Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Kysyn nyt uudestaan, että höpiseekö se kaveri teille kisan aikana? Itselläni ei enää tule viestin viestiä.

Minulla tallipäälikkö ilmoittaa aina tietoja, jotka auttavat koska minulla on keskittymisvaikeuksia. Esim. aika-ajot, ilmoittaa esim. nyt tarkkana ajetaan hyvä aika, olit nopein tässä sektorissa saattaa tulla tekstinä, mutta hyvää palautetta tulee ohjaimen läpi. Olen säätänyt äänen tasoon 30.

Esimerkiksi sellainen tilanne että sade tulossa, haluatko vaihtaa renkaat, otat kolhun kertoo mitä tapahtui. Esim. minulla 2 kertaa moottori räjähtänyt niin sanoo istu rauhassa autossa ja pidä turvavyö päällä, joku noukkii sinut kohta.
 
Vastaus: Project CARS

Voiko jostakin ostaa limited edition carspackin? Jos jollakin käyttämättöminä, ostan pois!
 
Vastaus: Project CARS

Niin siis boxin puolellahan on bugia ohjauksessa johon on tulossa päivitys. Luulin että puhuttiin ps4 versiosta.

Hetkonen, mikä bugi xbonen puolella on? Tarkoitetaanko tässä sitä, kun auto meinaa lähteä sivuluisiin niin vaikka mitä teet, niin sitä ei pysty korjaamaan?
 
Vastaus: Project CARS

Hetkonen, mikä bugi xbonen puolella on? Tarkoitetaanko tässä sitä, kun auto meinaa lähteä sivuluisiin niin vaikka mitä teet, niin sitä ei pysty korjaamaan?

En tiedä. Ovat vain ihmiset sanoneet että pelikelvoton boxilla ja että pelintekijät tietää tämän, ja että päivitys tulossa.


Mutta sitten itse peliin. Ekaa kertaa kun meinasin irrottaa ratin ja heittää töllöstä läpi.

Kerrankin kiva suomiporukka (9 tais olla parhaimmillaan). Ja kerrankin rata jonka osaan (hockenheim). Neljän kärki todella tiukka. Harjoituksista otin ykkössijan ja aika-ajoista kakkossijan.
Kisa lähti todella hyvin liikkeelle, olin siinä kakkosena edellä ajavan puskurissa kiinni, kunnes ensimmäisen kierroksen viimeisessä mutkassa oli näkymätön monttu josta auto pomppasi.

Samalla katosi forcet täysin, ratti oli kuin sammuksissa. En päässyt enää varikolle, joten kierroksen sinnittelin varikolle. Varikolle tullessa ratti heräs taas. Luulin että auto hajosi tuohon bugiin ja varikolla meni aikaa. Sitten radalle, mutta ei. Ratti löysänä ja sinnittelin kierroksen ja varikolle takaisin. Ratista virrat pois ja radalle. Nyt taas toimi, mitta force asetukset oli palautuneet oletukseen, joten ratti oli todella kankea. Näin keppiä käyttävänä käsi tuli kipeäksi.

Olin siinä vaiheessa viimeinen ja kierroksella kärkeä jäänyt. Koska luonne ei anna myöden ragequittia, niin päätin ajaa. Ajoin puhtaita ja hyviä kierroksia läpi kisan. Okei yksi virhe tuli, kun meinasin ajaa auton perään joka oli kierroksen edellä, kun saavutin sitä, yritin väistää nurmikolle ja pyörähdin. Muutoin kaikki kierrokset 0,4sek sisälle toisistaan ja myös kilpailun nopein kierros suht "selkeästi".
Lopulta pari sijaa nousin, mutta ei se paljon lohduttanut. Ei noin tasaista porukkaa oo aikoihin meikä nähnyt ja vielä tuttu rata ja virheetön ajo, sit bugi pilaa kisan. ÄRSYTTÄÄÄÄÄ.
 
Vastaus: Project CARS

En tiedä. Ovat vain ihmiset sanoneet että pelikelvoton boxilla ja että pelintekijät tietää tämän, ja että päivitys tulossa.


Mutta sitten itse peliin. Ekaa kertaa kun meinasin irrottaa ratin ja heittää töllöstä läpi.

Kerrankin kiva suomiporukka (9 tais olla parhaimmillaan). Ja kerrankin rata jonka osaan (hockenheim). Neljän kärki todella tiukka. Harjoituksista otin ykkössijan ja aika-ajoista kakkossijan.
Kisa lähti todella hyvin liikkeelle, olin siinä kakkosena edellä ajavan puskurissa kiinni, kunnes ensimmäisen kierroksen viimeisessä mutkassa oli näkymätön monttu josta auto pomppasi.

Samalla katosi forcet täysin, ratti oli kuin sammuksissa. En päässyt enää varikolle, joten kierroksen sinnittelin varikolle. Varikolle tullessa ratti heräs taas. Luulin että auto hajosi tuohon bugiin ja varikolla meni aikaa. Sitten radalle, mutta ei. Ratti löysänä ja sinnittelin kierroksen ja varikolle takaisin. Ratista virrat pois ja radalle. Nyt taas toimi, mitta force asetukset oli palautuneet oletukseen, joten ratti oli todella kankea. Näin keppiä käyttävänä käsi tuli kipeäksi.

Olin siinä vaiheessa viimeinen ja kierroksella kärkeä jäänyt. Koska luonne ei anna myöden ragequittia, niin päätin ajaa. Ajoin puhtaita ja hyviä kierroksia läpi kisan. Okei yksi virhe tuli, kun meinasin ajaa auton perään joka oli kierroksen edellä, kun saavutin sitä, yritin väistää nurmikolle ja pyörähdin. Muutoin kaikki kierrokset 0,4sek sisälle toisistaan ja myös kilpailun nopein kierros suht "selkeästi".
Lopulta pari sijaa nousin, mutta ei se paljon lohduttanut. Ei noin tasaista porukkaa oo aikoihin meikä nähnyt ja vielä tuttu rata ja virheetön ajo, sit bugi pilaa kisan. ÄRSYTTÄÄÄÄÄ.

Mä ajoin siinä edellä ja ihmettelinki, että mihin katosi käytänössä suoralla kohdalla auto takaa yhtäkkiä, olisi varmasti tullut hauska vääntö..

Itse bugiin, mulla tullut sama kaksi kertaa 200kmh auto pamahtaa paikoilleen ja ratista forcet pois. On online hauskaa vääntöä, mutta bugien takia todella ärsyttävä, ei ole ainut bugi ollut todellakaan.
 
Mä ajoin siinä edellä ja ihmettelinki, että mihin katosi käytänössä suoralla kohdalla auto takaa yhtäkkiä, olisi varmasti tullut hauska vääntö..

Itse bugiin, mulla tullut sama kaksi kertaa 200kmh auto pamahtaa paikoilleen ja ratista forcet pois. On online hauskaa vääntöä, mutta bugien takia todella ärsyttävä, ei ole ainut bugi ollut todellakaan.

Veikkaan kanssa, että ois kerrankin tullut hyvää vääntöä.
Mullakin tuo bugi on tullut pariin kertaan urassa. Ja buginahan tuo on sama kuin se, ettei varikolta pääse pois kun tökkäsee samalla tavalla. Ärsyttävää siinä on se, kun se voi olla missä vain, koska vain, eikä koskaan uusiksi. Eli ei voi varoa mitään paikkoja.

Edit: sen verran sanottava, että oli peli mikä vain niin olen erittäin virhealtis, vaikka radan tuntee, rewind on yksinpeleissä todella tuttua kauraa. Tässä kun rewindiä ei ole, niin pystyn ajamaan siltin kovia kierroksia, mutta myös pitkänkin (15-20 kierroksen) kisan käytännössä virheittä ja tasaisin kierroksin. Tuo on todella yllättävää ollut.
 
Vastaus: Project CARS

Jees. Se oli Futisforum2 kisa, mutta ajettelin Ompun kutsua mukaan niin saadaan lisää rattimiehiä ajamaan. Vähän oli vielä hakusessa, kun en ollut aikaisemmin online-kisoja ajanut ja nyt olin heti hostina. :D

Sen verran kivaa touhua, että pakko se jossain vaiheessa saada kunnon 16 auton kisa pystyyn. Joku voisi järjestää jonkun yksittäisen kisa-illan/kilpailun. Minä mieluusti jättäisin tällä kertaa hostin hommat muille.

Nyt, tuli pitkästä aikaa se mekaniikon tekstitkin. Mekaanikon puhetta ei toki vieläkään kuulunut, koska käytin headsettiä. Sen huomasin silloin ekalla viikolla, että jos headset käyttää niin ei kuulu edes sen naisen ääni uramuodossa.
 
Vastaus: Project CARS

On kai se vielä tälle annettava mahdollisuus niin kauan kun peli löytyy.. Onko kenelläkään hyvää säätöö tiedossa boxille TX racing wheel ferrari 458? Olishan se hienoo oppia tätäkin joskus pelaan, mut pinna palaa niin usein ettei helppoo oo ja oi että sitä restarttien määrää mitä tässä saa vedellä.. :D Ei oikein muutenka tiedä miten tätä lähtis opetteleen. Radat ei oo niin tuttuja etteikö mutkiin kaipais jarruviivaa, mutta eihän sitä tässä vissiin edes sellaseks saa että näyttäis vaan jarrutuspaikat? Oon aina ilman auton apuja tykänny ajaa, mut tässä tuntuu ettei sekään onnistu normaalisti.. Ja miten ihmeessä jotku tässä pystyy ihan sujuvasti driftaileen :confused: Oon ihan pirun monta kisaa ajanu urassa pelkällä jollai gt sarjan mersulla ja jollai kartilla väliin? En vieläkään oo koko urasta ollenkaan perillä, että miten saa edes sen autoluokan päätettyä ja auton? Noi on tullu ittestään kun vaan gt luokasta jostain alotin.. Englanti taittuu muutenkin niin ja näin niin se jos mikä tekee niin pirun sekavaks ja vaikeeks tän pelin.. :(

Edit. Niin ja kysyn nyt vielä kolmannen kerran josko olis jo selvinnyt että mistä pystyy muuttaan ratin kääntösäteen vai onko se joku vakio/automaattinen?
 
Vastaus: Project CARS

Harmittavan paljon tuntuu löytyvän peräänajajia ja väärään suuntaan köröttelijöitä tämänkin pelin public lobbyistä. Pädillä tätä on tullut pelattua ja aijai kun onkin makiaa :D Lisätkääs kaveriksi jos kova ja reilu nettikisailu kiinnostaa! (psn: sludgefeast420)
 
Vastaus: Project CARS

On kai se vielä tälle annettava mahdollisuus niin kauan kun peli löytyy.. Onko kenelläkään hyvää säätöö tiedossa boxille TX racing wheel ferrari 458? Olishan se hienoo oppia tätäkin joskus pelaan, mut pinna palaa niin usein ettei helppoo oo ja oi että sitä restarttien määrää mitä tässä saa vedellä.. :D Ei oikein muutenka tiedä miten tätä lähtis opetteleen. Radat ei oo niin tuttuja etteikö mutkiin kaipais jarruviivaa, mutta eihän sitä tässä vissiin edes sellaseks saa että näyttäis vaan jarrutuspaikat? Oon aina ilman auton apuja tykänny ajaa, mut tässä tuntuu ettei sekään onnistu normaalisti.. Ja miten ihmeessä jotku tässä pystyy ihan sujuvasti driftaileen :confused: Oon ihan pirun monta kisaa ajanu urassa pelkällä jollai gt sarjan mersulla ja jollai kartilla väliin? En vieläkään oo koko urasta ollenkaan perillä, että miten saa edes sen autoluokan päätettyä ja auton? Noi on tullu ittestään kun vaan gt luokasta jostain alotin.. Englanti taittuu muutenkin niin ja näin niin se jos mikä tekee niin pirun sekavaks ja vaikeeks tän pelin.. :(

Edit. Niin ja kysyn nyt vielä kolmannen kerran josko olis jo selvinnyt että mistä pystyy muuttaan ratin kääntösäteen vai onko se joku vakio/automaattinen?

- Ei saa.
- Setuppi joka on edestä löysä ja takaa jäykkä. http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?23713-Drift-setup-and-tuning/page2 Tuolta varmaan löytyy jotain mistä voi lähteä jatkamaan itse säätämistä.
- Skippaat kaikki invitationalit, muuten menee ikä ja terveys nousta kartingista pois :D Kauden jälkeen saa sitten talleilta sähköpostilla tarjouksia liittyä muihin sarjoihin. Karttien jälkeen superkart taitaa olla ainoa vaihtoehto, en ole kuin kerran päässyt skippaamaan kokonaisen tierin (GT5 -> GT3)
 
Vastaus: Project CARS

Mäpä jätin pelin suosiolla hankkimati vielä kun niitä nyt ei ollut edes varastossakaan siellä mistä sitä koitin tilata. Kun noita puheita ja videoita katselee niin siellä on sellasia bugeja joiden kanssa ei vaan voi elää. Ei nuo rattihommelit niinkään vaan itse pelissä, lentäviä autoja ja kesken kisan forcejen katoamisia ja sellasta. Enskuun alussa hankin pelin tai sitten vasta kun se seuraava päivitys tulee... Sikäli mikäli se korjaa jotain eikä hajota :rolleyes:
 
Vastaus: Project CARS

Mäpä jätin pelin suosiolla hankkimati vielä kun niitä nyt ei ollut edes varastossakaan siellä mistä sitä koitin tilata. Kun noita puheita ja videoita katselee niin siellä on sellasia bugeja joiden kanssa ei vaan voi elää. Ei nuo rattihommelit niinkään vaan itse pelissä, lentäviä autoja ja kesken kisan forcejen katoamisia ja sellasta. Enskuun alussa hankin pelin tai sitten vasta kun se seuraava päivitys tulee... Sikäli mikäli se korjaa jotain eikä hajota :rolleyes:

Mulla peliä takana ehkä 40h ja kerran kadonnut forcet, eilisessä pelissä. Lentävä auto käynyt kolmesti.
Tällä hetkellä jo peli on edelleen 9/10 kaikkien näiden tuntien jälkeen ja edelleen paranee vain mitä enemmän pelaa.
Toki päivityksillä tullaan asioita korjailemaan, mutta tämä on kevyesti PS4:n paras peli tällä hetkellä, joten ei voi kuin suositella jokaikiselle autopelin ystävälle.
 
Vastaus: Project CARS

Oon aina ilman auton apuja tykänny ajaa, mut tässä tuntuu ettei sekään onnistu normaalisti.. Ja miten ihmeessä jotku tässä pystyy ihan sujuvasti driftaileen

Voitko mitenkään tehdä palvelusta ja ajaa: Formula B autolla - kaikki avustukset päällä - 20 kierrosta - Dubain Autodromella? Sitten kertoisit rauhallisesti mitä tapahtui. Huom! eka kierros renkaasi ja jarrusi ovat kylmät (sininen) aja siis varovasti. Renkaat ja jarrut lämpenevät (vihreä) ja sinulla on enemmän pitoa. Kun painat jarrua / kaasua niin opettele painamaan varovammin eikä aina pohjaan saakka.

Tämän 20 kierroksen jälkeen säädä autoa (1 säädin) aja ja tee sama uudestaan. Eli opettele rauhassa mitä mikäkin säätö tekee ja miltä auto tuntuu. Tämä ei ole lasten peli vaan aikuisille tehty simulaatio, joka parantaa kuin sika juoksuaan. Jo ensi syksynä meillä on ihan eri tason peli kädessä ja silloin nauramme näille jutuille kun oli vaikea pysyä radalla. Tämä pelisarja ottaa paikan Gran Turismon ja Forza Motorsportin välistä, niin että kaikki 3 omaavat noin 10 miljoonaa fania.
 
Vastaus: Project CARS

Vaikea tietysti vielä sanoa mitään varmaa, on vain omia mielipiteitä ja ajatuksia. Mulla on tunne että tämä peli tulee jäämään GT7 jalkoihin ja pahasti sitten kun se ilmestyy... Innostus loppuu siihen mennessä ja kyllä se GT7 tulee olemaan jotain parempaa kuin ennen. Ennenkaikkea se ei tule puolivalmiina tai täynnä isompia bugeja, PD ei hyväksy sellasta. Toki puhutaan erilaisista resursseista jne.
Ja miksi musta tuntuu että tästä tuli jokin samperin formula- peli vaikka piti olla ihan muuta, eikö noille autoille voisi tehdä ihan omaa peliä ja pitää ne poissa näistä :mad: Vaihtoehtoisesti lisää eri Gt-sarjoista autoja/sarjoja, eihän tässä ole kuin murto- osa noista kaikista ja lisäksi jotkin kartit, toki ne nyt kuluu useamman "uran" alkuvaiheisiin yleisestikin.
Se ajatus että jos GT6 autot ja radat laitettaisi PCarsin ura-moodiin olisi kyllä murskaavan hieno saavutus :rolleyes: Ehkä me näemme tätä GT7:ssa...
 
Vastaus: Project CARS

Vaikka pelissä bugeja riittää niin onhan tämä ajaminen niin kivaa. Tälläistä kokonaispakettia ei tarjoa PC:llä Assetto Corsa eikä konsoleilla Gran Turismo/Forza Motorsport. Alkanut tulla siihen tulokseen, että kaikkien rattimiehien kannattaa tämä peli ostaa. Peli vain paranee mitä paremmin siihen pääsee sisään. Voihan sitä Gran Turismoa odotellessa pelata ensiksi pari vuotta Project CARS:a ;)
 
Vastaus: Project CARS

Se ajatus että jos GT6 autot ja radat laitettaisi PCarsin ura-moodiin olisi kyllä murskaavan hieno saavutus :rolleyes: Ehkä me näemme tätä GT7:ssa...

Juuri GT:n siviiliautoja tähän ei kaivata, eikä kyllä GT:stä oikeastaan mitään. En ymmärrä miten gt7 yks kaks muuttaa kaavaa siitä mitä se on aina ollut. Toisaalta se on niin täysin eri peli ettei oikeastaan kohderyhmä edes ole täysin sama.
 
Vastaus: Project CARS

On kyllä nautinnollista ajaa kun on vihdoin tottunut kunnolla helmet-kuvakulmaan. Tein muutokset asetuksiin ja laitoin kaikki sliderit movement osiosta arvolle 100. Tuo movement valikko löytyy Options -> Camera. Aikaisemmin tuo pää pysyi paikoillaan, mutta nyt se katsoo mutkaan ja erityisesti apeksiin päin, mikä helpottaa ajolinjan löytymistä. En ole enää liienmmin vaihdellut kuvakulmaa.
 
Ylös Bottom