Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 6

Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Tuskinpa ne Komanin pojat niin tyhmiä on, että jättää tollasen tosi tärkeän jutun pois.

Sama, kun jättäis master leaguen pois, Bull sittiä!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Taikuri sanoi:
Tuskinpa ne Komanin pojat niin tyhmiä on, että jättää tollasen tosi tärkeän jutun pois.

Sama, kun jättäis master leaguen pois, Bull sittiä!

niin siis jos ne sen pelaajien nimen ja skillien muokkaamisen jättää pois, ni ei se mua haittaa. ja miks pessissä sit olis ylimääräsiä joukkueita minkäpäälle voi tehä esim. bundesliigan (mikä on käsittämättömästä syystä jätetty pois kuulemma :mad:)

TÄRKEINTÄ on kuitenki se että se näyttää fantastiselta ja on loistava pelattava, haittaahan se että kaikki ei näytä aidolta, itsekin kun olen pes 4 ja 5 editoinut yhtäpaljon kun pelannut. mutta ei se kuitenkaan ole pelin tärkein asia, vaan itse jalkapallon pelaaminen cputa tai kaveria vastaan =)

katsokaa esim näytä kuvia... http://xbox360.gaming-universe.de/screenshots/151-1.html
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

balla13 sanoi:
TÄRKEINTÄ on kuitenki se että se näyttää fantastiselta ja on loistava pelattava, haittaahan se että kaikki ei näytä aidolta, itsekin kun olen pes 4 ja 5 editoinut yhtäpaljon kun pelannut. mutta ei se kuitenkaan ole pelin tärkein asia, vaan itse jalkapallon pelaaminen cputa tai kaveria vastaan =)

Tästä olen ehdottomasti samaa mieltä. Pelattavuus on aina ollut se seikka jolla
Pro Evolution on Fifan nokittanut. Ja hyvä seikka on se, että ilmeisesti kaikki
World Cupin joukkueet ovat nyt oikeilla nimillä. Mutta kyllä tuo editorin puuttuminen
olisi siltikin aika paha miinus. Onneksi sentään oma suosikki La Liga on ilmeisesti
tänäkin vuonna täydellisesti lisenssoitu, pääsee tahkomaan Real Madrid vs Barcelona
klassikoita ja muutoinkin pelaamaan koko kauden täydellisenä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Evolution sanoi:
Tästä olen ehdottomasti samaa mieltä. Pelattavuus on aina ollut se seikka jolla
Pro Evolution on Fifan nokittanut. Ja hyvä seikka on se, että ilmeisesti kaikki
World Cupin joukkueet ovat nyt oikeilla nimillä. Mutta kyllä tuo editorin puuttuminen
olisi siltikin aika paha miinus. Onneksi sentään oma suosikki La Liga on ilmeisesti
tänäkin vuonna täydellisesti lisenssoitu, pääsee tahkomaan Real Madrid vs Barcelona
klassikoita ja muutoinkin pelaamaan koko kauden täydellisenä.

Olen täysin samaa mieltä. Kun pääsisi Madrid vs Barca tahkoo kunnol PES6:ssa. Ja kaikki voisi olla lisenssoitua. :) Ettei tartteis tunnistella joukkueita logoista. Odotan innolla uutta PESiä kun kaikki aiemmat PESit löytyy jo. :cool:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Olen ollut uskollinen PES-sarjan kannattaja jo ensimmäisen Playstationin ajoilta, jolloin pelisarja tunnettiin vielä nimellä International Superstar Soccer + joku über-hieno loppuosa. Nyt kuitenkin arveluttaa tuo Xbox 360 -versio jostakin kumman syystä. Ehkä siksi, koska jotenkin tuntuu, että siitä on pihistelty tietoa, ja sitä myöten mietityttää, että onko siihen tulossa mitään oleellisesti uutta verrattuna PES5:een grafiikoiden lisäksi (btw... olenko ainut josta uudet pelaaja-modelit näyttävät jotenkin ruipeloilta screenshottien perusteella).

Olen harkinnut FIFA 07:n hankkimista PES6:n sijaan tai pysymistä PES5:n parissa kun sekin toimii XO:lla. Pitäisi kuitenkin ladata aluksi demo tuosta FIFA 07:sta, ja testata, että millaista soopaa se tänä vuonna on. Videoitten perusteella se näyttäisi jopa ihan kohtalaiselta. Enpä nyt kuitenkaan tyrmää kumpaakaan - varsinkaan PES6:sta - ennen kunnon infoa, vaan odottelen rauhassa jonkin sortin arvosteluja tai muuta vastaavaa. FIFAsta voisi tosiaan sitä demoakin testailla, kunhan vain jaksaisi laittaa piuhan tuonne XO:n taakse tietokoneen sijaan. Jos vaikka yöksi pistäsi latautumaan. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Noniin, ensimmäinen arvostelu jonka itse olen löytänyt netistä:

http://www.rewiredmind.com/review/proevolutionsoccer6

Ja tuohon editointiin, PELAAJIEN nimiä voi editoida, SEUROJEN ei, hyvä
että edes noin, mutta herää kysymys, mitä järkeä tässä nyt sitten on.
Pelaajien siirroista toiseen joukkueeseen ei lukenut mitään, eikä
vastausta kysymykseen ollut noissa käyttäjien kyselyissä / vastauksissakaan.

Itse peli osuus vaikuttaisi kuitenkin varsin maukkaalta, sille iso peukku!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Evolution sanoi:
Noniin, ensimmäinen arvostelu jonka itse olen löytänyt netistä:

http://www.rewiredmind.com/review/proevolutionsoccer6

Ja tuohon editointiin, PELAAJIEN nimiä voi editoida, SEUROJEN ei, hyvä
että edes noin, mutta herää kysymys, mitä järkeä tässä nyt sitten on.
Pelaajien siirroista toiseen joukkueeseen ei lukenut mitään, eikä
vastausta kysymykseen ollut noissa käyttäjien kyselyissä / vastauksissakaan.

Itse peli osuus vaikuttaisi kuitenkin varsin maukkaalta, sille iso peukku!

Hmm... Mitäs nimiä enää pitää edes editoida, kun on Hollannin maajoukkuekkin jo lisensoituna? Ja nyt pitää sitten pelataa London FC:llä ja ties millä, kun ei pysty joukkueiden nimiä editoimaan. Pelaajien siirto on kyllä aika varmasti mukana, koska kaikki tietävät että se on edit moden tärkein ominaisuus. Joten miksei sitä otettaisi mukaan?

Ketuttaa kyllä, kun ei pääse joukkueiden paitoja muokkaamaan, se on niin huippua kun pääsee väsäämään Carlsberg:iä... :(
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Anzi23 sanoi:
Olen ollut uskollinen PES-sarjan kannattaja jo ensimmäisen Playstationin ajoilta, jolloin pelisarja tunnettiin vielä nimellä International Superstar Soccer + joku über-hieno loppuosa. Nyt kuitenkin arveluttaa tuo Xbox 360 -versio jostakin kumman syystä. Ehkä siksi, koska jotenkin tuntuu, että siitä on pihistelty tietoa, ja sitä myöten mietityttää, että onko siihen tulossa mitään oleellisesti uutta verrattuna PES5:een grafiikoiden lisäksi (btw... olenko ainut josta uudet pelaaja-modelit näyttävät jotenkin ruipeloilta screenshottien perusteella).

Olen harkinnut FIFA 07:n hankkimista PES6:n sijaan tai pysymistä PES5:n parissa kun sekin toimii XO:lla. Pitäisi kuitenkin ladata aluksi demo tuosta FIFA 07:sta, ja testata, että millaista soopaa se tänä vuonna on. Videoitten perusteella se näyttäisi jopa ihan kohtalaiselta. Enpä nyt kuitenkaan tyrmää kumpaakaan - varsinkaan PES6:sta - ennen kunnon infoa, vaan odottelen rauhassa jonkin sortin arvosteluja tai muuta vastaavaa. FIFAsta voisi tosiaan sitä demoakin testailla, kunhan vain jaksaisi laittaa piuhan tuonne XO:n taakse tietokoneen sijaan. Jos vaikka yöksi pistäsi latautumaan. :)

ISS Pro 98:sta asti itsekkin sarjaa tahkonnut... FIFA näyttää tänä vuonna taas oikein hienolta mutta ainakin demossa pelaajien ohjaaminen tuntui hieman laiskalta/tunnottomalta PES-veteraanin näpeissä. Tekoälystä tms. en saanut pikatestillä lukemaa joten ei siitä mitään. Kyllä itsellä kaatuu vaaka PESsin suuntaan, jossei X0:lla niin Pleikalla ainakin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Hetkinen. Julkaistaanko PES6 27.10. eli viikon päästä? Konsolinetistä olen juuri tilausta laittamassa sisään, mutta siellä saatavuudeksi ilmoitetaan 26.11. :confused:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Itse uskon että siihen tulee se sama edit mode mikä oli viimeksikin, kyllähän se ketuttaa saksa fanina jos ei pystyisi maajoukkuetta muokkaa, mutta pääsisin joskus siitä yli... ja kyllähän se nähdään sitten 26.10 kun itse sen käyn ostamassa että onko siinä edit mode minkälainen ;)

Ja mitä tuota fifa 07 demoa olen testannut, niin aivan säkki se on :DD syötöt heikkoja, veskat outoja, JOTEN PES 6 JOKAISELLE!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Fakesonic sanoi:
Hetkinen. Julkaistaanko PES6 27.10. eli viikon päästä? Konsolinetistä olen juuri tilausta laittamassa sisään, mutta siellä saatavuudeksi ilmoitetaan 26.11. :confused:

27.10 ilmestyy ainakin Xbox 360:lle.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Se olisi kyllä pelaajien märkä uni kun Fifa ja Pro Evolution yhdistyisivät, Fifan väki
hoitaisi lisenssit, liigat ym. ja Pro Evon väki saisi keskittyä pelattavuuteen...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Evolution sanoi:
Se olisi kyllä pelaajien märkä uni kun Fifa ja Pro Evolution yhdistyisivät, Fifan väki
hoitaisi lisenssit, liigat ym. ja Pro Evon väki saisi keskittyä pelattavuuteen...

FIFA07:ssa on tosiaa melkoset herkut verrattuna moniin Pro Evon master leageuihin sun muihin, mutta kyllä FIFA:n pelattavuuskin on parantunu huomattavasti!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

käkikotka sanoi:
FIFA07:ssa on tosiaa melkoset herkut verrattuna moniin Pro Evon master leageuihin sun muihin, mutta kyllä FIFA:n pelattavuuskin on parantunu huomattavasti!

Oon nyt tahkonut vanhalla Xboxilla vähän yli kauden tota Fifa 07:aa Pro Evoa odotellessa
ja kyllä se edelleen on aikalailla perässä PES:in pelattavuutta. Jotenkin laiskaa se
pelaaminen ja vedot on kans varsin pliisuja. Siin ei oo sitä tatsia kun Pro Evossa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Tässä Mart:in, Evo-webin pomomiehen ensi vaikutelmia pelistä:

Pro Evolution Soccer 6, Early Impressions
Introduction
With Pro Evolution Soccer 6 nearly amongst us, here's a brief preview of what you can expect.

Gameplay
Firstly the differences in gameplay that Winning Eleven 10 has compared to PES 5. In a nutshell, fewer niggly fouls called by the referee, a quick free kick option after some fouls, easier dribbling, harder defending and an overall faster game. In other words a more flowing, attacking bias than the defensively minded PES 5. Winning Eleven 10 introduced these to us and PES 6 takes them on and changes things slightly.

Firstly the pace has been taken down a notch, not just the pace of the players but also the ball. There are fewer power shots though you can still give it a hefty whack should your player be running on to it or positioned well.

The dribbling, while still more accessible as per WE10 isn't as effective mainly as the reaction times of the players has been increased. A little too much at times for my liking but it does help bring back a bit of balance. It also becomes more important to try dribbling with players who are actually good at it.

While fewer fouls is a welcome relief to the stop-start nature of PES 5 it's not exactly a great fix. The referees just seem to ignore some of the fouls. This means that while the flow of the game is normally there you will no doubt witness some blatant fouls that will not result in a free kick.

Your first few games may be untidy as you get used to the turning circles of players and using the shoulder buttons to control first touches better but the gameplay is still a worthy upgrade to PES 5.

If you're coming from WE10 note that the keepers are definitely better and less prone to parrying everything.

If you're thinking of picking up the Xbox 360 version of the game, you may want to read the next four paragraphs in a here's what you could've won style.

Rest of the game
Outside of the match PES 6 has a random selection match option, which makes up fantasy squads from a selected league/region/four teams, you have the option to choose players manually as well to then do battle for a game.

PES 6 is also the first to bring the international challenge mode to PAL users. This allows you to choose from a few national teams to play in a world cup qualifier type structure before then going on to play in the International Cup should you qualify. It's not a bad mode for those one-players who don't just plunge into the Master League.

Speaking of which, you can choose to enable your Master League team to compete in online games and tournaments. If you select this option when starting your Master League you will start with the old school default Master League players regardless of which team you choose but then once you've assmbled the team of your dreams you'll be able to use them online in certain tournaments.

Full online play has also been tweaked with the promise of up to eight players being able to do battle across four consoles. You also have the option of playing in online tournaments and the like.

Other than that there are the usual game modes minus a German league due to licensing issues.

I should point out that player transfers seem very up to date Ashley Cole is at London FC, the two Argentines are at East London and Merseyside Blue have a very nippy Andy Johnson. Forgive the use of the default team names but Xbox 360 players will need to get used to them.

Xbox 360 special
Now, normally I'd end an early impressions round-up there but here's a special section for the first next generation version of Pro Evo the Xbox 360 version.

Well, it's finally happened, Pro Evo has brought itself up inline with VHS in home entertainment terms in that it now supports widescreen! It's a requirement on Xbox 360 to support such modes and PES is all the better for it.

The graphics are also very nice making the PS2 version look cartoon-like especially with things like pitch textures. Even in standard definition everything looks smoother and more detailed. HD adds another layer of sharpness and unsurprisingly detail to the mix leaving you with an undoubtedly nice looking game of football. Certain players' appearances have also been changed for the better compared to the PS2.

You also get the benefit if that's the right word of seeing not only the referee on the pitch during gameplay but also his assistants as they mock your offside runs with eagle-eyed precision.

It should be noted at this point that there are very slight framerate issues during gameplay if things get very crowded onscreen. This was apparent in the wide camera mode but is also noticeable when lining up corners and free kicks. It wasn't enough to put me off the gameplay but is annoying nonetheless for Next-gen.

The game also plays the same as the PS2 version, which is a good thing. It all feels slightly different due to the difference in controllers but at least the shoulder buttons are roughly in the right place compared to the original Xbox.

Now onto the bad part. It's safe to say that the Xbox 360 version is definitely lacking compared to the features available in the PS2 version. Please note that these are what I've observed with a retail copy of the game and don't take into account the fact that the game may be autoupdated through the Xbox Live system.

Right, here's a list of what's out compared to PS2:

Edit mode You can only edit players themselves and even that's limited. Forget about changing club names/formations/tactics/badges/boots/shirt names/player appearances/stadium names/transfers/national squads and anything else that doesn't fall under the Edit Player heading.

Online play While I haven't been able to test this due to there being no one else on Live, it would appear to be back to one on one exhibition matches that can be ranked or unranked. Ignore the extra online game mode advances made by the PS2 version too.

The international challenge mode and random selection match mentioned above do not make it.

There are no unlocks, instead you get the Xbox 360 achievements where your gamerscore will be increased for winning cups/leagues and playing ranked online matches.

You cannot save replays. I've checked and double checked this and made sure my gamer profile is signed in. Even though the manual mentions pressing X to save, there is no button prompt onscreen and no button saves a replay when you're watching it. This is further confirmed by the lack of anywhere in the front-end resembling a gallery where you may view such saved clips. It's a shame as replays run for longer than current-gen versions and look spangly.

There are only eight stadiums compared to the PS2's thirty four.

Then you get on to the minor things that make a difference and have been removed for no apparent reason. I'm talking about being able to use left/right when you're choosing your lineup before a match to quickly switch from your first team to your subs and back, scrolling all the way up and down is the only way. I'm talking about being able to switch on kit select for tournaments.

I'll stop there but suffice to say if all you want from PES is the nicest most realistic graphics and more accessible online play via Xbox Live then you're in the right place. You may also be a gamerscorewhore in which case there are the usual thousand points up for grabs here.

The End
To end on a positive note there are plenty of things to get stuck into in this new version of PES. While FIFA's gameplay is necessarily coming on nicely it doesn't match the feel of football as PES does. Of course PES has issues and the features cut out of the Xbox 360 version may be enough to put you off but there is plenty of footballing enjoyment to be had with any version.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Tässähän viedään makua oikein kunnolla Xbox 360 -versiosta. Vai ettei voi tallentaa uusintoja? Ja oikein PAL60 only lukee kannessakin. Voi tsiisus mitä paskaa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Niinpä. Herää kysymys jos KONAMIlla ei ollut aikaa tehdä peliä kunnolla, miksi laittaa noin keskeneräinen peli ulos? Jonkun tahon painostus, välinpitämättömyys vai rahan/taidon puute. Onhan se tämäkin tapa saada tuottoa. 4/10?

http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/74/25/ME0000742535_2.jpg
http://img280.imageshack.us/img280/4691/0178ob6.jpg
http://www.playscope.com/medias/Jeux-Video/XB2/1/2/12863/Screens/0237.jpg
http://www.playscope.com/medias/Jeux-Video/XB2/1/2/12863/Screens/0382.jpg
http://www.playscope.com/medias/Jeux-Video/XB2/1/2/12863/Screens/0387.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Alkaa vaikuttaa siltä, että PES6 jää ostamatta Xbox 360:lle, ja yleensäkään millekään alustalle, sillä tietokoneessa ei ole tehoa ja en omista PS2:sta. Jos pelailis PES5:sta vielä vuoden loistavan Watsonin päivityksen kera tai vaihtoehtoisesti ostaisi FIFA 07:n, joka demon perusteella vaikutti olevan ihan hyvä. Katsellaan ja odotellaan vielä tarkempia tietoja.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

APX sanoi:
Niinpä. Herää kysymys jos KONAMIlla ei ollut aikaa tehdä peliä kunnolla, miksi laittaa noin keskeneräinen peli ulos? Jonkun tahon painostus, välinpitämättömyys vai rahan/taidon puute. Onhan se tämäkin tapa saada tuottoa. 4/10?

http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/74/25/ME0000742535_2.jpg
http://img280.imageshack.us/img280/4691/0178ob6.jpg
http://www.playscope.com/medias/Jeux-Video/XB2/1/2/12863/Screens/0237.jpg
http://www.playscope.com/medias/Jeux-Video/XB2/1/2/12863/Screens/0382.jpg
http://www.playscope.com/medias/Jeux-Video/XB2/1/2/12863/Screens/0387.jpg

Häiritsevän homoeroottisia muutama noista :p tai sitten se on meikäläisen häiriintunut mieli :rolleyes:

On se Ronaldinho silti ruma mies :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Ei hyvä ollenkaan. Siinä taas varsinainen next-gen-peli tulossa :( Ulkoasu nextiä, featuret ei edes currentia, vaan previous-geniä.

No, todennäköisesti tämä XO-versio tulee silti ostettua, vaikka myös PS2 löytyykin.
 
Ylös Bottom