Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Projekti demokratia II: kesäkuun X-jäsen

Unreal-Hawk

New Member
Tässä kuussa äänestettäviä on neljä (4) ja aikaa äänestää on kuukausi (30 päivää).

HUOM! Ketään ei saa lahjoa, uhkailla, vaatia tai muulla tavalla painostaa äänestämään, mikäli on ko. kuussa ehdolla. Usean käyttäjänimen avulla äänestämistä tai muuta vilpillistä ei myöskään kannata yrittää, sillä huijausyritykset jäävät ylläpidon haaviin ennemmin tai myöhemmin, jälkiseurausten kera.

Onnea matkaan ehdokkaille.
 
Ajattelin vaan kysyä että onko reilua jos sama henkilö on kaksi kuukautta peräkkäin ehdokkaana? Ei minulla sitä mitään vastaan ole, mutta kuhan kysäsin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Ajattelin vaan kysyä että onko reilua jos sama henkilö on kaksi kuukautta peräkkäin ehdokkaana? Ei minulla sitä mitään vastaan ole, mutta kuhan kysäsin :)

Sama jäsen voi olla ehdolla useampaan kertaan, mutta voittaja ei. Eli jos ensimmäisenä kuuna ei onnaa, niin ei kannata heittää kirvestä kaivoon, vaan jatkaa asiallista keskustelua. :)
 
No katos perkule, en lukenutkaan niin tarkkaan sitten sitä edellistä ketjua, no sepä hyvä, jatkakaa :)
 
Mitä hemmettiä? Kuinka minä olen voinut eksyä joukkoon... tämä on suuri kunnia, vaikken voittaisikaan. ^_^
 
Hyvä käytäntö \o/ Äänestäni taistelivat kaksi henkilöä, dasb00t ja Arcane, mutta dasb00tille se nyt taisi mennä :)
 
En ole vielä äänestänyt, laitan sitten sen viimeisen ratkaisevan äänen, kun vain tietäisin kelle :confused:
 
jlaaksolle ääni meni, hänen nikissään on sama sukunimi kuin minulla ja sama etunimen ensimmäinen kirjain, siinä syy :)
 
Happy birthday to you, Happy birthday to you, happy birthday to you dear dasb.... Ei kun siis, onnittelut dasb00tille. ^^
 
Kiitokset kaikille minua äänestäneille! Nyt ei muuta kuin Mr Heinäkuuta äänestämään... :)
 
Ylös Bottom