Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

Meinasitko siis että jos varikolla haluaa tehdä säätöjä?

Kaasusta ja jarrusta liikkuu ainakin mulla valikot ja sitten vaihdesiivekkeistä.

Eiku siis silleen "lennossa" Eli kun nappuloita on ratissa rajoitetusti niin näppiksestä saisi lisää, mihin vois kaikki penkin säädöt sun muut laittaa.

Joku kun sanoi ettei tablet näytöstä ole mitään hyötyä, niin uudella päivityksellä saatiin tuki vaihtovälähdykselle. Se auttaa kummasti keskittymään ajoon, kun sivusilmällä näkee välähdyksen.

Lisäksi pcarsin päivitys ja softan päivitys toi mahdollisuuden ohjata näyttöjä ratista suoraan. Lisäksi väliaikoja voi hallita haluamallaan tavalla.
Ja voi vintti! En tiennyt edes että tällainen on konsolillekin olemassa. Olen kaiken lisäksi konsolilla ihan aloittelija tämän kanssa. PC:llä joskus tuli pelailtua G27:n kanssa mutta se oli aina tiellä ja ne kaiken maailman asetukset + usb jatkojohtojen vetelemiset kun telkkarista halus... joten jäi vähän sekin. Tämän pelin olen ostanut konsolille jo varmaan noin puoli vuotta sitten (kun oli hyvä tarjous) mutta padillä sitä oli mahdoton pelata, siis ainakin meikäläisen, joten odottelin rattia. No nyt kun on rattikin Boxilla niin on aloitettu tämä jälleen. Rellu -sarjassa mennään, eli ihan alussa. Mikroautot skippasin koska niillä on ihan tyhmä ajaa. Mutta tosiaan toi Dash homma. Tästä intoutuneena tilasin Wheel Stand Prohoni sen lätyskän jossa vaihdekeppi on kiinni. Eli vasemmalle puolelle samanlaisen ja aion asentaa siihen tabletin. En tiedä vielä miten, mutta jotenkin :) Hieno sovellus kyllä.

Uusin lisäosa Stanceworks-ratalaajennus on nyt ostettavissa hintaan 5,45 €. Lisäksi ladattavaksi on tullut ilmainen auto 8 Ford Falcon FG.

kallis lisäosa kun maksoin pääpelistä 12 dollaria storessa.
Kalleus on suhteellista. Ton verranhan tippuu aina ku ottaa kädet pois taskusta.:D

Ja sit asiaan. On raju peli toi driftinki mazda ja ku nostaa wb täysille,meno vain yltyy. Bemut oli ok ajettavia ja falcon myös. Joskin nuo tuntuivat tosi laiskoilta mazdan jälkeen.:)

Kalleus on suhteellista. Ton verranhan tippuu aina ku ottaa kädet pois taskusta.:D

Noihan se hyvin pitkälti on. Sohvan välistä löytyy sitten season passeihin tarvittavat rahat heleposti. Ihan tyytyväinen oon ollu peliin. Vissiin ne pahimmat bugit tullu vältettyä kun ostin niin myöhään ja päivityksiä tullu paljon.

Ei löydy tire forcea? Onko T150:lla edes mahdollista säätää sitä?

Oletko oikealla välilehdellä? Siellä asetuksissahan on useita välilehtiä, joihin siirrytään R1/L1 vai R2/L2 napeilla.

Saman säädön saa tehtyä kyllä autokohtaisessakin säädössä, mutta siellä ne on eri nimillä. PCarsin säädöt on aika monimutkaiset. Saat siis aivan saman tuntuman oli sitten tireforce 50, 100 tai 150, kun auton säädöt säätää vastaavanlaisiksi.

Oletko oikealla välilehdellä? Siellä asetuksissahan on useita välilehtiä, joihin siirrytään R1/L1 vai R2/L2 napeilla.

Saman säädön saa tehtyä kyllä autokohtaisessakin säädössä, mutta siellä ne on eri nimillä. PCarsin säädöt on aika monimutkaiset. Saat siis aivan saman tuntuman oli sitten tireforce 50, 100 tai 150, kun auton säädöt säätää vastaavanlaisiksi.

Ostin ratin eilen, ja on tainnut mulla mennä nyt R1 ja R2 nappulat sekaisin. :) Kiitos kuitenkin avusta... :)

Tuli vihdosta viimein tämäkin hommattua, pc:lle tosin kun irtosi reilulla parilla kympillä. Ratin hankinta on tosin vielä vähän työn alla, mutta eiköhän tuo t150 lähde viimeistään tilipäivänä tilaukseen. Pädillä nyt siis kuitenkin ens hätään eli täytynee vähän googletella ja kokeilla eri asetuksia vai onko oletusasetukset olleet ihan ok? Toki mielipiteitä on varmaan yhtä paljon kuin pelaajiakin.

Löytyisikö joltain hyviä asetuksia Thrustmaster T150 ratille?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Huh kohta lähtee kolmas kausi 125cc karteissa ja AI 50%, toi ajolinja/jarruapujuttu vielä kaikenlisäks ollut käytössä :D huomaa ettei kamalasti ole tullut GT4 jälkeen pelailtua autopelejä. Mutta nyt on vihdosta viimein rattikin tilattu (t150) ja olen ihan tyytyväinen etten lopulta ostanutkaan sitä t80 mitä viime keväänä harkitsin.

Hoho kylläpäs muuttu superkartit huomattavasti helpommaks ajaa ratin kanssa :) olin jo ihan epätoivoinen niiden kanssa, kun ne ei vaan pädillä meinannu pysyä käsissä.

Ite oon ratill niitä koittanut muutamaan kertaan ja annan suosiolla olla vaan, on ne muihin autoihin nähden niin kamalia ajaa. :D

Koko peliin oon viime 2vko aikana turhautunut ja täysin menettänyt ajohalut jatkuvien rattibugien ym takia.

Ensin treenaat johki järjestettyyn kisaan ja sit kisassa tulee bugi..parempi ku pitää pitkän tauon koko pelistä. Mielummin pilaisin kisan omaan virheeseen,no tuli niinkin tehtyä.

Mistähän johtuu sellainen ongelma kun aina kisan latauksen jälkeen alkaa ratti (G920+Xbox One) tärisemään aivan hervottomasti?

Tärinä loppuu vasta kun painaa Drive tai sitten lähtöruudukossa kun lähtövalot vaihtuvat vihreäksi.Madalsin hieman FFB:tä ja Tire Forcea,mutta ei auttanut asiaa.Master Scale/Sop Scalen alentaminenkaan ei muuttanut tilannetta.

Olisiko siellä joku muu ratin asetus mitä voisi muuttaa vai onko tämä ihan pelin yleinen bugi?Voi olla että alakerran tädillä menee kohta hermo,kun tuo tärinä ei ole ihan pientä.:eek:

Ylös Bottom