Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gothamista pari sanaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey

Hmm.. jotenkin tutunnäköinen lista. Ai niin, minähän taisin jo laittaa tuon linkin. :)

Hyvää uutta vuotta kaikille minunkin puolesta!

P.S. Röntgen rox! :cool:

Höh taitaa mulla olla silmälasien oston paikka. :cool:

Gotham ja Ferrarit - SPOILER warning!

Pelasin sitten eilen viimein Quick Racen Very Hardista Tokion ja Lontoon voitokkaasti läpi, ne olivat jo pitkään olleet ainoina hopeisina. Alhaalla on lievää spoileria pelistä, mutta jos haluaa sen selkeästi lukea, maalatkaa teksti alapuolella. (toivottavasti tää toimii,heh)

SPOILER alkaa
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Quick Racen kaikki kisat kultasin mitalein selvittämällä saa kaksi namu-autoa, nimittäin pari Ferraria, F355 Spiderin ja F355 F1:n! Autot ovat mukavan tykkejä, esim. 360 asteen pyöritykset onnistuvat kepeästi kun heppoja on tarpeeksi :). Ja onhan se Ferrarin moottorin soundi mukavaa kuultavaa...

Yhden kumman seikan huomasin Ferrareissa. Tuntuu silti että Ferrareista ei maalipinta kärsi ollenkaan törmäilystä, siihen ei tule naarmuja niinkuin muihin autoihin hienon näköisesti tulee. Ferrarit toki menevät lommolle, sivupeilit repsottaa ja valot menee särki, mutta naarmuja en maaliin saanut vaikka kuinka kolaroin tahallani. Onkohan Ferrari kieltänyt autojensa hienon maalinpinnan pilaamisen??? :D

SPOILER loppuu

Gotham on pirullinen peli, peli muuttuu professionaalin jälkeen todella haastavaksi...mutkia saa hioa täydelliseksi ja yksikin virhe pitkän kisan loppupuolella on kohtalokas. Välillä nousee tuskan hiki otsalle kun tahkoaa ratoja. Mutta hyvä fiilis on sitä suurempi kun ensimmäistä kertaa ajaa voittajana maaliin radalla jota luuli ettei "koskaan" tule voittamaan. Peli on addiktiivinen kuin mikä!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Gotham ja Ferrarit - SPOILER warning!

Originally posted by Code
Mutta hyvä fiilis onko sitä suurempi kun ensimmäistä kertaa ajaa voittajana maaliin radalla jota luuli ettei "koskaan" tule voittamaan.
Jep, sehän on vastakohta tälle ainakin itselleni vielä tutummalle fiilikselle:

Tarkoitan tietenkin sitä, kun muuten loistavasti menneen pelin vikassa mutkassa saat vähän "työntöapua" AI-autoilta ja kultamitali jää (sadannen kerran) saamatta. Voi sitä vihan määrää...

Peli on addiktiivinen kuin mikä!
No äläts ;)

Enpä ole paljoa PGR:n kiinnittänyt huomiota, mutta kun ei tullut ostettua sen edeltäjää (MSR), niinnyt olis ihan must saada PGR. Ja nyt tulee pieni vinkki, jonka toimivuudesta en ole varma, mutta Code ja muut PGR:n omistajat, kokeilkaa saada kaikki kultamitalit, mitkä-ne-nyt-olikaan tehtävistä. Kuulin vain sellaisen huhun, että kun on saanut kaikki kultamitalit, niin pääsee huristelemaan vaapasti ympäri Lontoota, Nykiä ja Tokiota, ilman että se on rajattu. Eli voit heittää settiä niin perkeleen isossa kaupungissa kunnes ne alkaa tulee korvista ulos.

Originally posted by Unreal-Hawk
Kuulin vain sellaisen huhun, että kun on saanut kaikki kultamitalit, niin pääsee huristelemaan vaapasti ympäri Lontoota, Nykiä ja Tokiota, ilman että se on rajattu. Eli voit heittää settiä niin perkeleen isossa kaupungissa kunnes ne alkaa tulee korvista ulos.

Taas pientä Spoileria...varoitus!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jooh huhu pitää paikkansa, mulla on pari aluetta "free-roam"-moodissa, mm. San Fransiscon Fisherman Wharf. Alkuinnostuksen jälkeen homma vaan käy pirun tylsäksi kun siellä ei ole muuta tavoitetta kuin löytää ja pukkia kaikki radan keilat kumoon.

Hassu "bugi" Gothamissa

Sattu aika hauska "bugi" tänään kun pelailin Gothamia. Pelasin World-tasolla Fisherman Wharfin yhtä suosikki rataani,Taylor Streettiä. Tuolla San Fransiscossa kun on mukavia mäkiä.

Noh kisa oli tiukka, mulla alla Delfino Feroce. Radalla on yks U-mutka, ja ihmettelin että mihin ton mutkan jälkeen kaikki kilpailijat hävis hetkeks peileistä. Kun saavuin toisen kerran samaan mutkaan niin ihmetys oli suuri kun vihreä Lotus Exige se siinä paikallaan savutteli taka-kumejaan...heh. Ja siinä samassa mutkassa se orpona oli koko kisan loppuun.

Katsoin replaylla kisan...ekan kerran kun tultiin edellä mainittuun U-mutkaan, Corvette ja Panoz Esperante otti yhteen siinä, ja tuo Lotus siihen perään täysillä ja Lotuksen kylkeen vielä Aston Martin V12...kauhee ryysis siinä oli. Muut pääsi jatkaan matkaa, Corvette kuski armottoman vekslauksen avulla(pakkia,eteen,pakkia,eteen jne :), mut onneton Lotus-kuski "juuttu" perästään kiinni radan reunukseen. Siinä se sitten takakumit savuten kaasutteli paikallaan koko kisan ja kuski vaan pyöritteli ihmeissään päätään! kyllä nauratti :D

Tai no, eihän toi pakko ole bugi olla, voihan olla että Lotuksesta meni siinä rysäkässä jotain hajalla, etupyörät lukossa tai käppäri jumissa yms ;)

Okei tää on mun eka postaus XBoxfinissä...joten...

Ensiksi voin sanoa et PGR:ssä ei oo "sitä" samaa fiilistä kuin DC:n MSR:ssä eli MSR on ihan omaa luokkaansa!!!

Olihan PGR pettymys, päivitys MSR:stä mut lisää autoja ja yks uus p**** kaupunki, New York.

pelihän on iha ok...musapuoli on hirveetä... M$/bizarre on lisensoinut jotain turhaa musaa, mut pari J-pop kappale sytyttää!
MSR musat on Richard Jacquesin käsiä, elikä mahtavat biisit!

Mun tarkoitus ei oo mitenkään haukkua Xboxia...vaan heitin mun kommentteja.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Originally posted by Pexi
Ensiksi voin sanoa et PGR:ssä ei oo "sitä" samaa fiilistä kuin DC:n MSR:ssä eli MSR on ihan omaa luokkaansa!!!

Omaa luokkaansa miten? Kaikelle kunnioituksella MSR:ää kohtaan, PGR parantaa siitä lähes joka osa-alueella. Ettei vai kultaiset muistot Dreamcastia ja MSR:ää kohtaan vaikuttaisi? Tosin eipä sitä Dreamcastia vielä tarvi muistella, ei se nyt niiin wanha ole. Jooh ja minä taas olen vanha, harmaantunut ex-DC-ukkeli joten on tullut jopa MSR:ää joskus pelattua... ;)

Olihan PGR pettymys, päivitys MSR:stä mut lisää autoja ja yks uus p**** kaupunki, New York.

New York p***kaupunki ajaa kilpaa? ööh Turkuko olisi sun ehdotus tilalle? ja jos PGR nyt onkin päivitys MSR:stä, miksi MSR on täysin omaa luokkaansa? vai oliko päivitys alaspäin...heh.

pelihän on iha ok...musapuoli on hirveetä... M$/bizarre on lisensoinut jotain turhaa musaa, mut pari J-pop kappale sytyttää!
MSR musat on Richard Jacquesin käsiä, elikä mahtavat biisit!

Musiikki on pitkälti makuasia, ja jos PGR musat ottaa ns.pattiin, voit toki ripata Xboxin kovalevylle juuri sellaisen soundtrackin kuin sinua miellyttää. Ei tarvi kärsiä turhasta musasta.

Ja jos peli on ihan ok, ja musatkin voi tehdä sellaseksi kuin huvittaa, niin milläs osa-alueella se MSR olikaan ihan omaa luokkaansa? ;)

Mun tarkoitus ei oo mitenkään haukkua Xboxia...vaan heitin mun kommentteja.

Tottamooses kommentit ovat aina tervetulleita.

Joo

saattaa se johtua siitä et oon vielä koukussa mun DC:n ja en halua päästä sitä irti:(

Olisi ne Bizarren poitsut voineet lisätä enemmän kaupunkeja!
mm. Hong Kong, Pariisi, ja "ehkä" Helsinki...
kun MSR on pelattu ja täs PGR:ssä on "yks" uus kaupunki....okei tää kuulostaa vähä whinemäiseltä:rolleyes:
Sitä paitsi pelin makeimmat mestat ovat Tokion Shinjuku (futuurinen fiilis)ja Asakusa (esikaupunki ajoa) ja surkein on toi San Franciscon yks mesta (nimee en nyt muista), sellanen ylä- ja alamäki ja pelkkiä 90 asteen mutkia.

MSR:n musasta voisin heittää pari mahtava biisiä: Club Paris (fantastinen tanssibiitti ), Holding On (J-popmainen cool tune), It´s Doesn´t really Matter ja Inside Out (jazzahtava!) jne...

Melkein kaikki biitit ovat hyviä, paitsi pari surkeeta biittiä: brittipop Live Your Life...

Ja PGR eroa MSR:stä se että MSR on enemmän "freestylemainen" ajopeli ja PGR kilpailumainen peli: äijillä on kypärät:p

Checkpoint kusee!

Mutta odotan sitä OIKEAA jatko-osaa MSR/PGR:lle!

Re: Joo

Originally posted by Pexi
saattaa se johtua siitä et oon vielä koukussa mun DC:n ja en halua päästä sitä irti

jees itse kadun sitä kun tuli viime vuonna myytyä DC pois...oishan sen voinut säilyttääkkin :(

Olisi ne Bizarren poitsut voineet lisätä enemmän kaupunkeja!
mm. Hong Kong, Pariisi, ja "ehkä" Helsinki... Sitä paitsi pelin makeimmat mestat ovat Tokion Shinjuku (futuurinen fiilis)ja Asakusa (esikaupunki ajoa) ja surkein on toi San Franciscon yks mesta (nimee en nyt muista), sellanen ylä- ja alamäki ja pelkkiä 90 asteen mutkia.

jees ehkä Bizarren pojilla oli tiukka deadline saada peli julkasukuntoon 15.11.2001-varten ja siksi "vain" yksi uusi kaupunki...toi kokonaisen suurkaupungin keskustan mallintaminen tuskin on kauhean pikasta hommaa. Tosin onhan myös tuttujen kaupunkien radoissa vaihtelua, vaikka ne samoja kaupunkeja ovatkin kuin MSR:ssä.

Ja PGR eroa MSR:stä se että MSR on enemmän "freestylemainen" ajopeli ja PGR kilpailumainen peli: äijillä on kypärät:p

LOL :)

Checkpoint kusee!

Checkpointit on toisaalta ihan jees, ei jää pelaajalla aikaa jäädä pyörimään mutkiin "huijatakseen" extra-kudoksia. MSR:ssä se oli ihan turhan liian helppoa.

Mut toivotaan että PGR2 tulee olemaan täysin uusiksi Xboxia varten tehty ja optimoitu peli, eikä "vain" päivitys MSR:stä. :)

Re: Re: Joo

Originally posted by Code
Checkpointit on toisaalta ihan jees, ei jää pelaajalla aikaa jäädä pyörimään mutkiin "huijatakseen" extra-kudoksia. MSR:ssä se oli ihan turhan liian helppoa.
Jep, pelailin juuri yks päivä referenssinä MSR:ää ja huomasin radan jossa olin vinguttanut parikyt topoa kudosta, että sain vähän ratoja auki =)

Ylös Bottom