Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project C.A.R.S.

2012 Ford Fusion Nascar-auto pitäis löytyä dlcnä ja muutama ovaali. iRacingistä löytyy kaikki Sprint Cupin autot ja radat, joten jos Nascar onlinessa kiinnostaa niin iRacingiin PCllä sitte vaan. Tekoäly-Nascaria varmaan ainoana tarjoaa Nascarin viralliset lisenssipelit, joista uusin Nascar 14 julkaistiin viime helmikuussa ps3lle, xolle ja pclle. Seuraavasta ei ole tietoa.

Tosiaan Nascar 14 ei ole tulossa Xbox One / PS4 koska sitä ei kuulemma kannata vielä näille alustoille tehdä. Eli nähtävästi pari ovaalia ja autoa tulossa Project CARSiin, mutta ei mahdollisuutta "aitoon" NASCAR kilpailuun. No.. ainakin tuo LeMans 24 tunnin ajo kiinnostaa esim. 2-3 tunnin mittaisena.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Tosiaan Nascar 14 ei ole tulossa Xbox One / PS4 koska sitä ei kuulemma kannata vielä näille alustoille tehdä. Eli nähtävästi pari ovaalia ja autoa tulossa Project CARSiin, mutta ei mahdollisuutta "aitoon" NASCAR kilpailuun. No.. ainakin tuo LeMans 24 tunnin ajo kiinnostaa esim. 2-3 tunnin mittaisena.

Imo. Ei ei ja vielä kerran ei! :D Haukuin jo GT6 syvimpään rotkoon kun tekivät puolen tunnin 24H kisan sinne :mad: Kyllä sen pitää olla se 24 tuntia sekunnilleen.
Project Carsissa ei pitäisi missään kohtaa oikoa, ei edes pelin pituuksissa. Jos sinne jotain Nascaria tulee niin nekin on oikean kisan mittaisia tai sitten +-1 kierros (tämä on muuten vissiin valinnainen että kuinka pitkiä kisoja haluaa ajaa).
Kyse ei ole Arcadepelistä eli siis pelistä joka vain mennään ja pelataan läpi, vaan pelistä jossa saa oikeasti ajaa.

Onneksi tästä tulee muuten melko lailla offlinepeli (tuleeko mitään online-versiotakaan?) koska nytkin on sonyn ja microsoftin verkkoihin hakkerit pässeet käsiksi.
Ketuttaa jos on pitkä kisa kesken ja se jää kesken jos konsoli ei yhdistä verkkoon tai jotain muuta vastaavaa.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

...Kyllä sen pitää olla se 24 tuntia sekunnilleen.

Ystäväni tulee käymään ja haluaisimme ajaa yhdessä 2-3 tuntia LeMansia, mutta on ajettava tasan 24 tuntia. Selvä. Nascar kyllä kiinnostaisi, siinä kilpailun pituus käsittääkseni 2-4 tuntia.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Ystäväni tulee käymään ja haluaisimme ajaa yhdessä 2-3 tuntia LeMansia, mutta on ajettava tasan 24 tuntia. Selvä. Nascar kyllä kiinnostaisi, siinä kilpailun pituus käsittääkseni 2-4 tuntia.

En mä usko että sekään on mahdotonta, peliin nimittäin pitäisi tulla paljon, todella paljon säätöjä mikä sisältää myös kisojen pituuden määrittämisen itse jokaiseen sarjaan tai kisaan. Voihan tietysti tuota Le Mansin kisaa ajaa quick race:na tai vastaavana :rolleyes: Jos nyt oon ihan oikein tajunnut tuota peliä...
Mutta siis mun pointti on se että pelistä on tulossa niin realistinen kuin mahdollista, kuitenkin siten että siitä hyötyy pelaajat jotka eivät tunti tolkulla jaksa ajella yhtä kisaa.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Imo. Ei ei ja vielä kerran ei! :D Haukuin jo GT6 syvimpään rotkoon kun tekivät puolen tunnin 24H kisan sinne :mad: Kyllä sen pitää olla se 24 tuntia sekunnilleen.
Project Carsissa ei pitäisi missään kohtaa oikoa, ei edes pelin pituuksissa. Jos sinne jotain Nascaria tulee niin nekin on oikean kisan mittaisia tai sitten +-1 kierros (tämä on muuten vissiin valinnainen että kuinka pitkiä kisoja haluaa ajaa).
Kyse ei ole Arcadepelistä eli siis pelistä joka vain mennään ja pelataan läpi, vaan pelistä jossa saa oikeasti ajaa.

Onneksi tästä tulee muuten melko lailla offlinepeli (tuleeko mitään online-versiotakaan?) koska nytkin on sonyn ja microsoftin verkkoihin hakkerit pässeet käsiksi.
Ketuttaa jos on pitkä kisa kesken ja se jää kesken jos konsoli ei yhdistä verkkoon tai jotain muuta vastaavaa.

Kyllä tästä PCARSista on nimenomaan onlinepeli tulossa, mutta extrana paras offline mitä on missään ajopelissä ollut. Molemmat pitäis olla kunnossa. Varsinkin hyvää offlinea ei ole oikeastaan missään ajopelissä, koska tekoäly on ilmeisen vaikea ollut aina tehdä ajopeleihin.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.


Kova on vääntö mm. rengasdetaljeissa, huhhuh.
Mukava lukea esim. Nicholas Hamiltonin ja Collinsin Benin testejä ja eriäviä mielipiteitä raasereista. En tietty vielä kaikkea lukenut mutta mielenkintoista on.

Hiukka veikkailisin, että 'pätsisateeseen' joudutaan julkkarin jälkeen. Esim. A.I:n ja enduranssien rengaskulutuksien suhteen - päättelen tuon viimeisen pdf-blogahduksen perusteella.

Onhan tässä tosin vielä hiukka aikaa kiillottaa..
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Kyllä tästä PCARSista on nimenomaan onlinepeli tulossa, mutta extrana paras offline mitä on missään ajopelissä ollut. Molemmat pitäis olla kunnossa. Varsinkin hyvää offlinea ei ole oikeastaan missään ajopelissä, koska tekoäly on ilmeisen vaikea ollut aina tehdä ajopeleihin.

Tekoäly on aina ollut niin samperin tyhmä tai helppo, nuo sanat varmaan kiteyttää sen miksi ihmiset eivät siitä pidä. Mutta tosi on että 60 autoa ei saa viivalle saatika rehellistä ajoa netin välityksellä vielä tällä tekniikalla ilman ongelmia. Mutta nyt on olut tosi iso hype tuosta tekoälystä ja sen säädettävyydestä että toivotaan parasta :)
Ei taida kukaan vielä olla kehittänyt sellaista jossa olisi vaikka 3 oikeata kuskia ja loput autot radalla olisi tekoälyn ohjastamia, tuo ratkaisisi monesti sen gridiongelman ettei tarvi ajella kisaa alimiehityksellä.

Mutta totta hitossa online on tähän tervetullutta, tiedä vaikka joskus tulevaisuudessa vielä vanha ajoporukka löytäisi itsensä varikkosuoralta kuleksimasta :rolleyes::D
 
Vastaus: Project C.A.R.S.


Eikös tuo ollut PC:llä, sillä kyllä onnistuu mutta konsoleilla ei olla vielä pahemmin päästy sellasiin lukemiin jotka olisi kunnollisia. Jos PCARSissa päästään 30 kuskiinkin niin se on jo hemmetin hienoa :)
Tykkään ideasta just senkin takia että kaikki mahdollinen on säädettävissä. GT- pelisarjassa on ollut kaiken maailman rajoituksia (ja tietty bugeja) että kokemus on ollut vähän sekava. Sen lisäksi että säätöjä ei ole tarpeeksi vakavempaan kisaan.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Eikös tuo ollut PC:llä, sillä kyllä onnistuu mutta konsoleilla ei olla vielä pahemmin päästy sellasiin lukemiin jotka olisi kunnollisia. Jos PCARSissa päästään 30 kuskiinkin niin se on jo hemmetin hienoa :)
Tykkään ideasta just senkin takia että kaikki mahdollinen on säädettävissä. GT- pelisarjassa on ollut kaiken maailman rajoituksia (ja tietty bugeja) että kokemus on ollut vähän sekava. Sen lisäksi että säätöjä ei ole tarpeeksi vakavempaan kisaan.

On joo ja multi-aihehan tämä on. Onko muuten jossain sanottu, kuinka paljon next-genkonsoliversioon on tulossa max. pelaajamäärä? Veikkaan 16, mutta 24 olisi kova suoritus.

Itse olen ostamassa pelin varmaan PS4:lle ja PC:lle, kunhan pelistä ei tule sellaista, että maksullisia dlc-paketteja saa latailla joka kuukausi.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

On joo ja multi-aihehan tämä on. Onko muuten jossain sanottu, kuinka paljon next-genkonsoliversioon on tulossa max. pelaajamäärä? Veikkaan 16, mutta 24 olisi kova suoritus.

Itse olen ostamassa pelin varmaan PS4:lle ja PC:lle, kunhan pelistä ei tule sellaista, että maksullisia dlc-paketteja saa latailla joka kuukausi.

Eikös tässäkin ketjussa ollut alussa puhetta että jotain päälle 60 olisi offlinessa (jopa video tästä muistaakseni, ei vaan jaksa selata ketjuja :D) mutta onlineen veikkaan että päästään kyllä lähelle 30. Onhan PS4:n GTA:ssakin onnistuttu tuplaamaan käyttäjämäärä yhdellä servulla varsin menestyksekkäästikin vieläpä.
DLC:tä tullaan näkemään kyllä varmaan joka kuukausi mutta maksullisia ne tuskin on jos ei mitään hirveetä pakettia lykkää... Tiedä nyt tuostakin sitten :rolleyes:
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Eikös tässäkin ketjussa ollut alussa puhetta että jotain päälle 60 olisi offlinessa (jopa video tästä muistaakseni, ei vaan jaksa selata ketjuja :D) mutta onlineen veikkaan että päästään kyllä lähelle 30. Onhan PS4:n GTA:ssakin onnistuttu tuplaamaan käyttäjämäärä yhdellä servulla varsin menestyksekkäästikin vieläpä.
DLC:tä tullaan näkemään kyllä varmaan joka kuukausi mutta maksullisia ne tuskin on jos ei mitään hirveetä pakettia lykkää... Tiedä nyt tuostakin sitten :rolleyes:
60 pc-versiossa juuri ja juuri. Konsoleilla en usko, että päästään yli 30 offlinessakaan. Saati onlinessa. 60 fps-peli kuitenkin ja melko hyvän näköinen mitä itse ps4-versiota päässyt messuilla kokeilemaan. 24 offlinessa ja 16 onlinessa on oma veikkaus.

24 onlinessa olisi kyllä melko jees konsoleilla.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

60 pc-versiossa juuri ja juuri. Konsoleilla en usko, että päästään yli 30 offlinessakaan. Saati onlinessa. 60 fps-peli kuitenkin ja melko hyvän näköinen mitä itse ps4-versiota päässyt messuilla kokeilemaan. 24 offlinessa ja 16 onlinessa on oma veikkaus.

24 onlinessa olisi kyllä melko jees konsoleilla.

64 kuskia on maksimi radalla offlinessa. Toki, tämä ei ole vielä ihan varmaa koska kyse on PC:n versiosta mutta epäilen että tuo ei paljon muutu.
30 riittää kyllä myös hyvin mutta jos tuohon tulee virallinen 24H Le Mans tuki niin tuo ei millään riitä jos ne eivät anna autojen määrässä periksi.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Ehkä hieman out kysymys, mutta onko täällä ketään joka pelaa jo tai on pelannut Project CARSia? Kiinnostaisi tietää kuinka paljon pelaajien palaute vaikuttaa pelin tekemiseen. Kuulemma pelaajat toivoivat sään vaihtelua ja tällainen sitten tehtiin todella viimisen päälle.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Ehkä hieman out kysymys, mutta onko täällä ketään joka pelaa jo tai on pelannut Project CARSia? Kiinnostaisi tietää kuinka paljon pelaajien palaute vaikuttaa pelin tekemiseen. Kuulemma pelaajat toivoivat sään vaihtelua ja tällainen sitten tehtiin todella viimisen päälle.

Konsoliversiota ei taida olla vielä kovinkaan monella käsissään mutta pc-versioita on jotkut pelanneet, onko se nyt sitten epävirallisesti testikäytössä vai miten, sekään ei taida valmis vielä olla?

Onkos pelistä muuten jotain uutta tietoa tullut ulos?
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Konsoliversiota ei taida olla vielä kovinkaan monella käsissään mutta pc-versioita on jotkut pelanneet, onko se nyt sitten epävirallisesti testikäytössä vai miten, sekään ei taida valmis vielä olla?

Onkos pelistä muuten jotain uutta tietoa tullut ulos?

Rahoitus peliä varten kerättiin alunperin yhteisörahoituksella ja peliä tarpeeksi rahoittaneet ovat saaneet joko päivittäisen, viikkotaisen tai kuukaisittaisen kehitysversion pelistä riippuen siitä kuinka paljon on peliä rahoittanut. www.wmdportal.com:in sivulta näkee eri rahoitusasteiden saamat edut pelin kehityksen aikana kunhan menee sivua hieman alaspäin.

Uutta tietoa pelistä ei taida olla tullut vähään aikaan mutta jos joku tietää paremmin niin voi korjata. Pelin kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.projectcarsgame.com/ jos haluat käydä katsomassa mitä pelille nykyään kuuluu.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Rahoitus peliä varten kerättiin alunperin yhteisörahoituksella ja peliä tarpeeksi rahoittaneet ovat saaneet joko päivittäisen, viikkotaisen tai kuukaisittaisen kehitysversion pelistä riippuen siitä kuinka paljon on peliä rahoittanut. www.wmdportal.com:in sivulta näkee eri rahoitusasteiden saamat edut pelin kehityksen aikana kunhan menee sivua hieman alaspäin.

Uutta tietoa pelistä ei taida olla tullut vähään aikaan mutta jos joku tietää paremmin niin voi korjata. Pelin kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.projectcarsgame.com/ jos haluat käydä katsomassa mitä pelille nykyään kuuluu.

Juurikin näin :)

Menisi nyt tuo helmikuu ja maaliskuun puolet nopeasti tuosta, ajohimot tässä vaan kasvaa :D
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

[video=youtube_share;lF8dzfMXKVY]http://youtu.be/lF8dzfMXKVY[/video]

Tuossa on oikeastaan vain pari kierrosta nyrrellä (Eifelwald). Alussa kuitenkin kaveri kommentoi ensivaikutelmiaan ilmeisen pitkän tauon jälkeen pcarsin kehitysversioista - ja tietty artikuloi ajon tuomia vaikutelmia. Noin kuukauden vanha video ilmeisesti.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Uusi traileri:

[video=youtube;8xponcuyvzo]https://www.youtube.com/watch?v=8xponcuyvzo[/video]
 
Ylös Bottom