Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Snowblind

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käkikotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

käkikotka

Well-Known Member
Outoa ettei tästä ole topikkia,odottaako joku tätä?Sai Pelitissä 92 ja suoraan klassikko-maineen...Juoni sijoittuu 2050-aikaan ja Aasian sisällissotaan.

Vastaus: Project Snowblind

Tuli itsellekkin vähän yllätyksenä että tästä pelistä ei pahemmin ole kuultu.

Tiltissä sai yhdeksän pistettä. Kovastihan tuo kiinnostaa, varsinkin kun sai tietää, että peliä tehtiin aluksi Deus Ex nimellä. Mahtaakohan liittyä Deus Exän maailmaan, vai onkohan keksitty kokonaan uusi? Taitaa vaan yksinpeli olla vaihteeksi lyhyen puoleinen... :(

Digger sanoi:
Tiltissä sai yhdeksän pistettä. Kovastihan tuo kiinnostaa, varsinkin kun sai tietää, että peliä tehtiin aluksi Deus Ex nimellä. Mahtaakohan liittyä Deus Exän maailmaan, vai onkohan keksitty kokonaan uusi? Taitaa vaan yksinpeli olla vaihteeksi lyhyen puoleinen... :(

Periaatteessa ainoat selvemmät yhteydet Deus Exiin ovat biomodit ja ulkoasu.

Azathoth sanoi:
Tämä on pakko-ostos, hyviä fps-pelejä ei ole koskaan liikaa.

Pakko-ostos kerta Pelit-lehden arvostelussa väitetään että peli nousee Halon ja Chronicles Of Riddickin rinnalle. Kunpa vaan sais repästyä rahaa jostain ja äkkiä sittenkin.

Snowblindin PS2-versio on jo julkaistu. Ei kukaan ole sattunut saamaan siitä maistiaisia?
Deus ex fanina jo tieto siitä, että tätä kehitettiin aluksi deus ex maailmaan sijoittuvaksi pisti
tämän ostoslistalle ja Pelit-lehden arvostelu vain lisäsi innostusta. Tästä piti tulla alunperin
Deus Ex: Clan Wars (tai jotakin) mutta nimi ja pelimaailma muutettiin myöhemmin. Biomodit ja
aseiden modaus kuten myös jonkinlaiset hakkerointikyvyt ovat perintönä deus ex:stä.

Sorry, että vastaus tulee hieman viiveellä, kesälomalla tuli oltua sen verran reissussa ettei
nettisurfailuun ollut aikaa.

Tottahan toki Snowblind tuli hankittua, mutta peli osoittautui varsin keskinkertaiseksi tekeleeksi,
joka oli ennakko-odotuksiin nähden selvä pettymys. Joten se siitä.

Itse pidin pelistä todella paljon.

2 kertaa tuli yksinpeli pelattua läpi ja Live:ssä useampi kuukausi.

Olin maailman listan 15 parhaan joukossa melkein kokoajan.

Suomalaisia pelaajia ei vain pelissä paljoa ollut ja nyt en tiedä kun ykkös boxia en omista että onko muunkaanmaalaisia pelaajia.

Vaihtelua toi mukavasti eri hahmot ja niiden aseet sekä erinlaiset pelimuodot ja todella hyvin toteutettu livepuoli yleensäkkin. Ajoneuvojakin oli mukava käyttää moninpelissä.

Väittäisin pitäväni tästä Project: Snowblindista ainakin toistaiseksi enemmän kuin Halosta. Halo tosin tarjoaa maailmana mielenkiintoisemmat puitteet, mutta pelinä ja päähahmon puolesta tämä moderni silmäkarkkiteknopyssyttely maistuu paremmin.

minä kaipasin tähän cheatteja, pelasin kyllä pelin silti läpi ihan rehellisesti mutta se oli välillä jatkuvaa ammuspulaa ja kuoleman porteilla olemista.

olisi ollut kiva läpiipeluun jälkeen päästä antamaan oikeen kunnolla turpiin vihollisille ilman pelkoa ammuksista tai healthista.

pelle sanoi:
minä kaipasin tähän cheatteja, pelasin kyllä pelin silti läpi ihan rehellisesti mutta se oli välillä jatkuvaa ammuspulaa ja kuoleman porteilla olemista.

Minua taas harmittaa se, että monia hienoja kykyjä ja aseita ei ole mikään pakko käyttää ollenkaan.

Suurin hyöty biokyvyistä on Ballistic Shielding ja joskus Vision tai Reflex Boost. Muita ei sitten oikeastaan tarvitsekaan. Ammuksien loppumisen takia erilaisia pyssyjä sen sijaan on käytettävä aika tavalla. Kranaatit eli Secondary Weapons taas ei välttämättä tarvitse juurikaan erilaisia käyttää: Frag ja EMP Granadeilla pääsee jo läpi asti.

Ylös Bottom