Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project C.A.R.S.

Hienolta näyttää!! :D

Onkos mitään tietoa tulevaisuudesta sen suhteen että tuleeko autoja DLC:nä lisää myöhemmin? Entäs sitten onko niillä mitään tekoa pelissä uramoodissa? Vai onko ne tyyliin GT6 että voi sitten käydä itse radalla tai ajaa onlinessa?

Toisaalta yksi josta pidin GT6:ssa oli seasonal eventit, sen tyyliset on mukavia mutta ne pitäisi olla sitten niitä pysyviä kisoja, oikean mittaisia eikä mitään Le Mans autoja, 3 kierrosta ja tekoälylle puskurijarrut tyyliin...:mad:

^
^
Pakkokommentti ja kysymys:
Tuossa toisessa videossa on nähtävissä selkeää pykimistä mutkaisilla osuuksilla. Sama myös team VVV:n uudessa Monacon videossa, kun Astonilla siellä kisaavat tekoälyn kanssa. Siinä videossa ilmenee jopa pienoista ruudun repimistä. Näistä ei vain videoissa puhuta.
PS4:n rajallisuus jo löytynyt, vai onko tuo vain optimoinnin puutetta?

^
^
Pakkokommentti ja kysymys:
Tuossa toisessa videossa on nähtävissä selkeää pykimistä mutkaisilla osuuksilla. Sama myös team VVV:n uudessa Monacon videossa, kun Astonilla siellä kisaavat tekoälyn kanssa. Siinä videossa ilmenee jopa pienoista ruudun repimistä. Näistä ei vain videoissa puhuta.
PS4:n rajallisuus jo löytynyt, vai onko tuo vain optimoinnin puutetta?

Vielä on 2kk aikaa, enemmän kun tarpeeks optimoida peli pyörimään 60 fps ilman repeilyä.

No juu. Korjauspäivityksiä tullee vielä pitkään ilmestymisen jälkeenkin.
Täytyy kuitenkin sanoa, että se yksi sadekelin video oli ihmeen tasainen kaikkine rengasroiskeineen.
Mutta, tuolle pykimiselle olen sen verran herkkä, että esim. GT6:ssa pidempiä settejä en sen vuoksi voinut ajaa. Ja se lysti loppuikin sitten lyhyeen.

Aika ylistystä on. Tämän hypen ansiosta ei voi kuin pettyä. :D

No niimpä :D
Eikö tuolla arvostelijalla tosiaan ollut mitään huonoa sanottavaa? Vähän pelottavan täydellistä peliä tästä meinataan... Ja kun imo. mikään peli ei voi olla niin täydellinen etteikö siitä olisi jotain negatiivista sanottavaa.
No, enpäs tiedä. Mutta sen tiedän että ei pitäisi lukea tommosia jos haluaa että aika kuluu pelin odotuksessa nopeasti :D

^
Ikävä kyllä.

Tässä kuitenkin hieman parempi (kriittisempi) video:
[video=youtube_share;2dUVFy8KYEQ]http://youtu.be/2dUVFy8KYEQ[/video]

YouTube-sivulla kattava kuvaus/arvio pelin nykytilasta.

Ehkä käsitän jotain väärin, mutta tuo yllä oleva video ei ole aivan uusimmasta päästä. Useiden autojen hienosäätö jätettiin tarkoituksella näille loppu kuukauksille. Toinen juttu on sitten se että esim. LeMans prototyypit ovat varmasti saaneet enemmän huomiota kuin esim. tuo videossa oleva nuhapumppu.

Toki nuo VVV, tulin, tulin ja tulin vielä kerran videot ovat henkilön joka tosiaan näyttää olevan rakastunut peliin. Suuri kysymys lienee se että kun on ihmisiä, jotka ihanoivat Turismon ajotuntumaa, mitä jos Project CARS ajotuntuma ei tunnukkaan yhtä hyvältä. Itse en tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta näin olen käsittänyt että juuri tuo tuntuma/pelattavuus ratkaisee.

Yllä olevassa videossa oleva tyyppi ei tykkää pelin fysiikoista eli pelattavuudesta. Hän ei ole lainkaan vakuuttunut Project CARSista.

Juu ei tuo ylempi video tosiaan mitään yltiöpäistä kehumista ollut. Aika neutraali ote tuntui olevan, ei suuria valituksia, mutta suurimmat kehutkin jäivät myös uupumaan. Tuskin kyseessä tulee olemaan mikään autopelimaailmaa mullistava tekele, mutta varmasti sellainen toimiva ja monipuolinen peli, joka tarjoaa niin tekoälyä vastaan kuin netissäkin paljon pelattavaa sellaisilla määrillä tuunaamista ja säätöä, että jokaisen luulisi löytävän itselleen sopivat asetukset.

Toivotaan, että pelattavuus pädillä olisi onnistunut ja ainakin lähempänä Turismoa kuin Shiftiä. Turismo on kuitenkin pädilläkin ajettuna varsin mukava ja viihdyttävä kokemus, kun taas Shift ei sitä ollut, tai ainakaan itse en saanut luontevia asetuksia aikaiseksi.

Tuon laittamani videon (pc) buildi on 917 ja Steamin viimeisin myyntiversio näyttää olevan 918. Noita buildeja tulee käsittääkseni melko tiuhaan, niin siten ylläoleva on tuore tapaus.
Mitä itse pyrin tuomaan esille tuolla videolla on se, että on oltava toinenkin mielipide asioista. Lähihistoriassa (syksy) on esimerkkejä totaalisista rimanalituksista - hypestä, lupauksista ja lopulta pelaajan pettymyksestä. Vaikea arvailla tiettyjen pelitoimittajien motiiveista, mutta jos videon/artikkelin jälkeen on olo kuin olisi syönyt saavillisen hunajaa, on aika vaihtaa kanavaa.

Katsokaas tarkemmin: yllä oleva video ei dumaa Project carssia, vaikka Ajaja 'Empty Box' on iRacing-alieni. iRacing-klaanin edustajat ovat usein puristeja omalla kentällään ja vähät välittää muista simuista. Siksi kuuntelisin tarkkaan ko. henkilön viestin. Rattimiehellä on muuten hiukka haasteetta tekoälyn kanssa! :D Siinä eka positiivinen pointti.
Muutaman normiauton etupään fysiikat on vielä vaiheessa, mutta nekin on luvattu oikaista, kuten DPK sanoikin ylempänä.
Ja fysiikkamalli yleisesti ei saanut kovasti osumaa Empty Boxilta. Kuitenkin varmasti tulee olemaan melkoinen totutteleminen ajomalliin driveclubien, crewien ynnä muiden 'simcadien' jälkeen. Täytyy sekin muistaa, että Pcarsissa aloittelijoiden on mahku valita helpompi ajomalli.
Ratin voimapalaute (force feedback) saa videossa kiitosta oikein urakalla. Voimapalaute saattaa olla se tärkein tekijä pelaajan näppituntumalle ratatykkiinsä.
..
Itse en epäile hetkeäkään pelin mahdollisuuksia, ajomallia tai yhteisöajamista! Huolenaiheeni on enempi PS4-version visuaalisella puolella: sullotaanko pelimaailma täyteen silmäkarkkia niin, että ruudunpäivitys kärsii tässä(kin) tapauksessa.
Toivon parasta.
I rest my pace.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse en vaihda kanavaa, vaan pysyn siellä youtubessa päivittäin ja yksinkertaisesti katson kaiken peliin liittyvän mitä sinne tulee (PS4-versiolla), tosin liian usein saman videon katsoo 10 kertaa kun joillakin on tapana nauhoittaa toisen tekele ja sitten upata se tonne. Eikö ne tajua että jo videon tekijän nimestä voi päätellä paljon. Tämä VeniVit*nVitsi tekee kyllä ihan hienoja videoita mutta sitä selostajaa ei kuuntele hullukaan. Lusikka pois ääshista niin sitten alkaa tapahtua :D

Tämä VeniVit*nVitsi tekee kyllä ihan hienoja videoita mutta sitä selostajaa ei kuuntele hullukaan. Lusikka pois ääshista niin sitten alkaa tapahtua :D

...Hmm ..no ..hänellä on mielestäni hienoja mielipiteitä peleistä ja autourheilusta. Harva on maininnut videoissaan Italian Monzaa ja vanhoja Formuloita, joita on vaikeampi hallita. Olisi kiva tietää millä autolla porukka odottaa eniten pääsevänsä ajamaan, onko juuri tuo yhdistelmä: Räikkönen - Monza. Ferrareita ei taida olla pelissä lainkaan.

Oma toiveeni on yhdistelmä:

1.) Daytona Super Speedway - Nascar auto
2.) Le Mans - Pagani Zonda R

DPK:n kysymykseen ei tarvi kauaa miettiä vastausta:

1. 80-luvun raaseri (esim. DTM-auto) Nordschleifella. Tuon radan uskoisi kertovan kaiken oleellisen fysiikanmallinnuksesta.
.. sitten seuraavana vauhdintunnetesti millä tahansa huippunopealla radalla millä tahansa huippunopealla autolla.

Ulkoilutetaas hiukka hypeä välillä:
[video=youtube_share;Gw-AxiVqihM]http://youtu.be/Gw-AxiVqihM[/video]

Tuo 80- luvun DTM ei kyllä millään pääse oikeuksiinsa jos pitää ajaa sekventaalilla tai automaatilla... Vaatii kyllä ehdottomasti kytkimen ja manuaalivaihteet mukaan :rolleyes:

Itse odotan varmaan eniten just noita old-school raasereita :D Toki itse tykkään Endurance-kilpureista ja GT-luokan autoista mutta toisaalta myös vanhan kunnon ajan NASCAR oli myös ihan kova juttu.
Vaikea sanoa mitkä on se mitä odottaa, Green hell on paikka jonne yksinkertaisesti pitää ensimmäisenä sinkoutua ajamaan juuri jollain saksalaisella klassikolla, ehkäpä kuitenkin RUFilla vaikka japsimies henkeen ja vereen olen.

Tostahan tuli muuten mieleen että eikö peliin tule Nissan GT-R autoja lainkaan ?

Ylös Bottom