Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Cobretti

New Member
Tähän ketjuun voisi keskittää nyt kaikenlaiset hintakeskustelut ja spekulaatiot Vitan tiimoilta. Pian kuitenkin aletaan juttelemaan itse laitteesta & peleistä kun sen porukka hankkii, joten mukavampi ettei joka toinen viesti sitten ole osastoa "mistä ostit ja paljonko maksoi".

Ilmeisesti 32 gb:n muistikortteja ei näillä näkymin ole tulossa Eurooppaan (?), joten tilasin juuri Kanadasta. Videogames+ -puljussa kortti oli $99.99 CDN, eli n. 75 euroa. Postikulut olivat $14.99 CDN (mukana yksi peli myös, en tiedä vaikuttiko). Ei halpaa tietysti, mutta haluan heti kerralla ettei tila lopu. Toisaalta jos 16gb:n kortti on noin 50-55 euroa, niin ei mielestäni kauhean paha hinta kuitenkaan (tosin postikulut ja mahdollinen tulliriski olemassa).

Varmaan pitäisi vielä hommata ainakin joku case itse konsolille ja autolaturi ei varmasti olisi huono sekään. Ainakin Playssä on jotain autolaturia:
Play.com - Buy Subsonic PlayStation Vita 2-In-1 Car Charger online at Play.com and read reviews. Free delivery to UK and Europe!
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Planet Axelissa 32GB muistikortti 68,59€+posti&käsittely.
https://www.planetaxel.com/product/PS-Vita-Memory-Card-(32GB)/711719220411

Jos joku on tilannut tuolta niin hoitavatko homman niin ettei tarvitse pelätä suomilisän makselua tullin sedille?

Itse aion ostaa julkaisussa 16GB kortin koska olisi melko ikävää jos kortti ei ole heti julkkarina valmiina.
Itse kun tuolta viimeksi tilasin blu rayn niin se kärrättiin Kanadan varastolta Saksaan ja lähetettiin sieltä sitten Suomeen. Jotain veroja tuli lisää kun maksoin leffan. Paketissa tosiaan luki, että on lähetetty saksasta niin ei ainakaan siinä mielessä tarvinnut tullia pelätä. Kokeile katsoa näkyykö sieltä niitten sivuilta mitä kaikkeä ne lähettävät euroopan varastolta.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Onko kukaan tuolta 32 Gb korttia tilannut? Hinta on hieman noussut, nyt se on 71,83 €. Ollen silti selkeästi halvin mitä löytänyt.

Tuotetta ei ilmeisesti ole varastossa, backorderia tarjoaa.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

En nyt muistikorttia tilannut, mutta ohjaimen pleikkariin ennen joulua. Nopeammin ohjain tuolta tuli kuin peli Zavvista. Tulli asioihin en osaa sanoa mitään, kun hintaa tuli 41€ kaiken kaikkiaan. 43€ oli joku maaginen raja ettei jää tulliin?

Mitä nyt laittelin tuon muistikortin ostoskoriin ja kattelin, niin kortti $97.99 ja postit/käsittelykulut yht. $5.98 eli sellaset vajaat 80€ tulee hinnaksi. Ja tosiaan tuolta ostokset maksetaan vain Usan tai Kanadan dollareilla, vaikka hintoja pystyykin euroina ja sun muina katseleen, jos en nyt ihan väärin muista.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Videogamesplus.ca tarjoaa 32 Gb korttia hintaan 100 kanadan dollaria = n. 77 €, ja tähän sitten myös ne mahdolliset tullit päälle.

Sivusto kertoo mielenkiintoisesti pelien keskikooksi 1.75 - 3.5 Gb, jolloin niitä mahtuisi tuolle kortille 8-16 kpl.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Videogames.ca tarjoaa 32 Gb korttia hintaan 100 kanadan dollaria = n. 77 €, ja tähän sitten myös ne mahdolliset tullit päälle.

Sivusto kertoo mielenkiintoisesti pelien keskikooksi 1.75 - 3.5 Gb, jolloin niitä mahtuisi tuolle kortille 8-16 kpl.

Tuolta itse tilasin. Lähettivät tiistaina, toivottavasti ehtisi keskiviikolle. Ipadillakin tuli niin nopeasti 32 gigaa täyteen, että itselleni tuo 32 oli ainakin se vähimmäismäärä, jonka hankin. Harmi ettei vielä ollut isompia tarjolla.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Itse konsolia:

Mänttilässä ja netAnttilassa WIFI 242e (hinta voimassa 26.2 asti.) / 3G 319e
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Konsolinetissä 236Eur Wi-fi ja 286Eur 3G. Tilatessa hintaan 7Eur postikuluja.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Ipadillakin tuli niin nopeasti 32 gigaa täyteen, että itselleni tuo 32 oli ainakin se vähimmäismäärä, jonka hankin. Harmi ettei vielä ollut isompia tarjolla.

Juu, mullakin tapana ostaa kerralla kunnolla tilaa (32 gb tosin ei ole mahdottomasti sekään). Kummasti sitä kamaa aina laitteisiin uppoaa (nimimerkillä "yli 200 PSN peliä PS3:lle jo yksistään").
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Itse konsolia:

Mänttilässä ja netAnttilassa WIFI 242e (hinta voimassa 26.2 asti.) / 3G 319e

Hmm, maanantaina lähettivät ja tänään hain pelin ja muistikortin Anttilasta. Itse laitetta, Vita 3G, eivät ole vieläkään lähettäneet. "Ennakkovaraamalla varmistat saatavuuden" mai äs.
 
Prismasta hain tänään. Wi-Fi/3G 319€, tämä hinta sisälsi myös 4GB muistikortin. Lisäksi muistikortti 16GB 49,95€. Ja kaikesta tästä PRISMAN TUPLABONUKSET!! :D
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Prismasta hain tänään. Wi-Fi/3G 319€, tämä hinta sisälsi myös 4GB muistikortin. Lisäksi muistikortti 16GB 49,95€. Ja kaikesta tästä PRISMAN TUPLABONUKSET!! :D

Satuitko vilkaseen Wi-Fin hintaa? Kiinnostais tuplat kanssa, mutta jos maksaa 269, niin ei kannata.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Saiko porukka koneen konsolinetistä? Itsellä oli sieltä tilauksessa kone ja muistikortti eikä kumpikaan tullut sekä verkkokauppa.com Uncharted mikä ei myöskään tullut huoh. Konsolinet mailin mukaan lauantaina laittanut tavarat postiin ja vk maanantaina.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Saiko porukka koneen konsolinetistä? Itsellä oli sieltä tilauksessa kone ja muistikortti eikä kumpikaan tullut

Annoithan tilatessa oikean sähköposti osoitteen. Sinne tulee lähetys ilmoitus. Ja annoithan oikean puhelinnumeron tilatessa, Itella pistää tekstarilla saapumis ilmoituksen.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Annoithan tilatessa oikean sähköposti osoitteen. Sinne tulee lähetys ilmoitus. Ja annoithan oikean puhelinnumeron tilatessa, Itella pistää tekstarilla saapumis ilmoituksen.

Joo lauantaina tuli ilmoitus, että kamat lähetetty ja tilasin erikseen tuon muistikortin ahvenanmaan kautta ja samaten Uncharted ahvenanmaan kautta verkkokauppa.comista. Mitään ei tullut :(
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

Enpä huomannut vilkaista, kun omankin kappaleen hinnan katsoin vasta kuitista. :)

WIFI only Jumbon Prismassa 269, sisältäen 4GB muistikortin. Jos nyt haluaa sen pari euroa säästää niin Anttilasta 242 + 19.95 muistikortista.
 
Vastaus: PS Vita ja härpäkkeet - hintakeskustelu (tarjoukset, vinkit, ostopaikat)

WIFI only Jumbon Prismassa 269, sisältäen 4GB muistikortin. Jos nyt haluaa sen pari euroa säästää niin Anttilasta 242 + 19.95 muistikortista.

Mulla on nyt se ongelma, että minkälaine muistikortti ois hyvä...eihän tuohon 4 gigaseen mahu mitää, ku kerta unchartedi itessää vie 3,3gb, ku katsoin storesta. Voisko joku vitan ja unchartedin omistaja tarkistaa, että paljo uncharted oikeesti vie muistia, kiitos. Oon aatellu et oisko tuo 8 giganen sopiva, tykkää maksaa vaa niin paljon :)
 
Ylös Bottom