Vastaus: Project C.A.R.S.
Tuon laittamani videon (pc) buildi on 917 ja Steamin viimeisin myyntiversio näyttää olevan 918. Noita buildeja tulee käsittääkseni melko tiuhaan, niin siten ylläoleva on tuore tapaus.
Mitä itse pyrin tuomaan esille tuolla videolla on se, että on oltava toinenkin mielipide asioista. Lähihistoriassa (syksy) on esimerkkejä totaalisista rimanalituksista - hypestä, lupauksista ja lopulta pelaajan pettymyksestä. Vaikea arvailla tiettyjen pelitoimittajien motiiveista, mutta jos videon/artikkelin jälkeen on olo kuin olisi syönyt saavillisen hunajaa, on aika vaihtaa kanavaa.
Katsokaas tarkemmin: yllä oleva video ei dumaa Project carssia, vaikka Ajaja 'Empty Box' on iRacing-alieni. iRacing-klaanin edustajat ovat usein puristeja omalla kentällään ja vähät välittää muista simuista. Siksi kuuntelisin tarkkaan ko. henkilön viestin. Rattimiehellä on muuten hiukka haasteetta tekoälyn kanssa!

Siinä eka positiivinen pointti.
Muutaman normiauton etupään fysiikat on vielä vaiheessa, mutta nekin on luvattu oikaista, kuten DPK sanoikin ylempänä.
Ja fysiikkamalli yleisesti ei saanut kovasti osumaa Empty Boxilta. Kuitenkin varmasti tulee olemaan melkoinen totutteleminen ajomalliin driveclubien, crewien ynnä muiden 'simcadien' jälkeen. Täytyy sekin muistaa, että Pcarsissa aloittelijoiden on mahku valita helpompi ajomalli.
Ratin voimapalaute (force feedback) saa videossa kiitosta oikein urakalla. Voimapalaute saattaa olla se tärkein tekijä pelaajan näppituntumalle ratatykkiinsä.
..
Itse en epäile hetkeäkään pelin mahdollisuuksia, ajomallia tai yhteisöajamista! Huolenaiheeni on enempi PS4-version visuaalisella puolella: sullotaanko pelimaailma täyteen silmäkarkkia niin, että ruudunpäivitys kärsii tässä(kin) tapauksessa.
Toivon parasta.
I rest my pace.