Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Tää on niinku naurettavaa, ekana 5min latauksen jälkeen pääsen sinne lobbyyn, ja sitte tulee teksti "connection to server lost".

Pääseekö tässä koskaan pelaamaan nettiin, kaikkea muuta kyllä päivitetään, mutta nettipeliä on vaa kustu enemmän. Vaikka ois väliaikaista nii silti! Isot miinukset konamin pojille.

Edit: nyt se toimii, mutta lataa vieläkin joku pari minuuttia.. Mutta toimii ees.

Pelasin äskettäin netissä 2 peliä jotka voitin molemmat... Vedot tahtoo mennä netissä päin jeesusta, jotenki leijana lähtee suurin osa. No pittää reenata nii kyllä kai se siitä sitten sutviintuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Tulipahan tämäkin ihme sitten koettua että vastaan tulee peli joka on parempi verkossa PS2:lla kuin 360:lla ja että se on vielä uusin PES:( Yksinpelissä peli toimii 360:lla ja on melkein jopa parempi tai yhtä hyvä kuin PS2:lla jos ohjainta ei lasketa, mutta verkkopeli sitten jostain käsittämättömästä syystä on 360:lla hidas ja viivettä maalinedustatilanteissa on niin penteleesti. PS2:lla kun ottaa matsin verkossa heti 360:n jälkeen niin ei voi kuin ihmetellä miten peli rullaa ja kontrollit on salamana perillä niin kuin pitääkin, eikä esim vedossa tai vaparissa vetonapin painaminen tule viiveellä. Ja tässä ei ole nyt kyse lagista vaan ihan jostain muusta turhasta hidstelusta. Tämähänmenee jo FIFAksi jos kontrollit menee perille viiveellä:D

Noh, ei auta kuin pelata vallan mainiota PS2-versiota verkossa ja tyytyä 360:lla masterliigaan jos sekään tuntuu edes PS2:sen veroiselta ja odotella josko Konamin poijjaat optimoisi hiukan 360:n nettikoodia.:D Tähän mennessä verkkopelit ovat toimineet kyllä paremmin 360:lla kuin PS2:lla, mutta kerta se on ensimmäinenkin näköjään prkl:mad:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Ilmeisesti disconnecteja voi tehä ihan miten haluaa, kun oon pelannu 3 peliä netissä, ja voitin kaikki, no 2 niistä lähti keskenkaiken pois. Enkä saanut voittoa tai mitään merkintää edes niistä! Pes5:ssa jos lähdit kesken pois nii vastustajalla merkittiin 3-0 voitto. Mulle EI mitään! Profiilissa lukee, että yhden ottelun oon vaan pelannu.

Eli jos oot häviöllä, tee disconnecti, koska ei sulle tuu siitä häviötä. Tosi järkevää!!!!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Taikuri sanoi:
Ilmeisesti disconnecteja voi tehä ihan miten haluaa, kun oon pelannu 3 peliä netissä, ja voitin kaikki, no 2 niistä lähti keskenkaiken pois. Enkä saanut voittoa tai mitään merkintää edes niistä! Pes5:ssa jos lähdit kesken pois nii vastustajalla merkittiin 3-0 voitto. Mulle EI mitään! Profiilissa lukee, että yhden ottelun oon vaan pelannu.

Eli jos oot häviöllä, tee disconnecti, koska ei sulle tuu siitä häviötä. Tosi järkevää!!!!

Onko näin? Ei hyvä juttu. Olisi todellakin parempi, että voitot merkittäisiin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Viizei sanoi:
Onko näin? Ei hyvä juttu. Olisi todellakin parempi, että voitot merkittäisiin.

Tossa voi olla taustalla se että kun serverit on tällä hetkellä mitä on, on tuo ominaisuus poistettu väliaikaisesti. Käsittääkseni se kuitenkin ainakin kuului peliin. Tähän lisättäköön että Konami on kertonut tekevänsä kaikkensa cheattien kitkemiseks.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Hienosti toimii online-pelit, joo. Viiveetkin on vielä näkemättä kun ei pääse edes itse peliin! Ei edes ensimmäiseenkään. En jaksa enää edes yrittää, olkoon paska. Muutakin tekemistä on kun kattella Konamin Live-valikkoja, kun siellä pyörii samat tyypit, joista suurimmalla osalla on - kuten minullakin - profiilissa matseja nolla. Koitat hakea ketä vaan, tuloksena aina sama vastaus: This game room no longer exists. Tai tulee vaihtelun vuoksi välillä "failed to connect", ettei ihan pääse tylsistymään. Ei auta oman ottelun luonti, ja Quick matchia nyt ei kannata edes mainita. Ja koitettu on sekä ranked- että player-moodia.

Ihan hienoa sikäli, että yksi suuri syy pelin ostamiseen oli online-moodi ja nyt se ei sitten edes toimi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

m00se sanoi:
Tossa voi olla taustalla se että kun serverit on tällä hetkellä mitä on, on tuo ominaisuus poistettu väliaikaisesti. Käsittääkseni se kuitenkin ainakin kuului peliin. Tähän lisättäköön että Konami on kertonut tekevänsä kaikkensa cheattien kitkemiseks.

Joo mää kyllä luulen, että se on väliaikaista se disconnecti juttu, ja jonkun viikon päästä nettipeli toimii sitten kunnolla. Ärsyttävää vaan, ku joutuu odottaan niin paljon.. Ja se on kyllä totta mitä konami on sanonu, että ne yrittää tehä kaikkensa ettei nettipeleissä voisi huijata.

Pistää vaan miettimään, että pitääkö meidän kokea samanlainen sählääminen, sitten ku pes7 tulee....
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Tulipa tämäkin peli hommattua. On kyllä niin paljon parempi kuin fifa07, että se peli lähti heti pelikoneesta pysyvästi ulos. Tässäkin vaan ottaa päähän tuo laukaisun toteuttaminen. On se nyt ihme, ettei ammattilaiset osaa laukaista kovaa vetoa matalana. Sitten, kun jalkapallopeliin toteutetaan tähtääminen vaikka oikean tikun avulla, niin olen onneni kukkuloilla.

Noh, mahtava peli tämä silti on. Eipä tässä maailmassa ole koskaan ollut ja tuskin koskaan tulee olemaan täydellistä peliä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Joo onse kyllä kumma, ku rooneyt, ronaldot ja dinhot sun muut tyypit, vetää siitä pilkun kohilta 5 metriä maalin yli, aina pikku näpäytys, ja se on joku yli tai tolppa. Että ei ne maailmanluokan pelaaja noin surkeita oo potkaseen

Pelasimpa taas netissä, ja olipa taas tosi huippua, en tiiä onko mun pleikkari sekasin vai konamin servut, pelasin 3 ottelua joista voitin 2 ja 1 tasuri.
Noo käväsimpä kattoon omaa player profilea, nii siellä luki että 3 TASURIA. Vaikka oon pelannu vain YHDEN tasurin.

Yhteensä oon pelannu 4 peliä joista voittanu 3, ja 1 tasuri, niin mun voittojen tilalla on 3 tasuria ja 1 voitto. Tästä voi päätellä, että mun pitää näköjään pelata tasapelejä, jotta saan voittoja.

JA nyt niinku vois sanoa, että NYT V*TUTTAAA!!! Just ku ajattelin, että kaikki ongelmat on korjattu, niin ei. Kustaan silmään vaa vielä enemmän!!!

Edit: ainiin, mähän pelasin ne 2 disconnect matsia jotka "voitin", nii niitäkään ei näy profiilissa, pitääpä hävitä tahalleen yks matsi, tiedä vaikka siitä tulis 4 voittoa mulle, ku niin sekasin kaikki on!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Snydenthur sanoi:
Tässäkin vaan ottaa päähän tuo laukaisun toteuttaminen. On se nyt ihme, ettei ammattilaiset osaa laukaista kovaa vetoa matalana. Sitten, kun jalkapallopeliin toteutetaan tähtääminen vaikka oikean tikun avulla, niin olen onneni kukkuloilla.
Eikös kova laukaus matalana lähde kun on hyvässä asennossa pelaajalla ja näpäyttää nopsasti vetonappia? Ainakin näin PES5:ssa onnistui. Kunnon julistus alakulmaan tekee eetvarttia! Tähtäys vaatisi kyllä paranneltavaa.

Hiukan kyllä harmittaa tämä "karsittu PES6" versio verrattuna muihin alustoihin, mutta kylläpä se silti pitää kunhan opintotuet kilahtavat tilille. Minulle riittää, kunhan Arsenal on lisensoitu. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

paulus sanoi:
Eikös kova laukaus matalana lähde kun on hyvässä asennossa pelaajalla ja näpäyttää nopsasti vetonappia? Ainakin näin PES5:ssa onnistui. Kunnon julistus alakulmaan tekee eetvarttia! Tähtäys vaatisi kyllä paranneltavaa.

Hiukan kyllä harmittaa tämä "karsittu PES6" versio verrattuna muihin alustoihin, mutta kylläpä se silti pitää kunhan opintotuet kilahtavat tilille. Minulle riittää, kunhan Arsenal on lisensoitu. :)

Kyllä se ehkä vähän harmittaa, mutta on silti ostamisen arvoinen peli! :) Minä kyllä haluaisin, että kaikki joukkueet olisi lisenssisoituja. Pelaaja-lehdessä sanotaan, että XO360:lle Fifa 07 olisi parempi kuin PES6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

ei minusta fifa 07 ole parempi kuin pes6 xbox360 sillä omistan molemmat
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Ah, pelasin ekan pes cupin netissä ja olin 24/300, ihan jees meni ekaksi cupiksi.

Seuraavaan cupiin lähdetään palkinto palleille ;)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

On tuo moninpelitilanne jonkun verran parantunut, nyt olen jo päässyt muutaman matsin pelaamaankin. Tuloksena 2 voittoa, 1 tasapeli ja 2 tappiota. Edelleen toki liian vaivalloista peliin pääseminen, mutta itse peli toimi kuitenkin ilahduttavasti ilman pahempia viiveitä. Paitsi tietysti ne erikoistilanteet. Evo-webissä joku muistaakseni mainitsi että 50Hz:iin vaihtaminen auttaisi noihin erikoistilanteisiin. Onko kellään kokemusta tästä?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Olis jo 8 ottelun voittoputki Livessä, ellei olis jääny jumiin yhes pelis! Siinä piti konsoli sammuttaa ja tuloksena disconnect ja vastustajalle 3-0 voitto. Siinä vaiheessa, kun jumitti, johdin itse 3-1. Huoh... :(
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

jakestyles sanoi:
Evo-webissä joku muistaakseni mainitsi että 50Hz:iin vaihtaminen auttaisi noihin erikoistilanteisiin. Onko kellään kokemusta tästä?

Ainut vain, ettei peli suostu käynnistymään PAL50-asetus päällä :(
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Huomenta, eipäs ole tullut vähään aikaan tänne kirjoitettua kun on pitänyt pelata tätä loistavaa peliä illasta toiseen. No kummiskin yhdestä asiasta pitää hieman tilittää eli tuosta nettipelistä.
Vaikka nettipeli toimii tällä hetkellä hyvin niin silti itse pelaaminen on mielestäni todella erilaista verrattuna normaaliin pelaamiseen. Hienoja kikkoja eikä paljon muutakaan "kynäilyjä" pysty tekemään nettimatseissa kun kaikki tapahtuu pienellä viiveellä. Jotenkin vain pelaajat eivät tottele ohjausta yhtä hyvin kuin normapeleissä vaan nettipelit on enemmänkin suoraviivaista juoksua päästä päähän. Ihan kivahan se on pelata mutta nautin kyllä enemmän normipeleistä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

JM sanoi:
Huomenta, eipäs ole tullut vähään aikaan tänne kirjoitettua kun on pitänyt pelata tätä loistavaa peliä illasta toiseen. No kummiskin yhdestä asiasta pitää hieman tilittää eli tuosta nettipelistä.
Vaikka nettipeli toimii tällä hetkellä hyvin niin silti itse pelaaminen on mielestäni todella erilaista verrattuna normaaliin pelaamiseen. Hienoja kikkoja eikä paljon muutakaan "kynäilyjä" pysty tekemään nettimatseissa kun kaikki tapahtuu pienellä viiveellä. Jotenkin vain pelaajat eivät tottele ohjausta yhtä hyvin kuin normapeleissä vaan nettipelit on enemmänkin suoraviivaista juoksua päästä päähän. Ihan kivahan se on pelata mutta nautin kyllä enemmän normipeleistä.

Eikös kohta tuu se päivitys nettipeliin?
 
Ylös Bottom