Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gothamista pari sanaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ronkka

New Member
Huomasin, että peli nykii vähän muutamilla radoilla, varsinkin mutkissa. Otin taustapeilin pois ja nykiminen loppui siihen. Paskaa koodia tjsp...

Kudos Challengessa pääsin Professional League (vai mikä se olikaan) saakka, ja siinä ei oo tullut kun kolme mitalia. Vaikeustaso nousi yhtäkkiä sikana. Pitää vissiin tahkota vaan.

Joo.. pitää katsoa, että innostaako tuollainen "kenttä läpi sadannella yrityksellä, tippa linssissä"-peli, sitten kun Xbox ilmestyy Suomessa. :)

Tiedätkö muuten, että pyörittääkö Xbox myös poltettuja CD:itä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Tiedätkö muuten, että pyörittääkö Xbox myös poltettuja CD:itä?
ei mulla ainakaan...:(
eli hp:n toosalla poltetut cd-r:t eivät kuulu edes tunnistettavien joukkoon...(olen kokeillut kymmenkunta joten ei ainakaan minulla toimi)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

ei mulla ainakaan...:(
eli hp:n toosalla poltetut cd-r:t eivät kuulu edes tunnistettavien joukkoon...(olen kokeillut kymmenkunta joten ei ainakaan minulla toimi)

Oletko kokeillut CD-RW:llä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey

Oletko kokeillut CD-RW:llä?
doh dii...en ole kokeillut cdrweellä koska normaalisti ne jotka ei toimi cd-rllä ei toimi todellakaan cdrwälläkään...:rolleyes:
mut kokeillaan ny kumminkin...;)

doh dii...en ole kokeillut cdrweellä koska normaalisti ne jotka ei toimi cd-rllä ei toimi todellakaan cdrwälläkään...:rolleyes:
ja tulos on nou tänks.. ja sillee...;)

Originally posted by jonjes

No ei se nyt ihan noinkaan ole, siis kunhan se CD-RW levy on vain poltettu CD-r:n tapaan. Esim. monilla Sonyn DVD-soittimissa ei CD-r-levyt toimi mutta CD-rw-levyt toimivat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

No ei se nyt ihan noinkaan ole, siis kunhan se CD-RW levy on vain poltettu CD-r:n tapaan. Esim. monilla Sonyn DVD-soittimissa ei CD-r-levyt toimi mutta CD-rw-levyt toimivat.
juu...sori. ajattelin vain niin että cd-rw:tä käytetään myös sen suomalla mahdollisuudella eli uudelleen poltolla...:)
tietenkin JOS sitä käyttää cd-r:nä niin heittää sen ajatuksen romukoppaan...(en tullut ajatelleeksi että se voi olla ainoa oikotie onneen...) :)
..ja lista toimivista yhdistelmistä on varmasti tervetullut..:)

juu...sori. ajattelin vain niin että cd-rw:tä käytetään myös sen suomalla mahdollisuudella eli uudelleen poltolla...:)
tietenkin JOS sitä käyttää cd-r:nä niin heittää sen ajatuksen romukoppaan...(en tullut ajatelleeksi että se voi olla ainoa oikotie onneen...) :)
..ja lista toimivista yhdistelmistä on varmasti tervetullut..:)

Siis sillä EI kyllä ole mitään merkitystä poltatko RW:lle ekan vai sadannen kerran. Ne RW:t vaan heijastaa sitä laaseria jotenkin erilailla, kun R:t ja siitää johtuen RW:t saattaa toimia tietyissä DVD soittimissa ja R:t ei.

Ainakin meikäläisen Sonyn DVD:ssä toimii RW:t AINA, mut yhtään R-levyä en ole vielä saanu workkiin. Oon kyllä kuullu juttua, että jotkut "sopivan väriset" ehkä tuurilla voi toimia, mut en ole kyllä jaksanu hirveesti perehtyä...

Oon kans lueskellu jostain juttua, et jotkut R:t tai RW:t XBOXissa toimis? Voi olla että tuo Brutal Monkeyn postaama linkki pitääkin paikkaansa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Huomasin, että peli nykii vähän muutamilla radoilla, varsinkin mutkissa. Otin taustapeilin pois ja nykiminen loppui siihen. Paskaa koodia tjsp...

Kudos Challengessa pääsin Professional League (vai mikä se olikaan) saakka, ja siinä ei oo tullut kun kolme mitalia. Vaikeustaso nousi yhtäkkiä sikana. Pitää vissiin tahkota vaan.

Jaa en oo itse huomannut nykimistä ajon aikana, mutta replayssa kun ajetaan hiekalla (mm. Lontoon puistot) ja kaikki 6kpl autoa pöllyttää hiekkaa tietyssä replay-kuvakulmassa niin sekunnin murto-osaksi tulee lievä hidastuminen, siis hidastuminen, ei nykiminen. Tosin eipä GT3:sessa olekaan kuin kaksi autoa hiekalla rallimoodissa...tuo hiekan pöllyäminen voi olla aika lailla tehoa vievä ominaisuus. :)

Noh Project Gotham on ekan sukupolven peli joten sallittakoon pienet puutteet koodissa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble

Ainakin meikäläisen Sonyn DVD:ssä toimii RW:t AINA, mut yhtään R-levyä en ole vielä saanu workkiin. Oon kyllä kuullu juttua, että jotkut "sopivan väriset" ehkä tuurilla voi toimia, mut en ole kyllä jaksanu hirveesti perehtyä...
juu. en vain jostain syystä aiemmin ole törmännyt moiseen hyötykäyttöön vaikka itselläni on myöskin sonyn dvd ja myös sonyn 5 levyn karuselli jolla olen cd-r:ni kuunnellut (eli ei ole ollut oikeaa tarvetta selvittää asiaa). cdrw:t toimii ainakin pc:n normaalissa cd-rom asemassa yllättävän vähän... meneeköhän nyt tämä kirjoittelu jo "vähän" sekasortoiseksi :rolleyes:
hmm...täytynee skarpata vähän sitä mitä tänne kirjoittelee...:)

Niin itse oon käsittänyt asian niin että CD-R levyt eivät toimi ollenkaan XBoxissa mutta CD-RW:t toimivat.

Oon kokeillut HP:n, Sonyn, Maxellin, TDK:n yms yms levyjä ja eipä ole mikään niistä Boxissa toiminut. CD-RW-levyjä ei ole juuri nyt käsillä....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code Niin itse oon käsittänyt asian niin että CD-R levyt eivät toimi ollenkaan XBoxissa mutta CD-RW:t toimivat.

Jollei siihen ole laitettu mitään erityistä suojausta, niin RW:t toimii ja R:t ei vaihtoehto kuulostas kaikista todennäkösimmältä. Eli siis samanlailla, kun useat DVD-soittimet. Onhan XBOXkin DVD-soitin.

Pankaas koittaen, kun kerkeette ja tulkaa kertoon millain kävi!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble

Jollei siihen ole laitettu mitään erityistä suojausta, niin RW:t toimii ja R:t ei vaihtoehto kuulostas kaikista todennäkösimmältä. Eli siis samanlailla, kun useat DVD-soittimet. Onhan XBOXkin DVD-soitin.

Pankaas koittaen, kun kerkeette ja tulkaa kertoon millain kävi!
johan koitin...
huonosti kävi...
mut tarkempia tietoja todennäkösesti kaipaat..?
eli mitä...?

Huamenta. :D

Tämmösen listan löysin:

http://xbox.aimx.net/

Ellei lista ole täyttä huuhaata, näköjään myös poltto-ohjelma vaikuttaa paljon toimivuuteen.

häpi nyy jier kaikille!

ps. Mitäs pidätte mun pään röngtenistä? :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Tämmösen listan löysin:

http://xbox.aimx.net/

Ellei lista ole täyttä huuhaata, näköjään myös poltto-ohjelma vaikuttaa paljon toimivuuteen.

häpi nyy jier kaikille!

ps. Mitäs pidätte mun pään röngtenistä? :confused:

Hmm.. jotenkin tutunnäköinen lista. Ai niin, minähän taisin jo laittaa tuon linkin. :)

Hyvää uutta vuotta kaikille minunkin puolesta!

P.S. Röntgen rox! :cool:

Ylös Bottom