Dääm! No pitää sitten odottaa vähän kauemmin

Toivottavasti edes demo ilmestyisi helpottamaan odotusta.
Karpaasi: Makunsa kullakin. Minä vaadin tällaisilta hiekkalaatikko rällästyksiltä että niissä voi tehdä muutakin kuin vain pomppia ukolla siellä täällä, joten ajoneuvojen takia Prototype menee kyllä listan kärkeen tällä saralla.
Itse kyllästyin InFamousiin jo demon aikana. Muutenkin Cole oli aika avuton kaveri ilman sähkökikkojaan. Enemmänkin rupesi nolottamaan se niukka liikesarjamäärä... En tiedä sitten onko koko versiossa kaverilla enemmän nyrkki, isku, potku mahdollisuuksia. Alexilta näyttää löytyvän tähän mennessä enemmän "tavallisia" hyökkäysliikkeitä pelkkien supervoimien lisäksi, eikä heppu ole riippuvainen siitä onko "erikoisvoima mittari" täynnä. Mutta saa nähdä tosiaan miltä peli sitten lopulta vaikuttaa. Demoa odotellaan kovasti.
EDIT: Prototype on muuten saanut jo ensimmäisen arvostelunsa. Taisipa olla pleikka versio jopa, tai sitten sivulla oleva kuva valehtelee:
Prototype for PlayStation 3 - GameRankings
Pointsit: 90.00%(Eli toisin sanottuna yhdeksän pistettä kymmenestä). Niiiice!

Lisää arvioita odotellessa.
Harmi että itse arvostelun lukemiseen pitäisi ostaa kyseinen lehti mutta näkipähän ainakin pisteet. Niin, pelin siis arvosteli
PSW Magazine UK. Joku random-lehti mutta onpahan tuokin jo suuntaa antavaa siitä että minkälaista tavaraa on tulossa.
Floppi ei taida olla ainakaan kyseessä, joka on hieno juttu! Ja jos tuo oli tehty PS3-versiosta niin bugisuuskin taitaa olla mennyt huolen aihe. Saisi vain tulla niitä suomalaisiakin arvioita.