Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prototype [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Prototype [PS3]

Erehdyksissäni hommaiin pelin yleisen haukunnan jälkeen. Mutta kun peliä pääsi sitten hakkaamaan niin kusethan sitä oli housuun tulla. Voi että oli taas pitkästä aikaa hyvää viihdettä. Ja varsinkin jos oikein kyrpii niin ei mitään kun rikkomaan paikkoja niin helpottaa :D Mainio tekele on, suosittelen.

Nyt ois muutama kysymys(laitan spoileriin varmuuden vuoksi)

1. Miten saa platinaa eventeistä(mulla ei ainakaan missään lue paljon tarvii esim. niissä kill eventeissä tappaa, että saa platinaa)?
2. Mitä sillä em. jalalla voi tehä?
3. Mikä ois helpoin tapa tappaa niitä "zombeja"? Oon jo pelannu pelannu pelin läpi(ja aikaa meni n. 19h) ja mä en oo vielä tappanu edes 10000 "zombia"..

1. Kaikista haasteista pitää saada kultaa. Sitten tulee viesti että platinat on auki. Tosin jos olet platinan rajan ylittänyt, niin uudelleen haastetta ei tarvitse suorittaa.
2. Ei mitään hajua. Ensimmäistä kertaa kuulin koko jalasta :D
3. Suoritat kokoajan putkeen uudelleen ja uudelleen tuota "Rolling Thunder" eventtiä. Ilmeisesti alle kahteen tuntiin saisit nollista sen trophyn. En tiedä miten pitkään itsellä meni, osissa kun hakkasin sitä eventtiä. Ko. eventistä saa noin 1200 scorea, perusroundilla 1000-1100. Ja ilmeisesti tappoja saa roundilla noin 900.
Siinä eventissä lähdet ajamaan tankilla vain suoraan pohjoiseen niin pitkään kuin aikaa on ja ammut taaksepäin joten ne vihut jotka ei talloonnu niin räjähtää viimeistään. Ja lukitusta ei kannata käyttää (kyllä ne hunterit muutenkin kuolee)

Tuli koitettua ekaa kertaa tänään ja mielestäni parhaat puolet tässä ovat:
-muodonmuutos taito
-raakuus
-saa päättää mitä ostaa ja milloin
-Parkour (toivon mukaan kirjoitin oikein :D)
-New york
-Vihut
-kulkuneuvot
..... elikkä kaikki mitä on!

mitä muuten tapahtuu jos lähtee menemään jotakin siltaa pois päin sieltä saarelta

Tuli koitettua ekaa kertaa tänään ja mielestäni parhaat puolet tässä ovat:
-muodonmuutos taito
-raakuus
-saa päättää mitä ostaa ja milloin
-Parkour (toivon mukaan kirjoitin oikein :D)
-New york
-Vihut
-kulkuneuvot
..... elikkä kaikki mitä on!

mitä muuten tapahtuu jos lähtee menemään jotakin siltaa pois päin sieltä saarelta

Tulee "leaving Manhattan" viesti, kuten voi joissain tehtävissä tulla sellainen "leaving mission area". En tiedä sitten kuoleeko siinä vai "teleporttaako" Alex sitten vaikkapa aloituspisteeseen (mistä tallennus jatkuisi).

Tulee "leaving Manhattan" viesti, kuten voi joissain tehtävissä tulla sellainen "leaving mission area". En tiedä sitten kuoleeko siinä vai "teleporttaako" Alex sitten vaikkapa aloituspisteeseen (mistä tallennus jatkuisi).

Jos yrität hypätä veteen jalkaisin, Alex hyppää automaattisesti takaisin rannalle vedestä. Jos menet kopterilla, kopteri räjähtää ja Alex joko kuolee riippuen korkeudesta tai tippuu veteen ja hyppää rannalle.

jos aloittaa new game ± sen jälkeen kun on jo vetänyt pelin läpi niin nollaantuuko kaikki tiedot joss lukee mm. montakon tuntia on pelannut, montakon autoa tuhonnut, montako ihmistä tappanut ym.

jos aloittaa new game ± sen jälkeen kun on jo vetänyt pelin läpi niin nollaantuuko kaikki tiedot joss lukee mm. montakon tuntia on pelannut, montakon autoa tuhonnut, montako ihmistä tappanut ym.

Jos tallennat edellisen päälle niin voipa nolautuakkin. En ole varma. Mutta jos ajat takaa näitä trophyja niin kaikki tapot ja autojen tuhoukset täytyy saada täyteen yhdessä pelissä. Itsellä oli toisessa tallennuksessakin reilusti mutta vaati että ne on yhdessä tallennuksessa ne tapot jne.

Jos tallennat edellisen päälle niin voipa nolautuakkin. En ole varma. Mutta jos ajat takaa näitä trophyja niin kaikki tapot ja autojen tuhoukset täytyy saada täyteen yhdessä pelissä. Itsellä oli toisessa tallennuksessakin reilusti mutta vaati että ne on yhdessä tallennuksessa ne tapot jne.

selvä, tietääkö kukaan että onko prototypeen tulossa mitään ladattavaa sisältöä ja mistä sen new game ± voi oikein valita ;D

selvä, tietääkö kukaan että onko prototypeen tulossa mitään ladattavaa sisältöä ja mistä sen new game ± voi oikein valita ;D

En ole ainakaan kuullut mitään juttuja mistään lisäristä, eli jos tulee niin melko puun takaa :D

Ja pelin läpi pelattua siihen New Game valikkoon (jossa on vaikeusasteet) tulee se + lisä. Eli lopullinen New game lista on Easy, Easy +, Normal, Normal +, Hard... Ja kun peli ollaan pelattu läpi niin sen + merkin saa vain sille vaikeustasolle, jolla pelin olet pelannut. Eli esim. Mediumin jälkeen et voi plussalla aloittaa Hardia.

elikka siis, olen vetanyt easylla lapi ja haluaisin aloittaa normaalin niin etta kaikki upgradet on jaljella, pitaako minun siis painaa new game ja tallentaa sen easyn paalle?

elikka siis, olen vetanyt easylla lapi ja haluaisin aloittaa normaalin niin etta kaikki upgradet on jaljella, pitaako minun siis painaa new game ja tallentaa sen easyn paalle?

Ei, tämä vain tyhjentää pelisi. Eli millään keinolla ei voi saada seuraavaan vaikeustasoon näitä virityksiä. Eli ihan New Game ja perus Medium seuraavaksi. Ja itse tallensin varalta uuteen tallennukseen.

Ylös Bottom