Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Rally 2002

Lince

Well-Known Member
PC:llä noin vuosi sitten vaikuttanut peli on tulossa PS2:lle, kuitenkin mukanaan tuoden jotain uudistuksia. Ihan pätevä peli tuo PC puolella oli, vaikka olikin vähän arcademainen. Kyllähän tätä pelaa Colin3:sta ja Vrally3:sta odotellessa, varmaankin.

Infoa
 
Pro Rally 2002 ?

Pro Rally 2002, onkos tää peli floppi vai miksi tästä ei lainkaan keskustella? Vai puhutaanko siitä jollain muulla nimellä? Ja löytyyköhän tästä mitään arvostelua mistään?

Haluaa hyvän ralli pelin ps2:lle :( Tuo WRC on ainakin mielestäni aivan floppi. Ajettavuuden nyt just sulattaa, mutta miten sitä voi ajaa, kun nuotit tulee miten sattuu...

-peeppa-
 
Yhdistelin ketjuja ja kuten näkyy, paljoakaan keskustelua ei ole tästä pelistä syntynyt. PC:n 2001-version perusteella ei ole syytäkään, vaikkei iloinen yllätys Pro Rally 2002:n suhteen tekisi ollenkaan pahaa.
 
Sitähän minäkin olen vähän ihmetellyt, kun ei ole keskustelua ilmennyt kyseisestä pelistä. Pelin hinta on ainakin kohillaan GameBOX:ssa , jos vain tuo 39 , ei ole erehdys. Hinnastahan voi päätellä että sittenkin peli floppaa.....
 
Ite testasin eilen nopeasti arcade-modea, vaikutti aika kamalalta wrc:hen verrattuna. Ajotuntuma mätti ja samoin grafiikka...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg


No? Millanen peli on?

Ite kokeilin peliä hieman (arcade ja time trial)enkä voi hirveästi kehua. Kuvakulmia peräti kaksi,yksi sisältä ja yksi ulkoa. Ja esim. Colinin pelattavuuteen tätä on turha verrata, ainakin mun mielestä ajotuntuma oli jotenkin outo,menin ainakin itse aika paljon pitkin metsiä. :p

Auto hajoaa myös tässä pelissä. Ja ruudun oikeaan alakulmaan syttyy ratin kuva jos auto alkaa puoltaa ym.Sama systeemi kuin muistaakseni wrc:ssä. Ja tottakai tässäkin pelissä saa renkaita, välityksiä ym.säädellä (paitsi arcade modessa).

Kannattaa kokeilla enne ostoa.

plussia:
+Poikkeuksellisen halpa hinta.
+mukana Kit careja.
 
pro rally 2002 lumiradat

Moikka! olisin vain kysellyt miten kit.luokassa on mahdollista päästä eteenpäin?? Alun hankirallit on ihan sikavaikeita....Tuntuu ettei pääse millään eteenpäin? MIten trophy ja challenge modeen pääsee käsiksi? Tuntuu aivan surkeelta peliltä.....Täytyy kai viedä peli vaihtoon...Hieman dissapointed...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuamo


Ite kokeilin peliä hieman (arcade ja time trial)enkä voi hirveästi kehua. Kuvakulmia peräti kaksi,yksi sisältä ja yksi ulkoa. Ja esim. Colinin pelattavuuteen tätä on turha verrata, ainakin mun mielestä ajotuntuma oli jotenkin outo,menin ainakin itse aika paljon pitkin metsiä. :p

Auto hajoaa myös tässä pelissä. Ja ruudun oikeaan alakulmaan syttyy ratin kuva jos auto alkaa puoltaa ym.Sama systeemi kuin muistaakseni wrc:ssä. Ja tottakai tässäkin pelissä saa renkaita, välityksiä ym.säädellä (paitsi arcade modessa).

Kannattaa kokeilla enne ostoa.

plussia:
+Poikkeuksellisen halpa hinta.
+mukana Kit careja.
:confused: :confused: :confused:
 
Re: pro rally 2002 lumiradat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pacman
Moikka! olisin vain kysellyt miten kit.luokassa on mahdollista päästä eteenpäin?? Alun hankirallit on ihan sikavaikeita....Tuntuu ettei pääse millään eteenpäin? MIten trophy ja challenge modeen pääsee käsiksi? Tuntuu aivan surkeelta peliltä.....Täytyy kai viedä peli vaihtoon...Hieman dissapointed... :confused: :confused: :confused:

Sori,en osaa vastata kun en oo sen syvemmin peliin tutustunut. mitäs tapahtu kun pelasit arcaden läpi? Aukesko uusia moodeja?
 
Ylös Bottom