Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer - Editointi ja Option Filet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer - Editointi ja Option Filet

Mulla on semmonen ongelma, että haluaisin nämä konamin päivitykset (DLC vai mikälie) peliin, mutta PS3:ni ei ole netissä. Saako näitä virallisia päivityksiä jotenkin ladattua netistä usb:lle ja sitä kautta pleikkarille, vai onko vain selvittävä ilman?

Ei onnistu, ellei pleikka ole kytkettynä nettiin. :(

Miten tossa kun on kopiomaissa tuota option filen edit-dataa, ni se sanoo ettei enää asennuksen jälkeen pysty trophyjä ansaitsemaan. Pitääks paikkansa? Ite kuitenki tykkään noita trophyjaki metsästää.

Ei pitäis olla mitään ongelmaa. Joissakin OF:ssa on ollut edellisinä vuosina System data (tai System settings, en nyt muista kumpi) jonka kopiointia ei suositeltu juuri tuon Trophyjen menetyksen vuoksi. Edit data pitäis olla siis ok vaikka se herjaakin sitä. Jostain syystä mulla ei herjannut mitään. Ja Trophyt kilahtelee ainakin mulle...

Option file BLES 21 versioon:

The Dude's Pes 2011 Bundesliga Option file (PS3/V21)

first thanks to the following, this is off of WEBN and dunes base file.

*I put the Bundesliga as the Pes League. each club has atleast 24 players. 3 Gks, 8 DFs, 8 MFs, 5 FWs. Bayern Munich, Werder Bremen, and Wolsburg have a few more players.

*Each Premier league team has atleast 27 players. I added more UK youth players to most teams.

*I will either make Npower or Bundesliga 2 as the second division.
Latauslinkki
Pesgaming

Ja jos jtn korjattavaa löytyy, niin täältä aika kattavasti Bundesliigasta: Bundesliga Editing 2010/2011 - PESGaming Forums

Käännökset (tekstit pääosin saksaksi)
Rechts=right
TW= GK
links= left
beide= both
MS= CF
HS= SS
RA- WF right
LA= WF left
LV = SB left
RV = SB right
DM = DM LOL
ZM = CM
AM = OM
LIB = SW
RM = SM right
LM = SM left
Spielführer = Captain
Freistoss = Freekick
kurz = short
lang = long

Mahtaako tässä nyt sit riittää pelkkä editin kopioiminen? Mulla kun on se aikaisempi versio jo. vai onko tässä esim paidat tehty paremmin. Mut siltinkin riittäis vain paitojen korvaus ja edit?

Mahtaako tässä nyt sit riittää pelkkä editin kopioiminen? Mulla kun on se aikaisempi versio jo. vai onko tässä esim paidat tehty paremmin. Mut siltinkin riittäis vain paitojen korvaus ja edit?

Katselin läpi tuon, niin yhtään png tiedostoa (paitoja siis) ei option file sisältänyt.. Mutta siltikin osa joukkueiden paidoista oli kunnossa. :confused: Jengit taisi kuitenkin olla päivitettynä suurelta osin. Forsselin naama oli muutettu jostain syystä, eikä Miklun oikeaa naamaa löytynyt edes Suomen maajoukkueesta. En ole ollenkaan varma tästä option filestä... Mitään ei kuitenkaan jo tehdyistä liigoista (Ranska, Italia jne..) kadonnut. Itse asentelin kuitenkin tämän ja rupean nyt tekemään nuo muutamat Bundesliga paidat kuntoon. Schalken muokkasin jo.

E:Jotenkin on sellanen kutina, että tein jotakin väärin, mutta tuleepahan harrastettua tuota paitojen muokkausta.

Olihan siellä niit paitoja????

Mutta näyttäis huomattavasti paremmalta tuo, kuin mitä aikaisempi bundesliiga oli.

Olihan siellä niit paitoja????

Mutta näyttäis huomattavasti paremmalta tuo, kuin mitä aikaisempi bundesliiga oli.

Ai oli? Itse kun kopion niitä, niin näin vain valioliiga paitoja. :p:confused: Mitähän minä sitten tein... Ja kyllä juu, paremmalta näyttää.

Edit: Tiedostot, jotka tuo option file sisältää:

BLES01021EEDIT
BLES01021ELCEMBLEM (01-16)
BLES01021EST_FAR01 , _FAR02, _FAR03, _FAR04, _FAR08
BLES01021EST_FENCE (001-191)
BLES01021EST_ROOF_F (01-48)
BLES01021EST_THUMB (01-12)
BLES01021EST_WALL (01-47)
BLES01021EUNIFORM (001-016)

Käsittääkseni näistä tulisi pleikkaan kopioida tuo edit, emblemit ja uniformut. Olenko oikeassa? Kokeilen kohta uudelleen. Olen nimittäin melko varma, että jotain tein väärin.

Ai oli? Itse kun kopion niitä, niin näin vain valioliiga paitoja. :p:confused: Mitähän minä sitten tein... Ja kyllä juu, paremmalta näyttää.

Niin no jos rehellisiä ollaan niin en katsonut yhtään mitä paitoja oli, huomasin että jotain oli..en niitä edes kopioinut kun mulla siit aikasemmasta oli jo paidat.

Mut mites kun esim leverkusenin alotus puolustuksella taitotasona on jotain 40 päältä hiukan. Onko ne oikeesti niin surkeita

Odottavan aika on pitkä...Itse päätin odotella tuon "oikean" WENB/Rainey OF:n (BLES21) ennen kuin edes aloittelee koko Master Leagueta.
Ilmeisesti tuo on näillä näppäimillä tulossa?

Sen jälkeen pitää kyllä unohtaa OF päivitykset ettei käy kuten viime vuoden NHL10:ssa, johon tuli kuukauden välein uusi Ultimate Update ja joka kerta oli pakko aloittaa sitten Be a GM tietysti alusta. :rolleyes::o:p

Juu itsekin päivittelen vielä sen Wenb:n option filen, kun sen saavat valmiiksi. Huomasin eilen, että olivat joukkueille (kaikille liiga joukkueille) laittamani kannatuslaulut kadonneet edit datan päivityksen jälkeen.. No, ei muuta kuin valioliigaan uudelleen maalilaulut ja master league käyntiin Stokella. Tästä jatkan toisessa ketjussa..

Juu itsekin päivittelen vielä sen Wenb:n option filen, kun sen saavat valmiiksi. Huomasin eilen, että olivat joukkueille (kaikille liiga joukkueille) laittamani kannatuslaulut kadonneet edit datan päivityksen jälkeen.. No, ei muuta kuin valioliigaan uudelleen maalilaulut ja master league käyntiin Stokella. Tästä jatkan toisessa ketjussa..

Ilmankos itelläki oli kadoksissa, en jaksanu eilen asiaa tutkia. Enhän mä pistänytkää ne biisit ku joka sarjan joka joukkueelle :S

Rainey linkitti pesgaming.com sivulle muutaman linkin bundesligaan (option fileihin) pes 2011 peliin. Eli tämä saattaisi tarkoittaa sitä, että vähään aikaan ei wenb:n bles 21 option file päivity. Eli pesgaming.com, sieltä completed option files ja sieltä tuo wenb bles 21. Ja aivan viimeinen sivu. Siellä on myös kattava info pakettien sisällöstä ja jotain ohjeita asennukseen. Kannattaa ainakin katsastaa.

Tässä Raineyn viestit:

Download and install these files in the following order guys

1)http://www.2shared.com/file/KNxVQaSk/PS3.html

2)http://www.2shared.com/file/A7L_48po/PS3.html

3)http://www.2shared.com/file/4J8QmXkt/PS3_11b.html

4)http://www.multiupload.com/N851VXCM99

This will give BLES21 a Bundesliga!!!!!

Credit - CDune

1) includes - Full Bundesliga logo & Partizan and Bursaspor added as well!

2) includes
- Major players like Raúl, Diego and Jurado were cloned, so they are still in the game. The 'international squad teams' have been updated - and as an added bonus, every fake player in edit mode is now from a very small country - you won't ever find them again in the list if you search by nationality!

3) includes -
added a LOT of national team kits (made by Husher), Bundesliga kits, updated squads again, updated the Wildcard teams (they now even have sponsors), etc

4) includes -
Added all national kits from Europe, Africa and the Americas - and four from Asia.Completed Bundesliga squads (some errors fixed, three duplicates removed)Small changes to WIldcard League (Cargados Carajos not as strong)Added Real Sociedad kit - this was an error by WENB. ALL kits in the game now done, except for some GK kits and ten Asian national teams.

edit. Kun tuossa tulee tuo Wildcard pro league mukana (D2), niin miten onnistuu pelkän Dkakkosen nollaus? Itsellä taisi tämä option file jossain vaiheessa olla, mutta silloin latasin vain yhden option filen, ja kokoonpanot olivat melko vaiheessa. Pitäisiköhän tämäkin kokeilla jotenkin? :S

Onko tuo nyt tosi että joka tiedosto tuosta optionfilesta pitää erikseen kopioida? Onko mitään nopeampaa keinoa?

Jos laitan ekana tuosta wenb:n alkuperäsestä of:sta kaikki tiedostot niin pitääkö nuista uusista option fileistä kopioida vaan ne tiedostot, joita ei tuossa alkuperäsessä ollu?

Ite en saanu purettua ainakaan tuota kakkoslinkin zip-tiedostoa jostain syystä. Muut toimii

Jos sulla on tuo ensimmäinen Wenb:n option file (lokakuun 8. Julkaistu), ei tarvitse kopioida kuin neljännen linkin tiedostosta ne, joita sinulla ei vielä ole + EDIT DATA. Ja jos ei ole aikaisempaa wenb:n option fileä, niin nelos linkin option file tulee kopioida kovolle (kokonaan). Hullua on kyllä. Sitten vielä pieni selvennys: linkki 1 + linkki 2 + linkki 3 = linkki 4.

Huoh, saako tuota nelos fileä ladattua jostain muualta? Tuo Rapidshare valittaa että on liikaa latauksia samasta IP-osoitteesta (ei kyllä pitäisi olla..) :o

Itsekin olen melko sekaisin nyt (viimeistään) näiden kanssa.. Ja aloin vielä itse työstämään npower Championshippia tähän vielä lisäksi. Tarkoituksena on tehdä joukkueille suht oikeat asut (png:t löytyy), sekä joukkueiden logot. Katsotaan mitä tästäkin tulee.. :D Pelaajia tuskin
jaksan.. Täytyisi pelatakin välillä. :p

@Ormgard Eikös tuo nelonen ole multiuploadissa, niin siellähän on eri vaihtoehtoja, mistä sen voi ladata.

Edit. Sellainen huomio vielä, että Cdune (vai kuka oli), joka on siis tehnyt nuo/tuon yllä olevan option filen, on wenb:n tiimissä mukana.

Ylös Bottom