Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (Mestari Simo911)

Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Kisa 1: https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=1308
Kisa 2: https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=4013

Hyvää kisaa oli taas monen kanssa, ja vauhtikiin ihan kohallaan. Molemmat kisat oikeestaan mokasin ekalla kierroksella, muuten meni melko virheettä. Kattelin tosta omasta striimistä varikkostoppeja, ja mulla näky menevän reilut 18 sekuntia. Eli Ohjeahh ois sittenkii tullu mun ja Hiphein taakse varikolta.

Onkohan tässä viimesimmässä päivityksessä paranneltu noita törmäysfysiikoita? Tässä oli kyllä ilmassa katastrofin ainekset, onneks ei liimannu. https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=4233 Sori Hiphei tosta, oli aika optimistinen yritys.

Tarkistin tuolta etusivun säännöistä, niin siellä ei ollu mainintaa että linjaa saa vaihtaa vaan kerran suoralla. Olettasin että toi on meillä kuitenkiin käytössä. Only4win pujotteli pääsuoralla aika tavalla :D https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=4856 Ei tuossa kuitenkaa mittää vakavaa.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Hyvää kisaa oli taas monen kanssa, ja vauhtikiin ihan kohallaan. Molemmat kisat oikeestaan mokasin ekalla kierroksella, muuten meni melko virheettä. Kattelin tosta omasta striimistä varikkostoppeja, ja mulla näky menevän reilut 18 sekuntia. Eli Ohjeahh ois sittenkii tullu mun ja Hiphein taakse varikolta.

Samaa laskeskelin tuosta itsekin. Muutenkin oikeudenmukaisempi noin päin, kun en kuitenkaan kaikkia kierroksia ajanut eli olisi vielä ollut mahdollisuus mokaillakin, jos vaikka varikokkokäyntiin aika olisikin riittänyt. Tiukka viimeisen kierroksen taisto olisi kyllä saattanut tulla.

https://youtu.be/JfoxeVxuk8c?t=18m53s

Tuohon tilanteeseen taisi pitkälti omat voittohaaveet sitten kaatua. Luulin jo, että oli antamassa tilaa, mutta ei varmaan sitten silli huomannut meikäläistä?
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Hyvää kisaa oli taas monen kanssa, ja vauhtikiin ihan kohallaan. Molemmat kisat oikeestaan mokasin ekalla kierroksella, muuten meni melko virheettä. Kattelin tosta omasta striimistä varikkostoppeja, ja mulla näky menevän reilut 18 sekuntia. Eli Ohjeahh ois sittenkii tullu mun ja Hiphein taakse varikolta.

Tarkistin tuolta etusivun säännöistä, niin siellä ei ollu mainintaa että linjaa saa vaihtaa vaan kerran suoralla. Olettasin että toi on meillä kuitenkiin käytössä. Only4win pujotteli pääsuoralla aika tavalla :D https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=4856 Ei tuossa kuitenkaa mittää vakavaa.

Joo Ohjeahh vauhtia hidasti vähän pari kierroksella ohitettavaa. Minä mukaanlukien aluksi kun en tajunnu takana jonkun tulevan ennenkuin sininen lippu ilmoitti nopeammasta autosta. Sen jälkeen ohjeahh osuikin johonkin toiseen ohitettavaan ja pääsin takasin tämän edelle. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että julistetaan voittajaksi, kun toinen lähtö kuitenkin meni sillä pipariksi tuon bugin takia ja ekan kisan olisi voittanut luultavasti silti ilman kierroksella ohitettavia ja tuota bugia. Pisteiden valossa ei kuitenkaan asialla ole kovin suurta merkitystä onneksi, mutta protesteja kärki nelikolta otetaan vielä vastaan.

Linjaa saa vaihtaa vaikka 10 kertaa jos kukaan ei ole pyrkimässä ohitukseen. Tuo on ihan ok että koittaa rikkoa toisen imua suoralla ja varsinaisesta peippailusta ei ole silloin kyse.

Mutta tosiaan jos edellä ajava havaitsee, että takana tuleva tulee rinnalle niin jos vaihtaa sisälinjalle niin siellä on myös pysyttävä ja jätettävä tilaa toiselle tulla ulkokautta rinnalle.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että julistetaan voittajaksi, kun toinen lähtö kuitenkin meni sillä pipariksi tuon bugin takia ja ekan kisan olisi voittanut luultavasti silti ilman kierroksella ohitettavia ja tuota bugia. Pisteiden valossa ei kuitenkaan asialla ole kovin suurta merkitystä onneksi, mutta protesteja kärki nelikolta otetaan vielä vastaan.

Laita vaan Thuto voittajaksi. Kierroksella ohitus -hässäköitä yms vastaavia ylläreitä nyt sattuu joka kisassa jollekin, kuuluu tavallaan kilpa-autoiluun. Loputon suo, jos tuollaisista alkaa kisan jälkeen hyvityksiä kaikille jakelemaan. [emoji14]
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Kisa 1: https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=1308
Kisa 2: https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=4013

Hyvää kisaa oli taas monen kanssa, ja vauhtikiin ihan kohallaan. Molemmat kisat oikeestaan mokasin ekalla kierroksella, muuten meni melko virheettä. Kattelin tosta omasta striimistä varikkostoppeja, ja mulla näky menevän reilut 18 sekuntia. Eli Ohjeahh ois sittenkii tullu mun ja Hiphein taakse varikolta.

Onkohan tässä viimesimmässä päivityksessä paranneltu noita törmäysfysiikoita? Tässä oli kyllä ilmassa katastrofin ainekset, onneks ei liimannu. https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=4233 Sori Hiphei tosta, oli aika optimistinen yritys.

Tarkistin tuolta etusivun säännöistä, niin siellä ei ollu mainintaa että linjaa saa vaihtaa vaan kerran suoralla. Olettasin että toi on meillä kuitenkiin käytössä. Only4win pujotteli pääsuoralla aika tavalla :D https://youtu.be/GmHviNsPoSM?t=4856 Ei tuossa kuitenkaa mittää vakavaa.
Eihän toi meijän pikku kontakti vaikuttanut mitenkään sijoituksiin,annoit mun "olla" eelläs. En kyl ees muistanut tota.:)
Only kyl mutkitteli samas kohtaa samalla tavalla munki ees. Herrasmiessääntöjen vastaista oli toi mutkittelu ja rankun paikka live elämän kisois,mut en mä ainakaan rankkua vaadi onlylle.:)


Tulevis kisois voitas ottaa vain maaliin ajaneet huomioon tuloksissa sama mitä ja milloin bugeja tai discoja tulee.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

https://youtu.be/JfoxeVxuk8c?t=18m53s

Tuohon tilanteeseen taisi pitkälti omat voittohaaveet sitten kaatua. Luulin jo, että oli antamassa tilaa, mutta ei varmaan sitten silli huomannut meikäläistä?

Jaa niin tommonenki tilanne oli :eek::eek: Joo ei ***** mua. En tiiä mitä mahdoin ajatella. Väsyneenä ei oikein pahemmin ajattele. Jos nyt oikein muistan, niin ajattelin että wtf oliko joku mun takana kun vilahti peilissä ja sinistä lippua. Aattelin kai ettei kukaan nyt vielä ois kierroksella menossa ohitte tuossa vaiheessa niin tuli hieman puskista.

https://www.youtube.com/watch?v=VgysEh_Rho8#t=23m0s

Jos ois vähän aiemmin toi kisainssi varoittanu sinisestä lipusta, niin olisin tajunnu kattoo peiliin että tuutkin ihan perässä. Nyt kun sain hoksasin asian niin olitkin jo kerinny kuolleeseen kulmaan.

edit: Lisäyksenä vielä että kuvittelin kai että joku tulee samalla kierroksella ja olisi ns. kisatilanne
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Only kyl mutkitteli samas kohtaa samalla tavalla munki ees. Herrasmiessääntöjen vastaista oli toi mutkittelu ja rankun paikka live elämän kisois,mut en mä ainakaan rankkua vaadi onlylle.:)

Se on musta ihan hyväksyttävää että käy kerran suoralla toisella laidalla ja palaa alkuperäiselle linjalle kuten adventticupis melki kaikki teki dubaissa rikkoakseen imua. Hieman häiritsevästi only tuon kyllä toteutti, mutta toisaalta ei siitä suurta harmiakaan toisille kai aiheutunut :D
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Joo Ohjeahh vauhtia hidasti vähän pari kierroksella ohitettavaa. Minä mukaanlukien aluksi kun en tajunnu takana jonkun tulevan ennenkuin sininen lippu ilmoitti nopeammasta autosta. Sen jälkeen ohjeahh osuikin johonkin toiseen ohitettavaan ja pääsin takasin tämän edelle. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että julistetaan voittajaksi, kun toinen lähtö kuitenkin meni sillä pipariksi tuon bugin takia ja ekan kisan olisi voittanut luultavasti silti ilman kierroksella ohitettavia ja tuota bugia. Pisteiden valossa ei kuitenkaan asialla ole kovin suurta merkitystä onneksi, mutta protesteja kärki nelikolta otetaan vielä vastaan.

Linjaa saa vaihtaa vaikka 10 kertaa jos kukaan ei ole pyrkimässä ohitukseen. Tuo on ihan ok että koittaa rikkoa toisen imua suoralla ja varsinaisesta peippailusta ei ole silloin kyse.

Mutta tosiaan jos edellä ajava havaitsee, että takana tuleva tulee rinnalle niin jos vaihtaa sisälinjalle niin siellä on myös pysyttävä ja jätettävä tilaa toiselle tulla ulkokautta rinnalle.

Tommonen mutkittelu ei houkuttele ees yrittää ohitusta missään vaihees rataa.Herrasmiesmäistä on näyttää hyvis ajoin minkä ajolinjan ottaa etenki ensimmäisen linjanvaihon jälkeen.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Tommonen mutkittelu ei houkuttele ees yrittää ohitusta missään vaihees rataa.Herrasmiesmäistä on näyttää hyvis ajoin minkä ajolinjan ottaa etenki ensimmäisen linjanvaihon jälkeen.

No joo täysin totta ja varsinkin noin kapealla radalla. Kunhan välimatka on tarpeeksi iso ja ei häiritse takana tulevan ajoa, niin ilmavirran rikkominen on vielä ihan ok touhua, mutta ei ihan tuossa määrin kaiketi. En tie miten oikeassa elämässä noi menee.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

No joo täysin totta ja varsinkin noin kapealla radalla. Kunhan välimatka on tarpeeksi iso ja ei häiritse takana tulevan ajoa, niin ilmavirran rikkominen on vielä ihan ok touhua, mutta ei ihan tuossa määrin kaiketi. En tie miten oikeassa elämässä noi menee.
Tuossa on varmaan yksi oikean elämän esimerkki: Varoituksella taisi selvitä, jos oikein muistan.

Eihän tuo tosiaan leveällä radalla ja toisen ollessa vähän kauempana ole mikään ongelma, mutta tuollaisessa kapeassa rännissä kyllä näyttää vähän härskiltä. Dubaissa tosiaan taisi jota kuinkin kaikki mutkitella suorilla.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Ei nyt kuiteskaan Onlylle rankkua tarvi antaa. Mielestäni hyvä ett "epäkohdat" otetaan puheex ja sitä kautta saahaan selvyyttä epäselviin tilanteisiin ja sääntöihin tulee ehkä mahdollisia parannuksia/lisäyksiä.:)
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Itse rankaisen itseäni lähtemällä vikana matkaan vikassa kisassa. Ei ollut kuitenkaan ihan eka kerta kun kämmään. Ekassa kisassa simoa kohtelin vähän kaltoin ja pari pientä virhettä mahtuu myös jos oikein muistelen.

Ymmärrän kyllä ettei ohjeahh halunnut voittoa itselle. En itsekkään haluaisi ensimmäistä voittoa tulevan tuolla tavalla. Vähintään neljäs ois kuitenkin ollu ja mahdollisesti kolmas. Pisteiden kannalta ei niin merkitystä monesko on niin myönnän kolmannen sijan.

Tosiaan jatkossa vaikka olisi mitä varikkobugeja tahansa niin hyvitystä ei anneta. Jokaisen omalla vastuulla testailla bugaako peli vai ei. Nyt vaan tuo päivitys tuli samana päivänä eikä ollut tiedossa, että moista voi sattua. Kannattaa varottaa muita formulacupissa tuosta mikäli pakollinen pysähdys siellä? Eli testaa toimiiko ja jos ei toimi niin profiilin poisto luultavasti auttaa jälleen kerran.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Mä en tuota omaa tekoa pidä kyllä minään edes varoituksen arvoisena... Kaukana ollaan siitä että yrittäisin estää ohitusta.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Huomenna päivällä päivitän etusivun ja spektit päätöskisaan. Asetukset ollu jo pidemmän aikaa suurinpiirtein selvillä, mutta enpä ole oikein jaksanut tänne niitä laitella fatiikin takia :eek:

Pari uutta tyyppiä saadaan luultavasti mukaan. jatumatunen ymmärtääkseni oli myös kiinnostunut. Koitetaan saada täysi gridi ja vielä mielenkiintoisempi kisa kuin edelliskauden päätöskisa Nordschleifes :)
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 5/6 pelaajat 13/16)

Viime kisan pisteet:

Thuto = 22
storkki = 18
hiphei_finland = 12
finne71 = 11
markusoh = 11
ohjeahh = 10
only4win = 10
Sludgefeast420 = 4
pexi69 = 3
Sontalaja = 3
SiLLiMuNaVoi = 3

Onnea Thutolle ja Storkille vielä voitosta. Nyt päivitän vie etusivun


Kauden pisteet:

1. Simo911 = 94
2. Thuto = 80
3. markusoh = 62
4. Sisuvoima10 = 59
5. storkki = 57
6. hiphei_finland = 49
7. Jallmari = 45
8. SiLLiMuNaVoi = 43
9. TwitteryErmine = 30
10. only4win = 28
11. ohjeahh = 25
12. Eki-86 = 18
13. finne71 = 11
14. Sontalaja = 10
15. akitus79 = 8
16. pexi69 = 7
17. Sludgefeast420 = 4

Jännäksi menee vielä kolmen kärjen osalta. Thutollakin hyvät saumat vielä mestaruuteen. Jos voittaisi ja ajaisi kisan nopeimman kierroksen, niin simon pitää olla vähintään toinen. Jos kolmas niin häviäisi pisteellä mestaruuden Thutolle.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 6/6 pelaajat 9/16) 20€ kisan voittajalle

Seuraavan kisan spektit selvillä etusivulla. 7 mahtuu vielä kauden päätökseen mukaan. Otin sisuvoiman pois listasta kun oli jättänyt 2 viimeistä kisaa väliin mitään ilmoittamatta, joten jos mielii mukaan niin ilmoittaa uudestaan sitten.

Laitetaan vähän treenimotivaatiota jengille antamalla kisan voittajalle 20€ koodi PSN storeen. Ilman reeniä kisasta tulisi muuten melko varmasti tuskainen kokemus. Samalla pyritään saada täysi gridi, jolloin mestaruustaistosta ja mitaleista saadaan käydä vielä hyvää kamppailua. Lisäksi voidaan sitten tuumia onko vastaavanlaisille random sää kisoille kysyntää vaan voidaanko sivuuttaa jatkossa.

Edit: rahapalkinto vaihdettu psn koodiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 6/6 pelaajat 9/16) 20€ PSN koodi kisan voittajalle

ja tosiaan lisättäköön pelin sääntöihin vielä että kesken kisan asetuksista valittaminen/itkeminen kielletty. Eli jos vaikka ei ole valmistautunut kisaan ja sössiin varikolla jotain niin menee omaan piikkiin ja silloin täytyy pitää nokka kiinni. Samoin omien tai toisten pelaajien taktiikasta kommentoiminen/uteleminen kielletty.

Muiden säädöistä kysyminen myös kielletty alkaen klo 20:15 harjoituksista.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 6/6 pelaajat 11/16) 20€ PSN koodi kisan voittajalle

Ilksep siis lähtee huomenna paalulta matkaa vetämään letkaa. Näytti kaverilla olevan vauhtikin ihan ok 4.00,3 miten harkkakisaa ajeltiin. Puhtaalla ajolla antaa simolle vie hyvän haasteen.
 
Vastaus: [Project CARS] KonsoliFIN Cup #2 (kisa 6/6 pelaajat 13/16) 20€ PSN koodi kisan voittajalle

En osallistu tän illan kisaan.
 
Ylös Bottom