Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project: Snowblind

Azathoth

New Member
Project Snowblind, joka on todennäköisesti paras fps PS2:lle sitten Killzonen, on julkaistu, mutta täällä ei kukaan näytä olevan siitä tietoinen. Ei vaikka se Pelit-lehdessä kehuttiin taivaisiin.
Miksi? Lopettakaa jo se MGS 3:n hakkaaminen - ei se sentäs niiiiiin hyvä ole - ja hankkikaa tämä laaturäiskintä. Hopi hopi pelikauppaan, itse hankin sen perjantaina (tosin Xbox-version).
 
Vastaus: Project :Snowblind

Paha paha. PS2 versio sai 93/100 ja Xbox versio yhen pisteen vähemmän... :( .
 
Vastaus: Project :Snowblind

Xboxillahan kilpailu FPS-genressä on kovempaa, mutta eihän nyt yksi piste meinaa yhtään mitään käytännössä.
 
Vastaus: Project :Snowblind

minulta löytyy ja pidän tosiaan tästä enemmän kuin Killzonesta :) ....nyt verkossa liikkuu vasta 4 suomalaista...kai :) ....minä,XShava,Gore ja Peruna.
 
Vastaus: Project :Snowblind

Pako sanoi:
minulta löytyy ja pidän tosiaan tästä enemmän kuin Killzonesta :) ....nyt verkossa liikkuu vasta 4 suomalaista...kai :) ....minä,XShava,Gore ja Peruna.

Finnish Lions on myös ensimmäisenä perustettu klaani kyseisessä pelissä :)
 
Vastaus: Project: Snowblind

Minäkin olen pelin jo tilannut, muttei ole ihan vielä saapunut, ehkä jo perjantaihin mennessä tulee. Pääsiäsenä lähden kotipaikalle, jolloin vihdoin pääsen ekaa kertaa kokeilemaan nettipelaamista! Toivottavasti muitakin pelaajia silloin jo on!
 
Vastaus: Project: Snowblind

Joku muukin nettipeli kun SOCOM2 vois kiinnostaa.
Laittakaapa nettipelaajat tietoa, miltä teistä online peli maistuu SOCOMiin verrattuna?
 
Vastaus: Project: Snowblind

m_vierimaa sanoi:
Joku muukin nettipeli kun SOCOM2 vois kiinnostaa.
Laittakaapa nettipelaajat tietoa, miltä teistä online peli maistuu SOCOMiin verrattuna?
maistuu paremmalta kuin Killzone mutta ei pärjää Socomille.
 
Vastaus: Project: Snowblind

Ylihaipattu paska. Kokonaisuutena sellaisen, vähän mädän, kuutosen (6-) arvoinen suoritus. Moninpeliä en jaksanut testata.
 
Vastaus: Project: Snowblind

Versio sanoi:
Ylihaipattu paska. Kokonaisuutena sellaisen, vähän mädän, kuutosen (6-) arvoinen suoritus. Moninpeliä en jaksanut testata.

Olet oikeassa. Valitettavasti minä odotin tästä jotain, onhan tämä sukua suuresti arvostamalleni
Deus Ex sarjalle, mutta lopputulos on lähinnä tylsä ja puuduttava. Kuten moni muukin peli nykyään: korea päältä, tyhjä sisältä.
 
Vastaus: Project: Snowblind

Azathoth sanoi:
Olet oikeassa. Valitettavasti minä odotin tästä jotain, onhan tämä sukua suuresti arvostamalleni
Deus Ex sarjalle, mutta lopputulos on lähinnä tylsä ja puuduttava. Kuten moni muukin peli nykyään: korea päältä, tyhjä sisältä.

Paitsi ettei tuo ole edes kovin hieno... :D Aika tylsää ja mitään sanomatonta räiskintää tosiaan. Odotin Pelitin arvostelun perusteella paljon parempaa; ei tuo mikään yhdeksänkymmenen pisteen peli todellakaan ole. Tyhjät sisätilat ja olematon juoni yhdistettynä tylsään kenttäsuunnitteluun ei oikein ylisanoihin innosta. Hyvänä puolena on tosin mainittava tasainen ruudunpäivitys(Xbox) ja parhaimillaan hektiseksi yltyvä räiskintä.

Ostakaa mieluummin Stranger's wrath (vaikkei ihan samaa genreä edustakaan...), jos hyvää räiskintää tekee mieli.
 
Ylös Bottom