Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2->Cube plugi ja tanssimatto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jona Asih
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jona Asih

Member
Ilmeisestikin Dancing Stage: Mario Mix on tulossa Cubelle myös Euroopassa. Pelin mukana näyttäisi tulevan yksi tanssimatto, joten toinen tarvittaisiin jostakin.

Omistan entuudestaan 2kpl pleikkarin tanssimattoja, joten PS2->Cubeplugi tulisi huomattavan paljon irtomattoa halvemmaksi. Kysymys kuuluukin: tunnistaako plugi vasen+oikea painalluksen yhtä aikaa (=tanssimaton "haarahyppy")? Jos ei, niin plugi olisi täysin turha.

Muiden näppäinten toimivuudella plugin kanssa ei pitäisi olla mitään väliä, kunhan ristiohjain vain toimii.

Vastaus: PS2->Cube plugi ja tanssimatto?

Jona Asih sanoi:
Ilmeisestikin Dancing Stage: Mario Mix on tulossa Cubelle myös Euroopassa. Pelin mukana näyttäisi tulevan yksi tanssimatto, joten toinen tarvittaisiin jostakin.

Mihin? Pelissä ei ole kaksinpeliä eikä doublea.

Teppo_Holmqvist sanoi:
Mihin? Pelissä ei ole kaksinpeliä eikä doublea.

Täh? Eikö siinä olekaan kaksinpeliä? Miksi?

Siis tottakaihan jos tanssipeli tehdään, niin siinä pitää olla kaksinpeli? Mitä sillä muuten tekee? :confused:

Kyllä noiden englanninkielisten arvostelujen perusteella olisi moninpeli/kaksinpeli.

"The multiplayer is sure to extend the life of this game if you have extra pads to play with."

On siinä. Oon ihmetelly jo aiemminkin Tepon höpötyksiä tässä ja muissa ketjuissa...

Ja juu, minulla on tuo peli. Ei ole mikään kuulopuhe.

nacho sanoi:
On siinä. Oon ihmetelly jo aiemminkin Tepon höpötyksiä tässä ja muissa ketjuissa...

Ai. Japanilaisessa versiossa näitä ominaisuuksia ei ollut, ja siihen minäkin perustin oletukseni. Ja eikä henkilökohtaisia hyökkäyksiä, kiitos.

Ylös Bottom