Täältä löytyy max drive hyllystä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Golianth sanoi:
Onkos kukaan päässyt testailemaan Winning Eleven 10 vielä? Itse laitoin tilaukseen tänään play-asiasta. Kalliiksi tulee mutta ei voi mitään, pakko saada. ;)

Kovastihan nuo kehuvat tuola evo-webissä ym. tuomarit järkevämpiä, maalivahdit kuulemma heikompia(?), harhautukset onnistuvat paremmin. ym. Hyvältä kuullostaa, toivottavasti pelaajien nopeus eroilla olisi tuossa uudessa versiossa jotakin merkitystä...

Mun mielest kuulostaa hiukan paluulta Pro Evo 4:sen maailmaan...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Golianth sanoi:
Onkos kukaan päässyt testailemaan Winning Eleven 10 vielä? Itse laitoin tilaukseen tänään play-asiasta. Kalliiksi tulee mutta ei voi mitään, pakko saada. ;)

Kovastihan nuo kehuvat tuola evo-webissä ym. tuomarit järkevämpiä, maalivahdit kuulemma heikompia(?), harhautukset onnistuvat paremmin. ym. Hyvältä kuullostaa, toivottavasti pelaajien nopeus eroilla olisi tuossa uudessa versiossa jotakin merkitystä...

On tullut pelailtua. Vaikuttaa loistopeliltä. On ensimmäinen WE, joka ei aiheuta vitutusta oikeastaan millään osa-alueella. Pallo tuntuu realistisemmalta, pelaajat liikkuvat paremmin, yms.

Hieno peli kertakaikkiaan, tuskin malttaa odottaa PES6:een asti.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Jep, hyvä peli on, täytyy yhtyä mielipiteisiin nyt parin päivän testailujen jälkeen, harhautukset hyvät, laukaukset uppoavat ehkä vähän liian helposti sisään, kulmat helpompia kuin aikaisemmassa, ehkä muutenkin peli tuntuu helpommalta kuin aikaisemmat PES sarjan pelit, mutta pelaaminen on siitä huolimatta aikaisempia PESsejä huomattavasti viihdyttävänpää ja hauskempaa (Uudet animaatiot ovat myös hienoja). Tosin on tullut pelailtua lähinnä kovemmilla joukkueilla (Barca, AC Milan, Villareal ym.) 5:llä tähdelllä ei ole kuin muutama tappio tullut, olisikohan jotakin parikymmentä peliä takana. Myös samantasoisia joukkueita vastaan, tasapelejä on myös muutamia tullut. Kolmella tähdellä peli on kyllä nykyään liian helppo... Kuutta en ole vielä päässyt testaamaan... toivottavasti tulisi enemmän haastetta. Kaksinpelinä jälleen erittäin hauskaa. :) Puolusutuspelikin on muuttunut edellisestä haastavammaksi.

Maalivahdit ovat kyllä vähän mysteeri tässä uudessa, välillä todella mahtavia torjuntoja mutta sitten taas välillä menevät todella helppoon... Mutta ei silti peli missään nimessä ole pettymys ollut. :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Nostetaanpa tämä nyt vielä, kun sattuu pelin kanssa olemaan pulma.

Miten pääsen pelaamaan nettiin? Olen rekisteröinyt konsolini, mutta postissa tuli vain demolevy. PStwon mukana ei tullut verkkocd:tä, tuleeko sellainen vielä perästä? Tuon demolevynkin tulossa kesti yli viikko.
 
Ylös Bottom