Vastaus: Project CARS
Eiku siis silleen "lennossa" Eli kun nappuloita on ratissa rajoitetusti niin näppiksestä saisi lisää, mihin vois kaikki penkin säädöt sun muut laittaa.
Meinasitko siis että jos varikolla haluaa tehdä säätöjä?
Kaasusta ja jarrusta liikkuu ainakin mulla valikot ja sitten vaihdesiivekkeistä.
Eiku siis silleen "lennossa" Eli kun nappuloita on ratissa rajoitetusti niin näppiksestä saisi lisää, mihin vois kaikki penkin säädöt sun muut laittaa.
Ja voi vintti! En tiennyt edes että tällainen on konsolillekin olemassa. Olen kaiken lisäksi konsolilla ihan aloittelija tämän kanssa. PC:llä joskus tuli pelailtua G27:n kanssa mutta se oli aina tiellä ja ne kaiken maailman asetukset + usb jatkojohtojen vetelemiset kun telkkarista halus... joten jäi vähän sekin. Tämän pelin olen ostanut konsolille jo varmaan noin puoli vuotta sitten (kun oli hyvä tarjous) mutta padillä sitä oli mahdoton pelata, siis ainakin meikäläisen, joten odottelin rattia. No nyt kun on rattikin Boxilla niin on aloitettu tämä jälleen. Rellu -sarjassa mennään, eli ihan alussa. Mikroautot skippasin koska niillä on ihan tyhmä ajaa. Mutta tosiaan toi Dash homma. Tästä intoutuneena tilasin Wheel Stand Prohoni sen lätyskän jossa vaihdekeppi on kiinni. Eli vasemmalle puolelle samanlaisen ja aion asentaa siihen tabletin. En tiedä vielä miten, mutta jotenkin Hieno sovellus kyllä.Joku kun sanoi ettei tablet näytöstä ole mitään hyötyä, niin uudella päivityksellä saatiin tuki vaihtovälähdykselle. Se auttaa kummasti keskittymään ajoon, kun sivusilmällä näkee välähdyksen.
Lisäksi pcarsin päivitys ja softan päivitys toi mahdollisuuden ohjata näyttöjä ratista suoraan. Lisäksi väliaikoja voi hallita haluamallaan tavalla.