Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Hmm.. jotenkin tutunnäköinen lista. Ai niin, minähän taisin jo laittaa tuon linkin.
Hyvää uutta vuotta kaikille minunkin puolesta!
P.S. Röntgen rox!![]()
Höh taitaa mulla olla silmälasien oston paikka.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hmm.. jotenkin tutunnäköinen lista. Ai niin, minähän taisin jo laittaa tuon linkin.
Hyvää uutta vuotta kaikille minunkin puolesta!
P.S. Röntgen rox!![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Höh taitaa mulla olla silmälasien oston paikka.![]()
Niin tai uusien aivojen. Hehehe...eh?![]()
Jep, sehän on vastakohta tälle ainakin itselleni vielä tutummalle fiilikselle:Originally posted by Code
Mutta hyvä fiilis onko sitä suurempi kun ensimmäistä kertaa ajaa voittajana maaliin radalla jota luuli ettei "koskaan" tule voittamaan.
No älätsPeli on addiktiivinen kuin mikä!
Originally posted by Unreal-Hawk
Kuulin vain sellaisen huhun, että kun on saanut kaikki kultamitalit, niin pääsee huristelemaan vaapasti ympäri Lontoota, Nykiä ja Tokiota, ilman että se on rajattu. Eli voit heittää settiä niin perkeleen isossa kaupungissa kunnes ne alkaa tulee korvista ulos.
Originally posted by Pexi
Ensiksi voin sanoa et PGR:ssä ei oo "sitä" samaa fiilistä kuin DC:n MSR:ssä eli MSR on ihan omaa luokkaansa!!!
Olihan PGR pettymys, päivitys MSR:stä mut lisää autoja ja yks uus p**** kaupunki, New York.
pelihän on iha ok...musapuoli on hirveetä... M$/bizarre on lisensoinut jotain turhaa musaa, mut pari J-pop kappale sytyttää!
MSR musat on Richard Jacquesin käsiä, elikä mahtavat biisit!
Mun tarkoitus ei oo mitenkään haukkua Xboxia...vaan heitin mun kommentteja.
Originally posted by Pexi
saattaa se johtua siitä et oon vielä koukussa mun DC:n ja en halua päästä sitä irti
Olisi ne Bizarren poitsut voineet lisätä enemmän kaupunkeja!
mm. Hong Kong, Pariisi, ja "ehkä" Helsinki... Sitä paitsi pelin makeimmat mestat ovat Tokion Shinjuku (futuurinen fiilis)ja Asakusa (esikaupunki ajoa) ja surkein on toi San Franciscon yks mesta (nimee en nyt muista), sellanen ylä- ja alamäki ja pelkkiä 90 asteen mutkia.
Ja PGR eroa MSR:stä se että MSR on enemmän "freestylemainen" ajopeli ja PGR kilpailumainen peli: äijillä on kypärät![]()
Checkpoint kusee!
Jep, pelailin juuri yks päivä referenssinä MSR:ää ja huomasin radan jossa olin vinguttanut parikyt topoa kudosta, että sain vähän ratoja auki =)Originally posted by Code
Checkpointit on toisaalta ihan jees, ei jää pelaajalla aikaa jäädä pyörimään mutkiin "huijatakseen" extra-kudoksia. MSR:ssä se oli ihan turhan liian helppoa.
Suomi kuseeLainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
"Vaatimattomia" Project Gotham Racing mainoksia Japanissa:
Gotham-mainos
Miksei Suomessa oo tollasta...![]()