Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project C.A.R.S.

Miten ja mistä pääsit peliin ylipäätään jo käsiksi?
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Päiväsaikaan sadeajoissa a.i. ei käytä ajovaloja, koska rauta ei väänny siihen, sanoo huhu. Onkohan tämä totta?
Tuossa D.clubin ketjussa joku jo kirosi sadeajoja vaikeuden takia, eikä Pcarsissa taida tilanne muuttua nautittavammaksi, jos pakassa joutuu sokkona ajamaan perävalojen puutteen takia. Jos niin, niin toivottavasti ei ole pakko ajaa myrskyssä.
Videoesimerkki:
[video=youtube_share;_vWM_qWe-oA]http://youtu.be/_vWM_qWe-oA[/video]
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

No eihän formuloissakaan ole etuvaloja ja muutenkin voisi ainakin itseäni häiritä kaiken vesisuihkun keskellä liikkuvat valokeilat autojen mutkitelessa. Itseäni ei ainakaan haittaa yhtään niiden puuttuminen. Kunhan yöllä on valot!
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

No eihän formuloissakaan ole etuvaloja ja muutenkin voisi ainakin itseäni häiritä kaiken vesisuihkun keskellä liikkuvat valokeilat autojen mutkitelessa. Itseäni ei ainakaan haittaa yhtään niiden puuttuminen. Kunhan yöllä on valot!

Formuloissahan palaa takana sateella punainen valo.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Jota ei kuulema kovalla sateella edes kunnolla näe :)

Ei sitä helposti näe jos on oikein rankka sade, mutta siis se valo vilkkuu siellä takana juuri tästä syystä ja se on kyllä helkkarin kirkas valo. Edessä ei valoja tarvi koska irl. puskurijarruja ei käytetä, koska kisa loppuu siihen jos ajat toisen perään. Peräänajaja on aina syyllinen.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Ei tarvitse Grand Prix 1 veteraania opastaa, tiedän kyllä :) Saa muuten nähdä kuinka paljon tulee sateella ajettua vaikka näyttää hienolta, kun itse kuitenkin pidän enemmän ajamisesta hyvissä olosuhteissa. Tulee yleensä tiukempia ja tasaisempia kisoja.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Meinaako nyt joku tosissaan, että kirkkailla punaisilla takavaloilla ei tee sadekelissä kilpa-autoissa mitään? Gimmeabreak!
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Ei tarvitse Grand Prix 1 veteraania opastaa, tiedän kyllä :) Saa muuten nähdä kuinka paljon tulee sateella ajettua vaikka näyttää hienolta, kun itse kuitenkin pidän enemmän ajamisesta hyvissä olosuhteissa. Tulee yleensä tiukempia ja tasaisempia kisoja.

:D Jepulis. Itsekään en niinkään tykkää sadekelissä ajosta, mutta on sitä pakko osata ajaa sateessakin. Joskus olen ajanut 24H kisan melkein 22 tuntia vesisateessa, mutta GT5:ssa se oli vielä suht helppoa välikelin renkailla (bugi). Oikeastaan ainoa syy miksi vihaan sadekeliä peleissä on tekoälyn huonous sateella, tämäkin tulee ehkä korjattua tulevassa pelissä :)


Noin äkkiseltään jos muistelen niin sadekelissä oon ajanut joku 6-7 kertaa noissa 24H kisoissa GT5:ssa, yhden muistan täysin kuivana kisana. En muista yhtään oliko GT4:ssä sadetta, siinä tuota kisaa oon ajanut joku 32 kertaa jos nyt en ihan väärin muista. GT5:ssa tuli 40 kisaa täyteen ja PCarsilla olis hienoa saada "uralle" 50 24 tunnin kisaa, siis oikeeta 24 tuntia, ei mitään GT6:n 24 minuutin rypäystä... Niin, eikä B-Spec toimintoa.



Meinaako nyt joku tosissaan, että kirkkailla punaisilla takavaloilla ei tee sadekelissä kilpa-autoissa mitään? Gimmeabreak!

Tekee kyllä, veikkaan etttä ne kyllä tulee peliin. Ainakin voisi kuvitella että valot toimii ihan just silloin kun valonapista painat :rolleyes:
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

^
Luepas tuo mun viesti ylempää: eipä taida tulla ajovalot ai:lle sadekeliin päiväsaikaan. Sellainen on käsitys nyt, mitä GTPlaneetalta ymmärrän. Se vaatisi esim. PS4:lta liikaa. Rajoilla mennään. Hyvästi sulava ruudunpäivitys?

Korjatkaa tämä huhu vääräksi, te jotka asioista enempi tiedätte.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

"Played with DS4 on PC using.."

[video=youtube_share;RoQBpsSZdZo]http://youtu.be/RoQBpsSZdZo[/video]

Tässä on todella hyvän näköistä menoa ilmeisen tehokkaalla pc:llä (DS4:lla ohjattuna, kuten selite sanoo).

Doningtonin aukealla radalla on tuolla hetkellä melko hyvä päivänpaiste sateella, joten sen takia tuossa noiden takavalojen puute ei kovin paljoa haittaa. Ihan ajettavahan tuo skenaario on.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

"Played with DS4 on PC using.."

Tässä on todella hyvän näköistä menoa ilmeisen tehokkaalla pc:llä (DS4:lla ohjattuna, kuten selite sanoo).

Doningtonin aukealla radalla on tuolla hetkellä melko hyvä päivänpaiste sateella, joten sen takia tuossa noiden takavalojen puute ei kovin paljoa haittaa. Ihan ajettavahan tuo skenaario on.

Taisin aiemmin ajatella ettei ole mitään valoja mutta onhan siellä sentään jarruvalot, ilman niitä tuo olis melko sairasta. On se silti melko hassua jos ei sateella voi itse laittaa valoja päälle. Sumuvalokin pitäisi olla noissa vanhoissa autoissa, vai onko kilpureissa sitä?



Siis mitä ihmettä?? Katsokaa videon lopusta, siellähän on Suzuka eikä sakitto :confused:

[video=youtube;PfFtx5wnmbo]https://www.youtube.com/watch?v=PfFtx5wnmbo[/video]

Täytyy sanoa että olen vähän pihalla, onko se sittenkin noin aidon näköinen pelissä? Neulansilmä, vika mutka jne... Vai onko ne poistettu vasta tän videon jälkeen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project C.A.R.S.

Taisin aiemmin ajatella ettei ole mitään valoja mutta onhan siellä sentään jarruvalot, ilman niitä tuo olis melko sairasta. On se silti melko hassua jos ei sateella voi itse laittaa valoja päälle. Sumuvalokin pitäisi olla noissa vanhoissa autoissa, vai onko kilpureissa sitä?
Jos nyt vielä ainakin kolmannen kerran selitetään tämä asia. Eli valot VOI laittaa päälle koska vaan, mutta AI ei käytä valoja sateella(paitsi yöllä).

Siis mitä ihmettä?? Katsokaa videon lopusta, siellähän on Suzuka eikä sakitto :confused:

Täytyy sanoa että olen vähän pihalla, onko se sittenkin noin aidon näköinen pelissä? Neulansilmä, vika mutka jne... Vai onko ne poistettu vasta tän videon jälkeen?
Sakitto oli aikaisemmin täysi kopio oikeasta Suzukasta. Ilmeisesti pelin tekijät olivat varautuneet siihen että saavat lisenssin Suzukalle ja mallinsivat radan peliin, mutta näin ei kuitenkaan käynyt ja nykyään pelistä löytyvä Sakitto on aivan eri rata kuin Suzuka.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Jos nyt vielä ainakin kolmannen kerran selitetään tämä asia. Eli valot VOI laittaa päälle koska vaan, mutta AI ei käytä valoja sateella(paitsi yöllä).

No tottakai omaan autoon saa valot, mutta vaikka optionsista muille valot päälle myöskin. Luulisi että tuokin vaihtoehto tulisi asetuksiin ehkä sitten joskus myöhemmin, eikä niin että otetaan se vain pois. Samalla vaivalla kun jarruvalotkin on käytössä. No, ehkäpä tuohon tottuu :rolleyes:
 
Ylös Bottom