Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prototype [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Tarkoitan sitä ruskea huppuista jätkää mikä pitää päätänsä alas päin, mutta ei se toi assassins creedinkään heebokaan ole.

Kyllä se on Prototypen päähahmo.

Jesh! Enää vajaa kuukausi tämän pelin julkaisuun(5.kesäkuuta julkaistaan euroopassa ^^). Jostain myös luin että demo tästä tulisi jakeluun ensimmäinen päivä kesäkuuta. Se olisi enemmän kuin hieno juttu! Toivottavasti kehittäjät ovat saaneet pelistä mahdollisimman sulavasti pelattavan ja pelin pituuskin saisi olla vähintäänkin se 10 tuntia. Pitempää en vaadi :D

Ah, tätä olen odottanut niiiin paljon!! Ajattelin pyytää synttärilahjaksi itselleni kun saattaa olla että seuraavalla viikolla Gamestopista Red alert 3 pelin lunastamisen jälkeen en saa edunvalvojaltani lupaa pariin kuukauteen hommata uutta peliä omilla rahoillani :(

Onneksi heinäkuussa on jo synttärit, joten en joudu kauaa odottamaan että saan Prototypen valmiin version käsiini. ^^

Nyt sitten olisi traileria pelin loppupahiksista tarjolla.

[GT]49529[/GT]

Ihan mukava pätkä. :D Tuo video näyttikin sitten toteen arvaukseni että pelissä on oikeasti myös haastetta. Noiden bossien päihittämiseen nimittäin taidetaan tarvita koko ominaisuus arsenaali, joka Alexilta löytyy, että ne voi saada nurin =P Haa! Tämä näyttää koko ajan vain paremmalta!!

Näyttää hi*osti paremmalta kun infamous, mutta odotellaan.

En voisi olla yhtään enempää samaa mieltä kanssasi! Tämä tekele tupsahtaa kyllä ostoskoriin heti kun vain mahdollista!! En oikeastaan välitä onko tässä edes mitään sen kummempaa tarinaa, kunhan gameplay toimii yhtä hauskalla tavalla kuin noissa videoissa. ^^

Repesikö kukaan muuten siinä kohtaa kun tossa uusimmassa trailerissa pulpahti esiin teksti Mother ? :D

Simpura! Ne on herättäneet mun äitivainaan haudastaan ja tehneet siitä tahdottoman zombin!! Tämä kostetaan.... Vähintäänkin muutamalla helikopteri-iskulla!!! :p

Ai saakeli!
inFamous jää kyllä lähes varmasti hyllyyn.

Jep! Kyllä se on vaan niin että tässä pelissä on nähdyn perusteella paljon enemmän ytyä kuin tuossa sähkömiehen päiväunessa. :p

5 päivä kesäkuuta peli on kaupoissa Euroopassa! Jippii!!! Toisin sanottuna enää about kaksi viikkoa odotusta jäljellä. ^^

EDIT: Löytyipä varsin hauska pätkä youtubesta kun ziikailin tämän pelin virallisen sivuston foorumia.

http://www.youtube.com/watch?v=pWGK1m-m3VM

Videon nimi väittää että kyseessä olisi viimeinen pelin tehtävä mutta ilmeisesti kuitenkin se on puppua ja tässä näytetään pelikuvaa vain eräästä Prototypen hyvin alussa olevasta missionista. Ai että minkälainen heinäsirkka ja massatuholainen tuo Alex on! :D

Me want this now!!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jep! Kyllä se on vaan niin että tässä pelissä on nähdyn perusteella paljon enemmän ytyä kuin tuossa sähkömiehen päiväunessa. :p

5 päivä kesäkuuta peli on kaupoissa Euroopassa! Jippii!!! Toisin sanottuna enää about kaksi viikkoa odotusta jäljellä. ^^

EDIT: Löytyipä varsin hauska pätkä youtubesta kun ziikailin tämän pelin virallisen sivuston foorumia.

YouTube - Prototype Last mission 12 [ FINAL BOSS ]

Videon nimi väittää että kyseessä olisi viimeinen pelin tehtävä mutta ilmeisesti kuitenkin se on puppua ja tässä näytetään pelikuvaa vain eräästä Prototypen hyvin alussa olevasta missionista. Ai että minkälainen heinäsirkka ja massatuholainen tuo Alex on! :D

Me want this now!!
Mua ei tuo traileri kyllä vakuuttanut.

inFamousissa tavaroita ja hahmoja lentelee ja rikkoutuu paljon enemmän ja hienommin. Voin väittää tämän todeksi, sillä olen pelannut inFamousin demoa jo kaksi viikkoa.

Toiseksi pelin dialogi oli suoraan jostain "tämä leffa on tosi cool ja makee" - B-tason toimintaleffasta. Melkein joka lausessa oli "fuck" tai "mutherfucker"

Kolmanneksi pelin taistelu oli aika tökköä. Varsinkin kun pelin hahmo otti esiin suoraan Wolverinelta lainatut kynnet ja alkaa raatelemaan vastustajia. Juuri tullut X-Men Origins: Wolverine hoitaa tuon tappelun paljon paremmin ja hienommin.

En tiedä, joku voi olla muuta mieltä, mutta mä en sille mitään voi.

Mua ei tuo traileri kyllä vakuuttanut.

inFamousissa tavaroita ja hahmoja lentelee ja rikkoutuu paljon enemmän ja hienommin. Voin väittää tämän todeksi, sillä olen pelannut inFamousin demoa jo kaksi viikkoa.

Olen eri mieltä. Omasta mielestäni asia on juuri päin vastoin. Itsekin olen tuota InFamousin demoa omalla pleikkarillani pelitellyt, eikä oikein vakuuttanut. On sitäpaitsi aika turhaa väittää tuollaista tuon filkan perusteella jonka linkitin, koska siinä ei edes pahemmin paikkoja pistetty hajalle. Iso määrä tyyppejä sai kylläkin kunnolla turpaan :D

Prototypessä ympäristön hyödyntäminen on toteutettu paljon laajemmin. Pystyt viskelemään ajoneuvoja tai vaikkapa ihmisiä vihollista päin mikäli haluat. Paikat tuhoutuu sangen mahtavalla tavalla myös. Ja mikä parasta, voit kaapata omaan käyttöösi ajoneuvoja ja lähteä niillä rellestämään.

Tämä toinen parempaa pelikuvaa Prototypestä esittävä traileri todistaa kaiken sanomani todeksi. =)
http://www.gametrailers.com/video/top-10-prototype/47311

Muutenkin kannattaa ehkä ensin odotella sitä Prototypen demoa ja testata ennen kuin menee dissaamaan.

Ja jos on varaa, niin miksei hommata kumpikin peli? Itselläni tosin ei ole varaa tällä hetkellä kuin toiseen noista ja Prototype on edelleen mielenkiintoisempi.

Ai niin. Wolverine on vähän sama kuin Cole InFamousissa. Molemmilla on vain yksi erikoiskyky, tosin Cole pystyy hyödyntämään omaansa monipuolisemman. Alexilla Prototypessä taas on enemmän kuin yksi, joten Wolverine jää auttamatta kakkoseksi. xD

Liikkuminen on kyllä pelissä aivan naurettavan näköistä: tönkköä ja sekavaa. Mutta saa nähdä, että tuleeko pelistä todella hauska rällästyspeli, vai loppujenlopuksi vähän hengetön peli, jossa jaksaa sen muutaman tunnin leikkiä erityiskyvyillä ja siihen se jääkin. Itseäni ei kyllä pahemmin kiinnosta nuo ajoneuvot, vaan päähenkilön itse pitää olla niin nautittava ohjattava tällaisessa supersankaripelissä, ettei ajoneuvoja kaipaa. Toki niilläkin jaksaa sen hetken leikkiä, mutta esimerkiksi infamous todistaa sen, ettei pelissä tarvitse olla mahdollisuutta ajaa autolla jne, kun hahmolla meno on niin letkeää.

Lisäksi löytyy jotenkin sellaiset fiilikset, että PS3-versio jää XO-version jalkoihin totaalisesti kaikenmaailman teknisine ongelmineen ja se on tällaisessa pelissä erittäin olennaista pelinautinnon kannalta.

Muutenkin kannattaa ehkä ensin odotella sitä Prototypen demoa ja testata ennen kuin menee dissaamaan.

Ja jos on varaa, niin miksei hommata kumpikin peli? Itselläni tosin ei ole varaa tällä hetkellä kuin toiseen noista ja Prototype on edelleen mielenkiintoisempi.

Kannattaisko ehkä odotella myös toisin päin ennnen kuin tämän hehkuttaa koko ajan suunnilleen poikkeuksetta maasta taivaisiin ja dissaa InFamousia minkä kerkiää.

InFamousia on kuitenkin jo pelattu ja arvosteluissakin ihan kohtuu hyviä pisteitä saanut kuitenkin.

Itse ainakin pidin InFamousin demosta ja siinä oli sopivasti tyylikkyyttä meikän makuun. Tässä menee jo gore itselle turhan suureksi, alkudemo oli ihan vaikuttava mutta nuo itse pelistä olleet videopätkät ei kyllä itseäni ole hirveästi napanneet mukaansa. Jos goremättöä halajaa niin sitten vaikka Ninja Gaiden Sigma koneeseen.

Hyviä pelejä ei kuitenkaan ole liikaa enkä valita vaikka sellainen tästä tulisi, onpahan ainakin valinnanvaraa.

Niin juu kans... Wolverinen demoa ja InFamousin demoa pelanneena ne ovat mielestäni kyllä melkoisen erilaisia pelejä kaikkinensa että en kovin hirveästi niitä taas lähtisi vertaamaan.

Tämä ilmestyy muuten 12. päivä kesäkuuta euroopassa ja jenkeissä 9. päivä ;)

Prototype

Dääm! No pitää sitten odottaa vähän kauemmin :D Toivottavasti edes demo ilmestyisi helpottamaan odotusta.

Karpaasi: Makunsa kullakin. Minä vaadin tällaisilta hiekkalaatikko rällästyksiltä että niissä voi tehdä muutakin kuin vain pomppia ukolla siellä täällä, joten ajoneuvojen takia Prototype menee kyllä listan kärkeen tällä saralla.

Itse kyllästyin InFamousiin jo demon aikana. Muutenkin Cole oli aika avuton kaveri ilman sähkökikkojaan. Enemmänkin rupesi nolottamaan se niukka liikesarjamäärä... En tiedä sitten onko koko versiossa kaverilla enemmän nyrkki, isku, potku mahdollisuuksia. Alexilta näyttää löytyvän tähän mennessä enemmän "tavallisia" hyökkäysliikkeitä pelkkien supervoimien lisäksi, eikä heppu ole riippuvainen siitä onko "erikoisvoima mittari" täynnä. Mutta saa nähdä tosiaan miltä peli sitten lopulta vaikuttaa. Demoa odotellaan kovasti.

EDIT: Prototype on muuten saanut jo ensimmäisen arvostelunsa. Taisipa olla pleikka versio jopa, tai sitten sivulla oleva kuva valehtelee:

http://www.gamerankings.com/ps3/942350-prototype/index.html

Pointsit: 90.00%(Eli toisin sanottuna yhdeksän pistettä kymmenestä). Niiiice! :D Lisää arvioita odotellessa.

Harmi että itse arvostelun lukemiseen pitäisi ostaa kyseinen lehti mutta näkipähän ainakin pisteet. Niin, pelin siis arvosteli PSW Magazine UK. Joku random-lehti mutta onpahan tuokin jo suuntaa antavaa siitä että minkälaista tavaraa on tulossa.

Floppi ei taida olla ainakaan kyseessä, joka on hieno juttu! Ja jos tuo oli tehty PS3-versiosta niin bugisuuskin taitaa olla mennyt huolen aihe. Saisi vain tulla niitä suomalaisiakin arvioita.

Dääm! No pitää sitten odottaa vähän kauemmin :D Toivottavasti edes demo ilmestyisi helpottamaan odotusta.

Karpaasi: Makunsa kullakin. Minä vaadin tällaisilta hiekkalaatikko rällästyksiltä että niissä voi tehdä muutakin kuin vain pomppia ukolla siellä täällä, joten ajoneuvojen takia Prototype menee kyllä listan kärkeen tällä saralla.

Itse kyllästyin InFamousiin jo demon aikana. Muutenkin Cole oli aika avuton kaveri ilman sähkökikkojaan. Enemmänkin rupesi nolottamaan se niukka liikesarjamäärä... En tiedä sitten onko koko versiossa kaverilla enemmän nyrkki, isku, potku mahdollisuuksia. Alexilta näyttää löytyvän tähän mennessä enemmän "tavallisia" hyökkäysliikkeitä pelkkien supervoimien lisäksi, eikä heppu ole riippuvainen siitä onko "erikoisvoima mittari" täynnä. Mutta saa nähdä tosiaan miltä peli sitten lopulta vaikuttaa. Demoa odotellaan kovasti.

EDIT: Prototype on muuten saanut jo ensimmäisen arvostelunsa. Taisipa olla pleikka versio jopa, tai sitten sivulla oleva kuva valehtelee:

Prototype for PlayStation 3 - GameRankings

Pointsit: 90.00%(Eli toisin sanottuna yhdeksän pistettä kymmenestä). Niiiice! :D Lisää arvioita odotellessa.

Harmi että itse arvostelun lukemiseen pitäisi ostaa kyseinen lehti mutta näkipähän ainakin pisteet. Niin, pelin siis arvosteli PSW Magazine UK. Joku random-lehti mutta onpahan tuokin jo suuntaa antavaa siitä että minkälaista tavaraa on tulossa.

Floppi ei taida olla ainakaan kyseessä, joka on hieno juttu! Ja jos tuo oli tehty PS3-versiosta niin bugisuuskin taitaa olla mennyt huolen aihe. Saisi vain tulla niitä suomalaisiakin arvioita.

Prototypen arvosana on PSW Magazine UK:n keskiarvoa (69.09%) korkeampi, joten peli ei taidakkaan olla niin itseään toistava kuin alkuun pelkäsin. Tietysti täytyy odottaa vielä muiden sivustojen ja lehtien arvosteluja, mutta alku vaikuttaa lupaavalta.

Prototypen arvosana on PSW Magazine UK:n keskiarvoa (69.09%) korkeampi, joten peli ei taidakkaan olla niin itseään toistava kuin alkuun pelkäsin. Tietysti täytyy odottaa vielä muiden sivustojen ja lehtien arvosteluja, mutta alku vaikuttaa lupaavalta.

Jep. Pelaaja-lehden ja muiden suomalaisten pelisivustojen arvosteluja odotellessa. Alku ainakin lähti tosiaan käyntiin erittäin mukavasti. =)

Tuplapostaus mutta toivotaan että saan sen anteeksi.

Löysin aivan hemmetin hauskan videon joka on toteutettu Prototypen hengessä :D Tuli naurettua vedet silmille asti! Alex is the REAL BAD ASS!

Katso loppuun asti. Materiaalia on kolmen minielokuvan verran(yhden pätkän loputtua tulee aina Prototype mainos, jonka jälkeen alkaa seuraava hauska " Kyllä Alex-hoitaa" minijakso)!

Alex Mercer: Superhero or Giant D-Bag? - giantbomb.com

Video löytyy heti tuon forum keskustelun alusta.

Infamous on hyllyssä muutamaan kertaan läpipelattuna, mutta kyllä silti tämäkin vielä houkuttaa.

Ylös Bottom