Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Provinssi 2003

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wavejp
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wavejp

New Member
Onko Konolifin:stä tulossa porukkaa? Itse olen menossa ihan vaan In Flamesin vuoksi, tai no onhan siellä paljon muitakin hyviä bändeja/artisteja.

Tjaa.. Kai nyt sään salliessa voisi lähteä ainakin Kaivarin kesäkonserttiin --> kesäkonsertti120603.htm

Olen joka kesä todennut, että festareilla sataa aina kun minä olen siellä. Tuskin siis jaksan enää tänä vuonna lähteä kuralammikoihin ördäämään. Saattehan nähdä että tulee tällä kertaa aurinkoiset festarit ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Olen joka kesä todennut, että festareilla sataa aina kun minä olen siellä. Tuskin siis jaksan enää tänä vuonna lähteä kuralammikoihin ördäämään.
No festareilla on aina muutenkin ihan perseestä. Rahaa palaa viikonlopussa enemmän kuin ehtii tienaamaan kuussa ja lopputuloksena on mystinen päänsärky, mahakipu ynnä muu kolotus. Tietysti joku besserwisser siellä jo huutaa, että voihan siellä festareilla katsoa vain bändejä. No niin voikin mutta festarikeikat ne vasta perseestä ovatkin. Helvetinmoisilla ämyreillä tungetaan epävireistä mölinää tuulen riepoteltavaksi.

Täältä tullaan Ilosaari...:)

Mitään tuollasia en tue. Niissä menee korvat, tungosta, huumeet, rikollisuus, alkoholi, huonot musiikit ja monet muut asiat kannustavat laittamaan nimeni festivaalien vastaiseen adressiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Mitään tuollasia en tue. Niissä menee korvat, tungosta, huumeet, rikollisuus, alkoholi, huonot musiikit ja monet muut asiat kannustavat laittamaan nimeni festivaalien vastaiseen adressiin.

Mikäs kukkahattutäti sinä olet?
Pääasiassa festareilla on musiikki. Se mitä yleisö siellä tekee ei taas liity bändeihin tai festarijärjestäjiin mitenkään. Minä en itse kyllä tajua, miksi jengi menee festareille ryyppäämään? Eikös sisäänmaksu esim. baariin olisi halvempaa. Musiikkia sinne mennään kuuntelemaan ja kun ei tänä vuonna Provinssissa ole kuin Audioslave, mitä voisi mennä kuuntelemaan taidan jättää väliin. Yhden bändin takia ei viitsi maksaa noin paljoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mikäs kukkahattutäti sinä olet?
Pääasiassa festareilla on musiikki. Se mitä yleisö siellä tekee ei taas liity bändeihin tai festarijärjestäjiin mitenkään. Minä en itse kyllä tajua, miksi jengi menee festareille ryyppäämään? Eikös sisäänmaksu esim. baariin olisi halvempaa. Musiikkia sinne mennään kuuntelemaan ja kun ei tänä vuonna Provinssissa ole kuin Audioslave, mitä voisi mennä kuuntelemaan taidan jättää väliin. Yhden bändin takia ei viitsi maksaa noin paljoa.
No itselleni kaikki festarikeikat ovat olleet lähes poikkeuksetta pettymyksiä. Pahimpana ehkä Black Sabbath Provinssissa jokunen vuosi sitten. Mitään musiikillisia elämyksiä festarikeikat harvemmin tarjoavat (kts. ed. postaukseni). No Ilosaarirockin tähtikattoinen teltta on kyllä ihan kelpo.

Niin että vaikka joskus nuorena poikena sitä viitsi lähteä kituuttamaan jonnekin metsään musiikin takia, niin enää ei. Jos odotettavissa on kivat ilmat, hyvää seuraa ja muutama ok musiikillinen akti, niin festareille lähtö tuntuu edelleen hyvältä idealta. Ihan perseestä siellä kuitenkin silti on.

Olisin muuten mennyt Provinssiin mutta sattuu muutto uuteen kämppään just samana viikonloppuna. Noh eipä siellä mitään superbändejä olisi ollutkaan.

Musikkillisesti festarikeikat häviää tietty klubikeikoille 100-0, mutta jos sää on hyvä ja mukavia kavereita + paljon päihdyttäviä aineita niin ainahan sitä nuori poika semmoisesta meiningistä tykkää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Olisin muuten mennyt Provinssiin mutta sattuu muutto uuteen kämppään just samana viikonloppuna. Noh eipä siellä mitään superbändejä olisi ollutkaan.

Musikkillisesti festarikeikat häviää tietty klubikeikoille 100-0, mutta jos sää on hyvä ja mukavia kavereita + paljon päihdyttäviä aineita niin ainahan sitä nuori poika semmoisesta meiningistä tykkää.

mukavat kaverit=kauniit, pitkä sääriset tytöt
:confused:

festareilla on kauniit pitkäsääriset tytöt aika vähissä. Enemmän näkee persjalkasia suomalaisteinejä.

Siellä pidettiin hauskaa kyllä. :)

Massive Attack oli LOISTAVA ja ulkomaisena yllättäjänä toimi Flogging Molly

Ylös Bottom