Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Julkaisu siirtyy parilla viikolla. 2.4.2015 on uusi julkkari.
Mikä vaivaa 8.sukupolven konsoleita kun julkaisu toisensa jälkeen on ongelmissa? En ihmettelisi jos peli kuitenkin tulee suuren päivityksen kanssa ulos.
?! Ai se onkin konsoleissa vika, jos pelit pykii ja takkuaa.
Ei kuule taida ihan yksi päivitys riittää julkkarin jälkeen tässäkään nimikkeessä.
Project CARS, Driveclub, Halo MCC, FIFA, NHL, ...ja lista jatkuu. Mitään ennakkotilauksia ei missään nimessä kannata enään tehdä.
...
Mitään ennakkotilauksia ei missään nimessä kannata enään tehdä.
Juuri näin.
Itse ennakkotilaan ainoastaan käytettyjä pelejä tätä nykyä.![]()
Itse ennakkotilaan ainoastaan käytettyjä pelejä tätä nykyä.![]()
Enpä ole ennen kuullutkaan, "käytetyn pelin ennakkotilaus".
Tuli otettua vähän videoo:
Ja pari screenshottia:
http://i.imgur.com/Uh42HBv.jpg
http://i.imgur.com/HvT6nzC.jpg
Tuo Ford Capri on ehkä hauskin auto koko pelissä.
Siis olenko kuullut oikein, että tässä pelissä on vain 64 autoa ja 21 merkkiä?
Kait ne ois saanu enemmänki niitä autoja...
Pitää varmaankin miettiä vähän enemmän hommaako kyseisen pelin kun joka auton kerkee "koeajamaan" suht nopeasti.
Itsellä tuskin on mielenkiintoa tahkomaan samoilla autoilla kovin pitkään.
Vaikka kyseistä peliä kehutaan ajotuntumasta jne (uskon sen) mutta itse en osta peliä pelkän ajotuntuman takia.
Kertokaa ihmeessä jos tässä pelissä on jotain muutakin "upeaa" kuin tuo ajotuntuma![]()
Siis olenko kuullut oikein, että tässä pelissä on vain 64 autoa ja 21 merkkiä?
Kait ne ois saanu enemmänki niitä autoja...
Pitää varmaankin miettiä vähän enemmän hommaako kyseisen pelin kun joka auton kerkee "koeajamaan" suht nopeasti.
Itsellä tuskin on mielenkiintoa tahkomaan samoilla autoilla kovin pitkään.
Vaikka kyseistä peliä kehutaan ajotuntumasta jne (uskon sen) mutta itse en osta peliä pelkän ajotuntuman takia.
Kertokaa ihmeessä jos tässä pelissä on jotain muutakin "upeaa" kuin tuo ajotuntuma![]()
Tämä on yksi asia mitä en ymmärrä. Jos valikoimasta löytyy itsellesi parikin autoa jolla on hauska ajaa + pelin ajofysiikat on kunnossa niin mikä on ongelma? Ite ainakin pelaan ajosimuja vain sen takia että niissä ajaminen on älyttömän hauskaa.
Joskus tulee kierrettyä yksin samalla autolla samaa rataa satoja kierroksia yrittäen vain parantaa kierrosaikaa.
Jos saisin valita otanko pelin jossa on 1000 autoa sinnepäin tehtynä vai pelin jossa on 10 mahdollisimman yksityiskohtaista autoa jotka on ääniä, jousitusta + muita yksityiskohtia myöten tehty mahdollisimman aidoksi/hyväksi, valitsisin koska vain jälkimmäisen.
Tämä pätee kyllä muutenkin kaikissa peleissä. Laatu on minulle aina tärkeämpää kuin määrä. Esim. GTA:ssa ottaisin mielummin hyvin mallinnetun ja hyvin suunnitellun pienemmän mapin kuin isomman jossa olisi tyhjiä ja turhia alueita sekä vähemmän yksityiskohtia.